Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko n.4 kymppisen miehesi lähteä ex-kumppani kanssa

Vierailija
27.06.2013 |

Turkin Alanyaan heidän lastensa kanssa??? Sielä on nyt +30 lämmintä, ja ex on totaalinen auringonpalvoja. Ex tarjoaa matkaa mun miehelle, koska kaveri ei muka pääsekkään....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut. Ex varasi matkan itselleen ja lapsille firman mökille. Tulikin työkiireitä ko paikkaan ja pomo kysyi voiko samalla hoitaa tuöasioita tytäryhtiössä. Lopulta ex.n työnantaja maksoi mun lennot ja ex haki lasten kanssa mut lentokentältä, oltiin 2 vkonloppua samassa huushollissa ja samalla lennolla tultiin kaikki pois . 

Oli tosi mukavaa ja lapsillekin kiva ettävanhemmat ovat puheväleissä. Ex.llä oli breikki silloin tulevan vaimonsa kanssa. Kun palasivat yhteen ja nähtiin, sanoin puolihuolimattomasti että ex antoi minulle talon parhaan huoneen ja itse nukkui lähes komerossa. Miten tapahtuikin.

Vierailija
2/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ihmeen tekemistä exän auringon palvonnan kanssa vai tarkoitatko et miehesi näkee exän bikineissä eikä tule enää takas sun luo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aikuista ihmistä voi kieltää

Vierailija
4/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomahan on hetki irti arjesta, lepoa ja yhdessäoloa tärkeiden ihmisten kanssa. Kenen kanssa miehesi haluaa viettää lomansa - voi olla, että saat tietää enemmänkin suhteestanne, kun mietitte yhdessä hetken, miksi miehesi viettäisi lomaviikon mieluummin entisen kuin nykyisen puolisonsa kanssa.

Vierailija
5/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Jos exällä on yhteisiä lapsia jonkun kanssa, on selvää että heidän täytyy olla lasten tiimoilta joskus tekemisissä keskenään mutta tuollainen yhteislomailu menee kyllä kepeästi rajan yli.

Vierailija
6/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Aikuinen mies päättää omista menoistaan. Luulin, että tällainen kumppanin omistaminen ja kontrollointi olisi jäänyt 1900-luvulle?

Vierailija
7/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö oikeastï sulta luvan? Nössö.

Vierailija
8/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Kyllä mun exän nykyinen voi ihan huolettaa päästää exäni meidän mökille remontoimaan - en taatusti koske siihen pitkällä tikullakaan... Mutten kyllä tiedä myöskään, kestänkö itse olla silloin paikalla. Eli on ihan mahdollista, ettei nyxäsi exällä ole taka-ajatuksia, mutta toi kuulostaa siltä että yhtä hyvin voi ollakin. Sinä puolisoksi ja sen suhteen exäänsä parhaiten tunnet, älä muilta kysele.

Vierailija
9/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletan että nykyinen mieheni osaisi ihan itse päättää mitä tekee.

- ja jos päättää lähteä ex-kumppaninsa kanssa lomamatkalle ilman minua, niin vetäisin siitä johtopäätökseni oman suhteemme laadusta.

Vierailija
10/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nuo nyt 15 vuoden erossa olon jälkeen haluaisivat lomalle yhdessä niin olisin aika ällikällä lyöty. Poikakin on jo 19v joten olisihan se hiukan erikoista. Toisaalta olen sitä mieltä että aikuinen ihminen osaa ja pystyy itse päättelemään mitä voi tehdä ja mitä ei joten en mä nyt lahkeessa rupeaisi roikkumaan jos lähdössä olisi.

Vierailija
11/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ihan tosissasi tarvitset muiden apua ja mielipidettä, ennenkuin kykenet tämän asian päättämään, tarvitset ihan ehdottomasti virkaholhoojan.

Vierailija
12/12 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisin niin avarakatseinen.

Itse olen lomaillut exäni ja yhteisten lastemme kanssa silloin kun lapset olivat pieniä, erosta siinä vaiheessa pari vuotta aikaa.

Samassa sängyssä nukkuminen ei ollut mitenkään eroottinen kokemus, ei siellä mitään tapahtunut. Lomalla oli kuitenkin kivaa ja helpompaa reissata kahden aikuisen kokoonpanolla, pääsin yksin ostoksille jne. 

Ajattele asiaa niin, että miehesi ex tietää tasan tarkkaan millainen mies on kyseessä, ei siinä ole mitään uutuudenviehätystä ja rakastumista takana. Kun muistaa miten entinen piereskelee / kaivaa nenää / röyhtäilee / järjestelee pallejaan, niin huokaa helpotuksesta, ettei ole parisuhteessa tuon uroon kanssa, vaan voi pysyä ihan kaveruustasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi