Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotko ettei miehesi olisi sinusta lainkaan mustasukkainen?

Vierailija
28.07.2020 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ukko edes kiinnostunut, eilen vaihteeksi sängyssä torjuttuna

Vierailija
22/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en kiusaisi rakastani muilla miehillä, mutta kyllä minä toivon, että miehellä pienesti olisi mustasukkaisuutta.

Itse olen mustasukkainen ja joudun vähän asian kanssa taisteleen. Mies joskus kiusoittelee toisilla naisilla ja olen sanonut etten halua kuulla sellaista. Miehellä on myös naispuolisia ystäviä ja exänsä kanssa ovat ystäviä. Vähän kirpaisee, mutta yritän olla sanomatta mitään.

Miksi haluaisit miehesi pelkäävän sinun menettämistäsi jollekin toiselle? Eikö olisi ihanaa jos miehesi haluaisi että sinun olisi paras mahdollinen olla ja hän tekisi kaikkensa sen eteen?

En toivo, että mies pelkäisi minun menettämistä. Toivoisin, että yrittäisi vähän enemmän eikä olisi välinpitämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin ja onneksi mies ei olekaan mustasukkainen. Yhdessä on oltu kymmeniä vuosia.

Ihmisessä on jotain vikaa, jos hän kaipaa rakkauden todistukseksi mustasukkaisuutta, joka ei oikeasti ole rakkautta vaan omistamisen ja ennen kaikkea kontrollin halua sekä usein myös henkisen väkivallan muoto.

Mutta monet eivät tiedä, mitä oikea rakkaus on vaan luulevat, että siihen pitää liittyä tuskaa ja draamaa.

Vierailija
24/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mustasukkia nurkkiin. Joko sitä luotetaan tai painutaan helvettiin kiusaamasta. En jaksa mitään kyttäilyjä sekuntiakaan.

Vierailija
25/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin että olisi hieman terveellisissä rajoissa.

Vierailija
26/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä toivoisin. Eksä oli hieman mustasukkainen naispuoliselle kaverilleni, ja se vähän harmitti, kun en itse ole Bi ja toisista naisista kiinnostunut. Homokavereilleni ei ollut yhtään mustasukkainen. 

Käytiin reissuissa tällä porukalla ja tuo naispuolinen ystäväni sai hieman nikotusta aikaan. 

Vierailija
27/27 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo, vaan edellytän. Ekassa avioliitossa tuli sekin p*rseily koettua, joten en kestä yhtään mustasukkaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi