Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ottanut vastaan siivoustyötä

Vierailija
27.06.2013 |

Syystä, että tein sitä pari vuoroa ja se oli ihan hemmetin tylsää ja niin typerältä kuin se kuulostaakin niin tunsin itseni niiiiiin luuseriksi sitä tehdessäni. Arvostan siivoojia enkä ajattele heidän olevan luusereita, mutta itseni tunsin kakkosluokan kansalaiseksi sitä tehdessäni. Sairaalasiivousta, johon täällä kyllä pääsee ilman koulutusta tuosta vaan...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärtänyt tämän aloituksen pointtia- teet jonkinlaista työtä, jota ilmeisesti tekevät monet sellaiset, jotka suostuvat myös siivoamaan, mutta juuri tätä nimenomaista "paskaduunia" halveksut? Itse en ole juuri muita hommia tehnytkään, mutta en näe pointtia erotella niitä toisistaan. Jotenkin tässä aloituksessa olisi "järkeä", jos olisit esim. yritysjohtaja ja sitten päivittelisit mitä kaikkea maan matoset joutuvatkaan puuhailemaan pienellä palkalla.

Vierailija
22/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 19:55"]

Sujuvasti AP kiertää vastaamasta mitä työtä hän sit on tarpeeksi hyvä tekemään ja mitä hän nyt sit tekee kun ei ota siivouskeikkoja vastaan? 

[/quote]

Niin kuin sanoin niin mitä sillä on väliä, jos viihdyn työssäni? :) Tiedän kyllä, että haluat että kerron alan että pääsisit parjaamaan sitä, eikö? 

[/quote]

En ole parjaamassa ketään vaan aidosti kiinnostunut koska en vaan keksi mitään muuta työtä jota tehdään keikkaillen kuin puhtaanapitotyö/siivous, kapakkatyöntekijät ja rakennusapparit?

Itse kuulun tähän jo pienevään vähemmistöön eli olen elämäni aikana ollut vain kahdella eri työnantajalla ja nykyiselläkin kohta 14 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maapallon ihmisistä ei käy työssä. Siivoustyössä ei ole yhtään mitän hävettävää. Jos jaksaa ja pystyy, siitä vain.

Vierailija
24/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:08"]

En ole parjaamassa ketään vaan aidosti kiinnostunut koska en vaan keksi mitään muuta työtä jota tehdään keikkaillen kuin puhtaanapitotyö/siivous, kapakkatyöntekijät ja rakennusapparit?

Itse kuulun tähän jo pienevään vähemmistöön eli olen elämäni aikana ollut vain kahdella eri työnantajalla ja nykyiselläkin kohta 14 vuotta.

[/quote]

Etkö oikeasti? :D Minä keksin kymmeniä. Teen keittiöalan töitä :)

Vierailija
25/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:05"]

Minusta tuo on äärimmäisen surullista. Olen sen verran joutunut jo kokemaan, että olen todennut että teen vaan mielekästä työtä ja vain vähän. Päivääkään en ole töitä rahan takia tehnyt. 

ap

[/quote]

Salamako sun pääsi on sekoittanut?

Vierailija
26/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:07"]

Mä en ihan ymmärtänyt tämän aloituksen pointtia- teet jonkinlaista työtä, jota ilmeisesti tekevät monet sellaiset, jotka suostuvat myös siivoamaan, mutta juuri tätä nimenomaista "paskaduunia" halveksut? Itse en ole juuri muita hommia tehnytkään, mutta en näe pointtia erotella niitä toisistaan. Jotenkin tässä aloituksessa olisi "järkeä", jos olisit esim. yritysjohtaja ja sitten päivittelisit mitä kaikkea maan matoset joutuvatkaan puuhailemaan pienellä palkalla.

[/quote]

Ei tällä mitään pointtia ollutkaan, onko 99 % tämän palstan aloituksista? :D

Vierailija
27/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi pois töistä, vaikka voittaisin eurojackpotissa 40 miljoonaa. Tai ehkä nykyisestä työstäni, mutta perustaisin yrityksen, en ihan samalle alalle kuitenkaan. Jotkut tekevät töitä, vaikkei olisi mikään taloudellinen pakko. Mieti vaikkapa niitä aika reippaasti tienaavia johtajia, joille lottovoitto on pikkuraha. 

Vierailija
28/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:19"]

En jäisi pois töistä, vaikka voittaisin eurojackpotissa 40 miljoonaa. Tai ehkä nykyisestä työstäni, mutta perustaisin yrityksen, en ihan samalle alalle kuitenkaan. Jotkut tekevät töitä, vaikkei olisi mikään taloudellinen pakko. Mieti vaikkapa niitä aika reippaasti tienaavia johtajia, joille lottovoitto on pikkuraha. 

[/quote]

Jep, teen töitä vaikkei olisi pakko :)

ap

Vierailija
29/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:05"]

Minusta tuo on äärimmäisen surullista. Olen sen verran joutunut jo kokemaan, että olen todennut että teen vaan mielekästä työtä ja vain vähän. Päivääkään en ole töitä rahan takia tehnyt. 

[/quote]

Minusta tuo on todella surullista. Ikävä kun naiivi nuori ihminen elää noin hatarissa pilvilinnoissa. Haluaisin nähdä sen päivän kun tajuat rahan merkityksen. Sitten kun kaikilla kavereilla on oma asunto, auto, uusi taulutelkkari ja ne on lähdössä kuukauden päästä etelänmatkalle. Ja sä mittailet makaronipussin paksuutta toteat että "juku, kyllä on kivaa että olen tehnyt vain vähän töitä".

Vierailija
30/30 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:22"]

Minusta tuo on todella surullista. Ikävä kun naiivi nuori ihminen elää noin hatarissa pilvilinnoissa. Haluaisin nähdä sen päivän kun tajuat rahan merkityksen. Sitten kun kaikilla kavereilla on oma asunto, auto, uusi taulutelkkari ja ne on lähdössä kuukauden päästä etelänmatkalle. Ja sä mittailet makaronipussin paksuutta toteat että "juku, kyllä on kivaa että olen tehnyt vain vähän töitä".

[/quote]

Oletko sä oikeasti tosissasi? :D No jos olet niin voin kertoa että taulutelkkari on löytynyt jo monta vuotta, oma osake ostettiin 6 vuotta sitten, myytiin pois ja nyt rakensimme omakotitalon :) Ja 2 muksuakin löytyy että odotan sitä päivää kun "tajuan" rahan arvon. :D