Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Ihana toi Niklas! "Tuli äitii ikävä, niin piti ottaa äiti katsomoon."
Mun mielestä Shirly oli parempi kuin Jukka. En ymmärrä pisteitä ja ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Miisan videoita monta vuotta ja on somen perusteella sympaattinen, mutta näissä tansseissa hänestä kieltämättä tulee itseriittoinen vaikutelma.
Monelle suomalaiselle itsevarmuus ja -riittoisuus ovatkin hieman haastavia käsitteitä.
Kuulostat aivan Tomakselta näiden nokkelien kommenttiesi kanssa.
Ikävä kyllä en ole Tomas, tätä tuskin uskot koska haluat aukoa päätäsi jollekin tuntemattomalle erimieliselle ja siinä samassa vetää vielä jonkun toisen ihmisen julkisuudesta paneteltavaksi. Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Miisan videoita monta vuotta ja on somen perusteella sympaattinen, mutta näissä tansseissa hänestä kieltämättä tulee itseriittoinen vaikutelma.
Monelle suomalaiselle itsevarmuus ja -riittoisuus ovatkin hieman haastavia käsitteitä.
Kilpailussa on useita itsevarmoja tanssijoita, joista ei huou itseriittoisuus.
Mielestäni tämä pätee myös Miisaan, sinun mielestäsi ilmeisesti ei. Mitäs nyt tehdään?
Koeta opetella kestämään omistasi eriäviä näkemyksiä.
Samoin, mutta älä ylläty jos tekee tiukkaa. Ihmeellisen sisällötöntä päänaukomista taas kun erehtyy ilmaisemaan vastakkaisen mielipiteensä.
Tavallisesti ihmiset kyllä sietävät myös toisenlaisia mielipiteitä, joten ei, minulle ei tee tiukkaa. Päänauontaa keskustelu on osaltasi totisesti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä en ole Tomas, tätä tuskin uskot koska haluat aukoa päätäsi jollekin tuntemattomalle erimieliselle ja siinä samassa vetää vielä jonkun toisen ihmisen julkisuudesta paneteltavaksi. Hyvä sinä.
Ilmeisesti luulet keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa. Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luulet keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa. Hyvä sinä.
Oliko vielä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Menee ny ohi aiheesta, mutta Niklaksella ja Piritalla on ihanteellinen järjestelmä huoltaa lapsiaan erottuaan.
Koti pysynyt lapsille samana ja vanhemmat vuorottelevat asuen kodissa viikon kerrallaan lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailussa on useita itsevarmoja tanssijoita, joista ei huou itseriittoisuus.
Mielestäni tämä pätee myös Miisaan, sinun mielestäsi ilmeisesti ei. Mitäs nyt tehdään?
Koeta opetella kestämään omistasi eriäviä näkemyksiä.
Samoin, mutta älä ylläty jos tekee tiukkaa. Ihmeellisen sisällötöntä päänaukomista taas kun erehtyy ilmaisemaan vastakkaisen mielipiteensä.
Tavallisesti ihmiset kyllä sietävät myös toisenlaisia mielipiteitä, joten ei, minulle ei tee tiukkaa. Päänauontaa keskustelu on osaltasi totisesti ollut.
Käsittäkseni lauoit ensimmäisenä mielipiteesi ja vastasin omallani. Sen jälkeen hermostuit. Erikoista. Toivottavasti saat asiasi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ny ohi aiheesta, mutta Niklaksella ja Piritalla on ihanteellinen järjestelmä huoltaa lapsiaan erottuaan.
Koti pysynyt lapsille samana ja vanhemmat vuorottelevat asuen kodissa viikon kerrallaan lasten kanssa.
Totta, järjestely toimii niin pitkään, kun mukana ei ole vakavia uusia suhteita.
Harmitti kyllä, miten tuomareiden kommentit ja pisteet eivät olleet ihan linjassa kaikkien parien kohdalla. Ei ihme, jos jotkut (esim. Miisa ja Marko) odottivat kommenttien perusteella isompia pisteitä ja lopulta pettyivät. Muutenkin outoa, että edellisellä viikolla tuomarit tuntuivat olevan pisteiden suhteen anteliaita ja nyt tiukkoja. Onko mahdollista, että tuotannosta on muistuteltu, että jos jo ensimmäisissä lähetyksissä alkaa ysit viuhua, niin loppukauden pisteytyksistä tulee vaikeaa? Oli syy mikä hyvänsä, tällainen epätasaisuus herättää vähän epäluottamusta.
Miksi täällä on kyselty useamman kerran että saako treenaamalla tanssijan kropan vai täytyykö olla synnynnäisesti tiettyä muottia? Ei kai kukaan mamma ole nyt päättänyt että aikoo tulla noiden tanssinopettajien näköisiksi :D Upeitahan he ovat, mutta tulee mieleen yksi pääkirjoitus Demi-lehdestä joskus 15 vuotta sitten. Päätoimittaja Jenni Lieto kertoi, että haaveili aina teininä ammattitanssijan kropasta, kunnes tajusi, ettei voi saada sellaista muuten kuin olemalla ammattitanssija. En voi uskoa, että joku aikuinen nainen lähtee mukaan samaan unelmaan katsottuaan pari jaksoa jotain viihdeohjelmaa...
Katson vasta nyt..Jare näytti aikuiselta ilman ikuista lippistä/outoja vaatteita
Ensi sunnuntain vakiotanssi-illassa ovat nämä tanssit ja kappaleet:
SHIRLY & JANI / TANGO: Rumour Has It (Adele)
JUKKA & KATRI / HIDAS VALSSI: Open Arms (Journey)
MIISA & MARKO / FOXTROT: Jos mä kuolen nuorena (Heli Kajo)
NIKLAS & KIA / QUICKSTEP: Pencil Full of Lead (Paolo Nutini)
VIRPI & SAMI / FOXTROT: Vapaa (Erin)
JESSE & CLAUDIA / TANGO: Caruso
SAMI & ANSKU / TANGO: Mustasukkaisuutta (Teemu Roivainen)
JANINA & ANSSI / HIDAS VALSSI: Earth Song (Michael Jackson)
MINNA & MATTI / WIENERVALSSI: Tahtoisin, tahtoisin (Tuure Kilpeläinen feat. Yona)
JARE & SAANA / QUICKSTEP: Crazy In Love (Swing Republic)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seuraavassa-tanssii-tahtien-kanssa-…
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Aira Samulin olla katsomassa?
Kuulemma Aira käy Hyrsylänmutkasta käsin joka viikko katsomassa tanssikisan. Olin näkevinäni hänet sunnuntaina eturivissä käsiään heiluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
MINNA & MATTI / WIENERVALSSI: Tahtoisin, tahtoisin (Tuure Kilpeläinen feat. Yona)
Erikoinen ratkaisu esitellä "Mustasukkaisuutta" Teemu Roivaisen biisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ratkaisu esitellä "Mustasukkaisuutta" Teemu Roivaisen biisinä.
Ehkä se tarkoittaa, että he tanssivat Teemu Roivaisen laulaman version tahtiin.
Niin Kuka Mainitsi Kotikylän ? Eikä Suomalainen Kotikylä? Hei Valaiskaa nyt ! Mua Kiitos ?
Älkää Nyt Viittikkö! sehän ois vilppiä!
Tulee Mieleen Esa Pakarisen Laulu:
Tanssi Anssi Kulta Tanssi..😁.
Watazu: Katchi