Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi hyvät neuvot nyt kalliit!

Vierailija
27.06.2013 |

Työskentelen paikassa jossa erään naapurimaan edustajia useampia kappeleita, myös sijaisina silloin kun meistä muutamasta talon omasta hlöstä joku poissa. Ongelma on se että jokikinen heistä haukkuu ja mustamaalaa meitä talon muutamaa "omaa" hlöä ylemmälle taholle ja jopa firman omistajalle joka kys tyypin "tuttu". Erittäin sairas "pieni piiri pyörii"-leikki menossa ja mustamaalaamiseen ei siis ole mitään "oikeata" syytä.

Oikeasti, kukaan ei uskoisi kuinka sairasta tuo touhu on, tuntuu että olemme työkavereideni kanssa täysin voimattomia asian (tämänkin) suhteen koska pmot, 2kpl, eivät välitä. Toinen ei onneksi taida ihan uskoa mitä hälle jauhetaan mutta antaapa silti kys tyyppien tehdä töitä tuolla ja toinen pomo taas on liian kiireinen tulemaan koskaan paikan päälle vaikka viimeksi tässä kuussa olemme häntä tulemaan sinne koska minulla ja toisella paikan vastaavalla olisi hänelle hyvin paljon kerrottavaa ja infottavaa ennen uuden syksyn alkamista.

Pää hajoaa, oksennan kohta kun mietin miten kaksinaamaisia lieroja eräät voivat olla ja olen alkanut melkein inhoamaan kys maan edustajia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa todella inhottavalta tilanteelta.. En tiedä miten iso yritys on, jossa työskentelet, mutta kokeile ottaa asia esille pomosi pomon kanssa ja vetoa työpaikkakiusaamiseen?

Kysyisin ehkä myös ammattiliitosta apua perustelemalla, miksi työpaikka sallii työpaikkakiusauksen..

Vierailija
2/4 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait tietää tuosta selän takana haukkumisesta? Onko siitä koitunut sinulle jotain seurauksia tai ongelmia?

Kannattaa kirjoittaa kaikki tällaiset asiat ylös päiväkirjanomaisesti. Jos haukkuja ei ole natiivi, joudut helposti itse syytetyksi syrjijäksi, jos argumenttisi eivät ole riittävän selkeät. Jos lähdet itkemään pomolle sitä miten kaikki työpaikkasi venäläiset on ilkeitä, vaikuttaa siltä että todellinen ongelma oletkin sinä.

Muista siis perustella kaikki syytöksesi kunnolla ja että lopussa kiitos seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokumentoikaa, ja sitten miettikaa tahoja, mista vositte saada apua

Vierailija
4/4 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Sä taidat olla mun työkaveri. Nämä virolaiset yrittävät syödä meidät suomalaiset ulos, eiks niin.? =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä