Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin 42v sinkkumiehen asunnossa

Vierailija
28.07.2020 |

Opiskelukaverini isän asunto. Ihan mielettömän siistiä, siivoaa varmaan usein. Kaikki hienosti järjestyksessä.
Omistus kaksio Helsingissä.

Tekis niin mieli päästä uudelleen sinne, mut en kehtaa kaverille sanoa.

Tuskin sellainen tyylikäs mies luokseen kyläilemään haluaa 23v naista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaaaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
2/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä minun asuntoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi siivoaa, pesee ja silittää pyykkini ja laittaa makaronilaatikkoa valmiiksi pakkaseen, kun käy. Itse imuroin, vien roskat, käyn kaupassa ja pyyhin pöydän Astianpesukone pesee tiskit. Aina on siistiä. Itse teen pitsaa ja syön makkaraa myös. Mutsi valitsi sohvan, verhot ja matot. Vieraat ovat kehuneet sisustusmakuani.

mies 26 v

Vierailija
4/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miähän ny mahdoit avauksellasi hakea Ap? - En teidä onko sitten yksi syy siihen, että olen sinkku ja olen ollu jo vuosia se, että tapaan pitää kämppäni siisinä ja kunnossa. Ei tämä nyt kyllä minusta ole mikään ansio. Ei ainakaan sellainen, jonka toisin itse esille. Mutta ilm. harvinaisa turhauttavan monelle täällä kirjoittaneelle naiselle, jotka antavat ymmärtää,että heidän kumppaninsa (yleisemmin mies) ei osallisu ja tee mitään huolehtiakseen yhteisen asunnon järjesyksestä. - Tai jos aiemmin tekivät, niin taantuivat vaippaikäisen tasolle kun samassa kodissa asumista on takana jo toinenkin kuukausi. Tai viimeistään kun tuli perheenlisäystä. Näitä avautumisa lukiessani toki ymmärrän hieman premmin sen  miksi yhä ueampi nainen valitsee ja haluaa yhä useammin mieluummin sinkkuna elämisen.        

Vierailija
5/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt parin samaa ikäluokkaa olevan ikisinkkumiehen asunnon ja ne oli kamalia lääviä. En voisi kuvitellakaan kenenkään naisen viihtyvän sellaisissa.

Vierailija
6/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ikäjankkaajan aloitus mutta tällä kertaa käytetty enemmän luovuutta.

Vierailija
7/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt parin samaa ikäluokkaa olevan ikisinkkumiehen asunnon ja ne oli kamalia lääviä. En voisi kuvitellakaan kenenkään naisen viihtyvän sellaisissa.

Tällaisten kuin nuorempien kuin vanhempien ikäluokkaa olevien sinkkumiesten kotejahan päivitellään tämän tästä. - Tai sitten muuten ylläpideään mielikuvaa,, että se, että omaa peniksen (tai miehen aivot) estää eriyisesti heteromiehiiä pitämästä kotia siistinä; tai ainakin se tai ne toimivat tehokkaina esteinä sille, että sinkkumiehen koti voisi olla millään tavoin tyylikäs. - Jos sinkkumiehen koi on poikkeuksellisen siisissä kunnossa aleaan, epäillä, että onkohan mies oikeasti homo tms. typerää   

Vierailija
8/8 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehen koti olisi siisti niin monesti se on rumasti sisustettu. Löytäispä miehen jolla on hyvä maku tai varaa maksaa sisustajalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi