Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Sorry, mulla tulee niin mieleen TTK 2 vuotta sitten. Silloin tuomarit hehkutti Hannes Suomalaista ja Kia Lehmuskoskea ja antoivat heille koko ajan korkeita pisteitä, usein kymppejä. Muille kilpailijoille huonoja pisteitä. Uskon, että muitakin kuin itseäni alkoi lopulta ärsyttää tuomareiden puoluellisuus, ja lopulta Edi ja Katri äänestettiin voittoon.
Vähän samanlanen tunne tulee nyt Hanneksen ja Kian hehkutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan jo tässä vaiheessa ennustaa voittajaparin... Tai ainakin kaksi vahvinta vaihtoehtoa siihen :) Miisa ja Marko pääsevät ainakin TOP-5 -joukkoon, voitosta en olisi ihan varma.
Edelle menevät ainakin Niklas ja Virpi, ehkä myös Jare.
Kirjoitin huonosti, tosiaan voittajaksi en veikkaa Miisaa ja Markoa, juuri Niklasta ja Kiaa, Virpiä ja Samia tai Jarea ja Saanaa. Miisa ja Marko ehkä 4. tai 5. sijoitus.
Huikean kaunis tanssi Virpiltä ja Samilta. He näyttävät upeilta tanssiessaan.
Mä niin toivon että Sami voittaa tällä kaudella..
Mikä biisi Virpillä ja Samilla oli..?
Vapun puvusta tulee vaikutelma kuristetusta ihmisestä.
Yök tota laulajaa Kuitusen tanssissa. Kauheen väkinäistä
Tykkään tuosta Uotisesta. Hänen kirjansa on nyt minulla luettavana enkä edes tiennyt, mitä kaikkea hän on saanut aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kympin käytösrangaistus- oliko vähän mauton kommentti hienolla hetkellä Mikolta
Ihan hauska heitto.
Ai, musta tuo Leppilampi tuo vähän liikaa esiin tuota ”lätkäkaveruutta”... en tykkää kun on niin hokiäijää Niklaksen kanssa. Eri paikka kuittailla ystävälle(?) ja eri paikka olla ammattijuontajana tekemässä viihdettä tasapuolisesti TV-katsojille.
Eivätköhän he ole kavereita. Piirit ovat pienet.
Virpi näyttää ihan kaunareiden Brookelta! 😂
Virpi on tosi kalsea, mitä ihmeen tunnelmaa siinä muka on?
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mulla tulee niin mieleen TTK 2 vuotta sitten. Silloin tuomarit hehkutti Hannes Suomalaista ja Kia Lehmuskoskea ja antoivat heille koko ajan korkeita pisteitä, usein kymppejä. Muille kilpailijoille huonoja pisteitä. Uskon, että muitakin kuin itseäni alkoi lopulta ärsyttää tuomareiden puoluellisuus, ja lopulta Edi ja Katri äänestettiin voittoon.
En tajua vieläkään Hanneksen kymppirivistöjä, monotonista menoa ympäri lattiaa ja tuomarit ihan pähkinöinä joka vedon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Erinin Vapaa
Vierailija kirjoitti:
Vapun puku on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen kolttu sillä pitäisi olla, että se miellyttäisi sinua?
Vappua moititaan ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaija koon ,oliko nimi Pako?
Vapulle ja Helenalle on laitettu samanlaiset kampaukset ja kyllä he ovatkin toistensa näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua vieläkään Hanneksen kymppirivistöjä, monotonista menoa ympäri lattiaa ja tuomarit ihan pähkinöinä joka vedon jälkeen.
Hanneksessa on perisuomalaista karismaa ja ryhtiä. Edis oli kammottava irvistelijä.
Mitäs vikaa Altosessa on, paitsi se alkoholin vaikutuksena ajaminen?