Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon tyttö on täysin rinnaton ja täyttää helmikuussa 12v.

Vierailija
27.06.2013 |

Ja sisko myös odottaa, että kasvaa mallin mittoihin, eli vähintään 175cm, kun itse lähes ton. No tytöllä pituutta 151, että voiko toteutua enään???  Musta elää haavemaailmassa. Ja toi kehittymättömyys on miltei surkuhupaisaa, koska tyttö vähän pullukkakin, mutta rintoja ei ole yhtään. Kertokaapa jotka tiedätte, että kuinka toi kehitys etenee, koska sisko väittää ärsytykseen asti kaikenlaista, joka ei musta pidä paikkansa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei voi mennä arvuuttelemaan, koska kaikki me ihmiset olemme erilaisia ja kehitymme eri tahdissa ja erilaisiksi. Jos on pyöreyttä tuossa vaiheessa niin se kyllä katoaa hetkessä kasvupyrähdyksen aikana...

Vierailija
2/22 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tuossa iässä vain 45kg mutta lopulta kasvoin 70-kiloiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:01"]Jos et ole provo niin olet kyllä kamala sukulaisakka joka ei anna toisen rauhassa kasvaa ja kehittyä.

Mitäs jos sinäkin huolehtisit vain omasta pituudestasi, painosta ja tisseistä!
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Täytyy kyllä olla aika sekopääsuku kun 11-vuotiaan kasvua kytätään tuolla lailla.

Vierailija
4/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas! Mee nyt ostamaan se lehti sieltä Ärrältä!!!!

Vierailija
5/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. 

Ehtii kehittyä vieliä ihan mihin suuntaan tahansa. 

Vierailija
6/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin minäkin. mutta C kuppi tuli sitten aikuisena.

Vierailija
7/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, minkä friikin sun sisko on synnyttänyt ! Kyllähän nyt jo pitäs olla rintsikkaostoksilla ja pian. Mä oon 49 v eikä mulla ole rintoja vieläkään, mitäs siihen sanot.

Vierailija
8/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ehtii kasvaa sekä pituutta että tissien kokoa paljonkin. Itselläni oli kasvupyrähdys 14-vuotiaana, kasvoin vuodessa lähes 15 senttiä. Tissit kasvoi lopulliseen kokoonsa joskus 15-16 vuotiaana mutta toki ne myöhemmin on raskauksien jne myötä muuttuneet.

En ymmärrä että miksi sua kiinnostaa tytön asiat niin paljon, hänen pituutensa tai rintojen koko ei kuulu sulle pätkääkään. On TÄYSIN normaalia, ettei 12-vuotiaalla ole vielä rintoja lainkaan. Get a life.

Vierailija
9/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kasvaa rinnat 9-vuotiaana, joillekin 16-vuotiaana. Jotkut kasvaa pituutta aikaisemmin, jotkut myöhemmin. Mutta eniten minua kauhistuttaa tuollainen siskosten välinen kyräily, kenen lapsi nyt on mitäkin. Huh.

Vierailija
10/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Siskolla vaan joku päähänpinttymä, että tytöstä tulee malli. Eli hänelle tämä lienee enempi ongelma. Itse en kasvanut yhtään enään 12v jälkeen, eikä kyllä siskokaan.

Vierailija
11/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi olla, etteivät rinnat kasva ollenkaan. Ajatella, miten vaillinaiseksi ihmiseksi tyttörukka silloin jää. Ajatella!

Vierailija
12/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noin paljon kyttäät siskosi tyttöä, niin mitä jos kurkkaisit neuvolakortista, oliko se tytöillä 1,5-vuotiaana kun katsottiin pituus, niin siitä pituusodote? Antais jotain osviittaa...

Vierailija
13/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis neljäsluokkalainen tyttö, vasta 11v täyttänyt? tuossahan on suurimmalla osalla vielä kasvupyrähdys ja murrosiän kypsyminen vasta tulossa.

Vierailija
14/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 1,5-vuotiaan pituus korreloi juuri mitenkään aikuispituuteen, haloo :D

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:41"]

Kun noin paljon kyttäät siskosi tyttöä, niin mitä jos kurkkaisit neuvolakortista, oliko se tytöillä 1,5-vuotiaana kun katsottiin pituus, niin siitä pituusodote? Antais jotain osviittaa...

[/quote]

Vierailija
15/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia olla rinnaton tuon ikäisenä. Ja hyvinkin voi sen 20cm olla pituuskasvuakin edessä, koska kasvupyrähdys on vielä edessä.

Mun tytär täyttää 12v syyskuussa ja nyt on alkanut ekat merkit rintojen kehityksestä tulla. Normaalikehityshaarukassa on, jos rintojen kehitys alkaa viimeistään 13-vuotiaana.

Vierailija
16/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:43"]

siis neljäsluokkalainen tyttö, vasta 11v täyttänyt? tuossahan on suurimmalla osalla vielä kasvupyrähdys ja murrosiän kypsyminen vasta tulossa.

[/quote]

Tytöllä on alkanut jo kuukautisetkin, että eikös pituuskasvu ole lopussa tuolloin ???

Vierailija
17/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanks niitä rintamalleja nyt kovin paljoo? Eiks niistä jättimeloneista ole vain haittaa mallimarkkinoilla?

Vierailija
18/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:43"]

[/quote]

Tytöllä on alkanut jo kuukautisetkin, että eikös pituuskasvu ole lopussa tuolloin ???

[/quote]

Ei ole, tämä on taas niitä harhaluuloja. Kasvaa voi vielä vaikka kuinka paljon vaikka kuukautiset aslaiskin. On ihan ihmisestä kiinni.

Vierailija
19/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tyttö on tosiaan aika pullukka, et koko hokeminen mallinurasta on aivan ihme harhaa. Tyttö on 151/50. Eli toi painohan on paljon jo 175 cm mallillekkin.

Vierailija
20/22 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallooo kyseessä 11vuotias lapsi!! Tottakai se kasvaa vielä, ellei sillä oo jotain kasvuhäiriötä. Mä ainakin olin johonki 14v saakka kavereitani lyhempi ja nykyään aikuisena olen heitä 10cm pidempi. Ihmiset kehittyy eri aikaan, ja 11veellä ei oo mikään kiire vielä!

Ja siis...edelleenkin, kyseessä lapsi, jolla ei kai vielä pituuskasvu kunnolla alkanut, voi hyvinkin painaa 50kiloa eikä ole paha juttu! Kun kasvaa niin saattaa käydä niin että kilot ei kuitenkaan kasva ja muutaman vuoden päästä teininä onki hoikka tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi