Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Olisi kyllä mielenkiintoista ja opettavaista, jos suurelle yleisölle paljastettaisiin TTK:n tartuntaketjut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Virpi vetää aina valssin, kun on oma valinta -tanssi???
Sen lattareissa olisi ollut paljon enemmän korjattavaa.
Virpin lattarit on kuin suoraan Salpausselän kisoista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista ja opettavaista, jos suurelle yleisölle paljastettaisiin TTK:n tartuntaketjut.
Miksiköhän ne pitäisi paljastaa? On kuitenkin kyse ihmisten henkilökohtaisista terveystiedoista. Haluaisitko itse, että jos sairastaisit, tuotaisiin julki, keneltä tartunnan sait ja keneen sen tartutit?
Miisa on todella kaunis ja ihana nuori nainen. Täällä joku matalaotsainen = typerys, jolla jotain henkilökohtaista kaunaa Miisaa kohtaan, yrittää epätoivon vimmalla mustamaalata häntä. Olet todella idiootti!
Ikävää, että Niklas joutui keskeyttämään, koska oli suurin voittajasuosikki. Jäljelle jääneistä on sama, kuka voittaa, mutta veikkaan Miisaa, Jare toinen ja Virpi kolmas. Tykkään kaikista, mutta Miisa taitaa olla taitavin.
Taisivat loput kisaajat olla huojentuneita ettei tartte parasta vastaan enää kisata. Valitettava käänne vaan latisti jaettavan voittokruunun kimalluksen. Harmi.
Miisan olisi pitänyt tippua jo ainakin neljä lähetystä sitten.
Virpi Sarasvuo ja Sami Helenius ovat selvästi pihkassa toisiinsa! Varsinkin Samista sen näkee tosi helposti. Sami tanssi oikein viimeisen päälle jotain eroottista tanssia nyt lähiaikoina, tuomarikin oikein mainitsi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Miisa on todella kaunis ja ihana nuori nainen. Täällä joku matalaotsainen = typerys, jolla jotain henkilökohtaista kaunaa Miisaa kohtaan, yrittää epätoivon vimmalla mustamaalata häntä. Olet todella idiootti!
Noin, nyt voitkin hyvällä omallatunnolla taas jatkaa Vapun haukkumista. Tunnistatko itse kaksinaismoraaliasi?
Kenellä jotain henkilökohtaista kaunaa Miisaa kohtaan olisi, kun tuskin täällä kukaan häntä tuntee? Onko oma ratkaisusi haukkuihin haukkua takaisin vielä epäasiallisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kauniita naisia haukutaan (kuten Vappua). Itse kun on vaatimattoman näköinen niin nättiä julkkisnaista on mukava moittia anonyyminä.
Sitä kaunista ystävätärtä olisi huonompi mennä mollaamaan päin naamaa vaikka mieli tekisi. Yrittää vaan pysyä sen suosiossa ja ehkä vähän itsekin tulee huomatuksi siinä sivussa.Tämä on kyllä jännä. Yleensä ne on aina näitä keskivertoa paremman näköisiä, joiden ulkonäköä täällä ruoditaan.
Eihän Vappu kyllä keskivertoa paremman näköinen voi olla millään mittarilla. Aivan väritön tavis ilman meikkiä. Meikillä saa paljon paremmaksi, mutta ei tavista kummemmaksi kuitenkaan. Ammattimeikkaaja ja kampaaja saa kenestä tahansa loihdittua kohtuullisen näköisen.
Sun mittarisi on per*eestä. Ikinä en haluaisi tuntea noin katkeraa ihmistä.
Iloinen luonne saa myös ihmisen näyttämään kauniilta. Sinua ei auta edes se.Eli sanonta "kauneus on katsojan silmässä" ei pidäkään paikkaansa, koska minun mittarini on per*eestä. Jos en pidä Vappua keskivertoa kauniimpana, olen myös katkera ihminen, jolla ei ole iloinen luonne. Repesin kuitenkin huutonauruun, kun luin analyysisi.
Repeähän sinä huutonauruun ihan mistä kohtaa hyvänsä. Niin ne epävarmat ihmiset yleensäkin tekevät.
Jos et sinä pidä Vappua kauniina niin minä pidän ja kehu on aina kivempi antaa kuin kirjoitella ilkeitä ja haukkuvia viestejä muista ihmisistä
Kovasti olet haukkumassa täällä toisia kommentojia ja nyt esität hyveellistä. Täällä on jokaisella oikeus sanoa mielipiteensä tulematta haukutuksi. Kirjoitat, että: "kehu on aina kivempi antaa kuin kirjoitella ilkeitä ja haukkuvia viestejä muista ihmisistä".
Kerropa miksi sitten kirjoitit seuraavan lauseen tuntemattomalle kommentoijalle?
"Sun mittarisi on per*eestä. Ikinä en haluaisi tuntea noin katkeraa ihmistä.
Iloinen luonne saa myös ihmisen näyttämään kauniilta. Sinua ei auta edes se. Repeähän sinä huutonauruun ihan mistä kohtaa hyvänsä. Niin ne epävarmat ihmiset yleensäkin tekevät."
Huomaatko ristiriitaa?
Miisa on ilmeisesti kolmikosta kehittynyt eniten, Virpi pysynyt ennallaan ja Jare on alkanut koikkelehtia kummallisesti. Jarelle tehdyt koreografiat ovat lepsuja ja esitysten varsinainen tähti taitaa ollakin se opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuussa Maikkarilla alkaa joku uusi viihdeohjelma Laulu rakkaudelle ja siinä on mukana taas koko maikkarikaarti, mm. Jorma Uotinen ja Kiti Kokkonen, muita en muista.
...ja varmasti Mikko Kuustonen.
Ou nou. Onko tämä uutuus Maikkarin versio Ylen Elämäni biisistä?
Vierailija kirjoitti:
Taisivat loput kisaajat olla huojentuneita ettei tartte parasta vastaan enää kisata. Valitettava käänne vaan latisti jaettavan voittokruunun kimalluksen. Harmi.
Se, joka ensi viikolla julistetaan voittajaksi joutuu kuitenkin nyt ja aina tiedostamaan, ettei todellisuudessa mahdollisuuksia voittoon ollut.
Pelleilyksi meni. Voittajaksi olisi voitu julistaa 15.11. tanssien voittaja. Mistä nämä loput parit ovat saaneet takuun, että tanssivat ensi sunnuntaina. Olisi ollut reilua lopettaa peli kohtaan, jossa pudottiin pisteiden ja äänien mukaan. Nyt leivotaan valevoittajaa. Joo tiedän, tämä on viihdettä, ei tässä taivaspaikkoja jaeta (ehkä).
Vierailija kirjoitti:
Pelleilyksi meni. Voittajaksi olisi voitu julistaa 15.11. tanssien voittaja. Mistä nämä loput parit ovat saaneet takuun, että tanssivat ensi sunnuntaina. Olisi ollut reilua lopettaa peli kohtaan, jossa pudottiin pisteiden ja äänien mukaan. Nyt leivotaan valevoittajaa. Joo tiedän, tämä on viihdettä, ei tässä taivaspaikkoja jaeta (ehkä).
Ei mitään muitakaan kilpailuja peruta, jos yksi osallistuja sairastuu. Miksi tämä pitäisi perua? Minkä kukaan sairastumiselleen mahtaa eikä ne muutkaan kisaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kauniita naisia haukutaan (kuten Vappua). Itse kun on vaatimattoman näköinen niin nättiä julkkisnaista on mukava moittia anonyyminä.
Sitä kaunista ystävätärtä olisi huonompi mennä mollaamaan päin naamaa vaikka mieli tekisi. Yrittää vaan pysyä sen suosiossa ja ehkä vähän itsekin tulee huomatuksi siinä sivussa.Tämä on kyllä jännä. Yleensä ne on aina näitä keskivertoa paremman näköisiä, joiden ulkonäköä täällä ruoditaan.
Eihän Vappu kyllä keskivertoa paremman näköinen voi olla millään mittarilla. Aivan väritön tavis ilman meikkiä. Meikillä saa paljon paremmaksi, mutta ei tavista kummemmaksi kuitenkaan. Ammattimeikkaaja ja kampaaja saa kenestä tahansa loihdittua kohtuullisen näköisen.
Iloinen luonne saa myös ihmisen näyttämään kauniilta. Sinua ei auta edes se.Eli sanonta "kauneus on katsojan silmässä" ei pidäkään paikkaansa, koska minun mittarini on per*eestä. Jos en pidä Vappua keskivertoa kauniimpana, olen myös katkera ihminen, jolla ei ole iloinen luonne. Repesin kuitenkin huutonauruun, kun luin analyysisi.
Repeähän sinä huutonauruun ihan mistä kohtaa hyvänsä. Niin ne epävarmat ihmiset yleensäkin tekevät.
Jos et sinä pidä Vappua kauniina niin minä pidän ja kehu on aina kivempi antaa kuin kirjoitella ilkeitä ja haukkuvia viestejä muista ihmisistä
Kovasti olet haukkumassa täällä toisia kommentojia ja nyt esität hyveellistä. Täällä on jokaisella oikeus sanoa mielipiteensä tulematta haukutuksi. Kirjoitat, että: "kehu on aina kivempi antaa kuin kirjoitella ilkeitä ja haukkuvia viestejä muista ihmisistä".
Kerropa miksi sitten kirjoitit seuraavan lauseen tuntemattomalle kommentoijalle?
Iloinen luonne saa myös ihmisen näyttämään kauniilta. Sinua ei auta edes se. Repeähän sinä huutonauruun ihan mistä kohtaa hyvänsä. Niin ne epävarmat ihmiset yleensäkin tekevät."Huomaatko ristiriitaa?
Arvostelen väärää ihmistä. Minä kirjoitin nuo molemmat kommentit.
Katkeraksi sanominen ei ole ulkonäön arvostelua.
Voittipa kuka tahansa, kyseessä on viihteellinen, televisioon sopiva kulttuuriohjelma. Kulturellista tasoa tosin hieman laskee huutava juontajakaksikko. Herra Leppilammelle tosin täytyy antaa pisteitä siitä, että hän pystyy laskemaan volyymia tarvittaessa tasaisesti lauseen edetessä. Olisipa juontajina joitain Erkki Toivasen tyylisiä kultivoituneita persoonia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen luonne saa myös ihmisen näyttämään kauniilta. Sinua ei auta edes se. Repeähän sinä huutonauruun ihan mistä kohtaa hyvänsä. Niin ne epävarmat ihmiset yleensäkin tekevät."Huomaatko ristiriitaa?
Arvostelen väärää ihmistä. Minä kirjoitin nuo molemmat kommentit.
Katkeraksi sanominen ei ole ulkonäön arvostelua.
*arvostelet
Vierailija kirjoitti:
Miksei voitu jo heti tartunnan selvittyä viikon aikana kertoa et niklas ja kia eivät enää tanssi? Moni aidosti odotti eilistä lähetystä nimenomaan heidän tanssien vuoksi. Tuli petetty ja tv:n ääreen huijattu olo!
Päätös keskeytyksestä oli tehty vasta loppuviikolla, kun selvisi, että Niklas ei vielä jaksa treenata. Mistä ne sen kuntoutumisen keston olisivat tienneet heti tartunnan tullen kertoa? Viimeiseen asti varmaan itsekin toivoivat, että kunto kestää jatkaa.
Nythän kisaan tuli jännitystä! Niklas olisi voittanut kisan, mutta nyt on 2-3 mahdollista voittajaa ja kisa kovenee.
Urheilussa ei aina välttämättä paras voita, vaan esim. se joka onnistuu pysymään terveenä koko kauden. Siksi ei kannata vetää koko ajan täysillä tehoilla, ottaa isoja riskejä tai stressata turhaan.