Tubettaja Juha Luuri
Mitä mieltä kanavan sisällöstä? Löytyy asiaa puhelimista, akvaarioista sekä sähköpotkulaudasta. Suurimpana kokonaisuutena yli 100 videon sarja reagointia Niilo22:n tubetuotantoon.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niilo pyysi jo keväällä Luuria lopettamaan.
Minkälainen psykopaatti jatkaa kiusaamista tuollaisen sähköpostin saatuaan?
Suhtautuminen Niilon sähköpostiin, sille naureskelu ja ilveily. Lapsien isä!!!
Jos joku innostuisi minua haukkumaan tubessa omalla kanavallaan, niin senkus. En menisi katsomaan, muttei myös heilauttaisi minua mitenkään.
Onko epävakaa vai oliko krokotiilin kyyneleet?
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää kiusata heikkolahjaista ja lukihäiriöistä tubettajaa.
Mikä saa aikuisen miehen kiusaamaan toista tuolla tavalla?
Heikkolahjaista?
Juhalla on kusiset ajat edessään, mikäli sammakkofoorumin raidit tosta vielä etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaista?
Katsoppa jokunen niilo22 video.
Kauniisti sanottuna niilolla eivät ole kaikki muumit laaksossa.
Enkä sano tätä mitenkään ilkeästi tai pahantahtoisesti, mutta se on ikävä fakta.
Kyllä joutuu läheiset kärsimään isin tyhmyydestä. Onko psykiatreja paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaista?
Enkä sano tätä mitenkään ilkeästi tai pahantahtoisesti, mutta se on ikävä fakta.
Moi Juha! Kannattaisko myöntää oma tappio ja perseilysi, ja lopettaa Niilon vainoaminen?
Vielä kun ei ole suurempaa vahinkoa tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku innostuisi minua haukkumaan tubessa omalla kanavallaan, niin senkus. En menisi katsomaan, muttei myös heilauttaisi minua mitenkään.
Ei varmaan montaa muutakaan haittaisi joku yksi pätkä, mutta tää ukko on tehnyt noita pakkomielteenomaisesti satoja tunteja! Monta kuukautta jatkunutta julkista vainoamista, jossa jokainen sana ja liike on haukuttu, ja tämä on se kontentti jolla tuo ukko haluaa tehdä itselleen rahaa.
Pahinta on kumminkin, että videoiden kohde on pyytänyt lopettamaan noiden videoiden tekemisen jo ainakin pariin kertaan, mutta tämä ihmisperse senkun vaan jatkaa. Sekö on sitten oikein?
Kyllä hävettäis jos olis oma isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaista?
Eli jos jollakulla ei ole kaikki muumit laaksossa, häntä saa julkisesti herjata ja vainota sielunsa kyllyydestä? Onko sulla jokin virallinen dokumentti tuosta muumittomuudesta, vai riittääkö ihan oma mutu? Jos mutulla mennään, niin mun mielestä tuolla Luurilla on vielä vähemmän niitä muumeja laaksossa kuin Niilolla, niin mä saan sitten varmaan alkaa kiusaamaan ja vainoamaan Luuria ihan hyvällä omallatunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Onko epävakaa vai oliko krokotiilin kyyneleet?
Joka kyynel on aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaista?
Moi Juha! Kannattaisko myöntää oma tappio ja perseilysi, ja lopettaa Niilon vainoaminen?
Vielä kun ei ole suurempaa vahinkoa tapahtunut?
En ole Juha. Olen tätä keskustelua pitänyt pinnalla ja haluan saada Juhan vastuuseen kiusaamisesta. Jokainen niiloa youtubessa seuraava tietää, että niilo ei ole penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaista?
Eli jos jollakulla ei ole kaikki muumit laaksossa, häntä saa julkisesti herjata ja vainota sielunsa kyllyydestä? Onko sulla jokin virallinen dokumentti tuosta muumittomuudesta, vai riittääkö ihan oma mutu? Jos mutulla mennään, niin mun mielestä tuolla Luurilla on vielä vähemmän niitä muumeja laaksossa kuin Niilolla, niin mä saan sitten varmaan alkaa kiusaamaan ja vainoamaan Luuria ihan hyvällä omallatunnolla?
Olen yrittänyt pitää tätä keskustelua pinnalla. Haluan saada Juhan vastuuseen kiusaamisesta. Jokainen niiloa youtubessa seuraava tietää, että niilo ei ole penaalin terävin kynä. Enkä nyt hauku niiloa.
Hei ja kiitos viestistä.
Kyseinen henkilö on aiemmin ollut toimihenkilönä HIFK:n junioritoiminnassa. Oy HIFK-Hockey Ab:n kanssa, jolle viestin osoitit, hänellä ei ole ollut mitään tekemistä.
Nämä mainitsemasi videot ovat meidän ja junioritoiminnasta vastaavan yhdistyksen tiedossa ja Juha Luuri ei ole enää ollut viime talven jälkeen toimihenkilönä HIFK:n junioritoiminnassa.
HIFK ei hyväksy kiusaamista missään muodossa ja tämä on tehty selväksi seuran sisällä.
Terveisin,
Petteri Linnavalli
viestintäpäällikkö
Oy HIFK-Hockey Ab
Onko verovelkainen Juha ilmoittanut tubetus-tulonsa verottajalle?
Vierailija kirjoitti:
Onko verovelkainen Juha ilmoittanut tubetus-tulonsa verottajalle?
Yli 10 000 euroa maksamatonta verovelkaa, googleta verovelkarekisteri.
Hienoa!
Juha Luurin youtube kanava on poistunut.
Minkälainen psykopaatti jatkaa kiusaamista tuollaisen sähköpostin saatuaan?