Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu päänahassa! Älkää käyttäkö kaupan värejä!

Vierailija
28.07.2020 |

Vaikka värjäämisestä on aikaa, kipu tuntuu taas tietyssä kohtaa.
Tää on tosi ikävää!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viimeksi lauantaina. Ei ole kipua eikä muitakaan ongelmia, hyvin toimi.

Vierailija
2/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin viimeksi lauantaina. Ei ole kipua eikä muitakaan ongelmia, hyvin toimi.

No ei mullakaan aikaisemmin ollut mitään, kerta se on ensimmäinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista myrkkyä ne on kampaamoidenkin värit.

Vierailija
4/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, ettei hiusvärit ole mitään terveystavaraa. Aikuinen tekee itse päätöksen ottaa riskin kun ostaa kehoon laitettavia myrkkyjä. Verrattavissa esim. alkoholiin, tupakkaan. 

Vierailija
5/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaupan ja ihan kampaamoidenkin hiusvärit aiheuttivat nyrkin kokoisia märkiviä länttejä päänahkaan. 2000-luvun alussa ei oikein ollut ilmeisesti tietoa allergioista eivätkä kampaajatkaan keskeyttäneet värjäystä vaikka pää märki. Ihan älytöntä.

Vierailija
6/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt vuoden ajan pelkkiä orgaanisia kasvivärejä ja tarvittaessa päälle color mask tms saavuttaakseni haluamani sävyn. Päänahka tykkää ja hiukseni ei ole eläessäni ollut näin paksut ja kiiltävät. Suosittelen kaikkia vaihtamaan kasviväreihin tai muihin lempeämpiin vaihtoehtoihin!

Vierailija
7/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni käyttänyt kaupan värejä. Käyttöohjeissakin lukee että allergiatesti tehtävä pienelle alueelle vrk ennen värjäystä.

Myönnän etten tuota testiä ikinä jaksa tehdä, mutta todellakin kannattaisi. Vaikka olisi samaa väriä käyttänyt aina, niin joku kerta voitkin sen allergisen reaktion saada.

Vierailija
8/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviväriä ostan seuraavaksi.

Vierailija
9/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaan ettet laita ruskeaa/mustaa kasviväriä suoraan vaaleaan tukkaan. Itse mokasin näin kun ekaa kertaa kokeilin ja sain vihreät hiusket. Olisi pitänyt laittaa ensin punaista, sit tummaa.

Vierailija
10/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen sai niin pahan kohtauksen, koko päänahka kärsi.

Siihen loppui värjäys.

Ei hokannut käyttää kasvivärejä.

Vierailija
11/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öö" Niin, että kannataa ostaa samoja värjäysaineita ja maksaa niistä "hieman" enemmän parturille/ kampaajalle?  - Myönnän tämä on itselleni hieman hankala kysymys.  Mielelläni tuen ja kannatan pienten yrittysten toiminaa mutta sitten saan aina toisinaan itseni kiinni aattelemasta kuinka paljon, jokin maksaa. Monesti olen ihmetellyt, miten moni pieni parturi-kampaamo tulee toimeen. - Pärjäämisessä kenties auttaa se, että myy "parturi / kampaamo" tuotteita "vähän" kalliimmalla ja uskottelee myyvänsä ni-in erikoisia ja ja ainutlaatuisia tuotteita, ettei niitä muualta saa. ihan yhtä uskottavaa se ei ole kuin vastaava Apeekeille ja Alkoilla. Asiakkaana minun on sitten valittava haluanko lähteä tähän leikkiin mukaan vai en. Mutta voisin ainakin yrittää olla rehellinen iselleni silloin kun kerron suosivani mielelläni pieniä yrittäjiä..      

Vierailija
12/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen allergiatestin tekeminen ennen värjäystä ei auta oikeasti yhtään mitään. Koska voit myös herkistyä siitä testistä, sit seuraavalla värjäyskerralla PAM anafylaktinen shokki. Jättäkää jo ne saakelin myrkyt kaupan hyllyyn. Jos niitä ei kukaan osta, niin kehitetään ehkä turvallisiakin värejä enemmän.

Vierailija
13/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Öö" Niin, että kannataa ostaa samoja värjäysaineita ja maksaa niistä "hieman" enemmän parturille/ kampaajalle?  - Myönnän tämä on itselleni hieman hankala kysymys.  Mielelläni tuen ja kannatan pienten yrittysten toiminaa mutta sitten saan aina toisinaan itseni kiinni aattelemasta kuinka paljon, jokin maksaa. Monesti olen ihmetellyt, miten moni pieni parturi-kampaamo tulee toimeen. - Pärjäämisessä kenties auttaa se, että myy "parturi / kampaamo" tuotteita "vähän" kalliimmalla ja uskottelee myyvänsä ni-in erikoisia ja ja ainutlaatuisia tuotteita, ettei niitä muualta saa. ihan yhtä uskottavaa se ei ole kuin vastaava Apeekeille ja Alkoilla. Asiakkaana minun on sitten valittava haluanko lähteä tähän leikkiin mukaan vai en. Mutta voisin ainakin yrittää olla rehellinen iselleni silloin kun kerron suosivani mielelläni pieniä yrittäjiä..      

En mä ainakaan ole missään kampaamossa nähnyt myynnissä värejä. Kampaamokäynnin idea on se, että ammattilainen hoitaa hiusten värjäyksen siellä paikan päällä.

3

Vierailija
14/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kampaamossa värejä hyllyllä.

Vierailija
15/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v värjännyt ja leikannut hiukseni kotona, edullisesti. Jos olisin kaikki nämä vuodet käynyt kampaajalla ne värjäämässä ja leikkauttamassa niin olisi pitänyt ottaa lisätyöpaikka sen maksamiseen.

Vierailija
16/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole missään kampaamossa nähnyt myynnissä värejä. Kampaamokäynnin idea on se, että ammattilainen hoitaa hiusten värjäyksen siellä paikan päällä.

3

Mä olen joskus vuosia sitten ostanut kampaamosta värin kotiin. Taisi olla joku yksi sarja jonka värejä ne möi.

Vierailija
17/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, jos on piileviä infektioita päänahassa. Kaikki eivät saa oireita hiusväreistä. Jotkut värit ovat antimikrobiaaleja aineita, jotka voivat saada aikaiseksi immunopatologiaa. Lääkärit ovat näissä asioissa ihan puusilmiä 🧐. Allergiat ovat myös infektioperäinen ongelma.

Vierailija
18/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen värjännyt hiukseni parikymmetä vuotta sitten. Päänahkaa kirveli sietämättömästi. Tyhmä kun olin aloitin hiusten värjäämisen noin 14-vuotiaana. Sitten ylittyi jokin raja. Uusin ilmiö on se, että useat huulirasvat turvottavat huulet ja monet ripsivärit saavat silmät punoittamaan. Monta vuotta voi käyttää jotain tuotetta ja yhtenä päivänä tulee stoppi.

Vierailija
19/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan mitään reaktiota hiusväreistä. Tykkään kampaamojen hajusteeettomista väriaineista, koska hajustetut saa mut voimaan lähes pahoin, vaikken edes ole hajusteyliherkkä. Kaikki muu saa olla mulla hajustettua, mutta ei hiusvärit. Jos itse värjään, käytän Elumen-värejä. Ne on niin helppokäyttöisiä ja tulos on mainio.

Vierailija
20/20 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää värjätkö hiuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän