Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2020 Official

Vierailija
28.07.2020 |

Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa. 

https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/

Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?

Kommentit (3882)

Vierailija
241/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä arvostellaan kovin sanoin osallistujien ulkonäköä, usein se tosin johtuu omien epävarmuuksien peilaamisesta. Silti toivoisin et voitais keskittyä itse esityksiin. 

Vierailija
242/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä arvostellaan kovin sanoin osallistujien ulkonäköä, usein se tosin johtuu omien epävarmuuksien peilaamisesta. Silti toivoisin et voitais keskittyä itse esityksiin. 

Esitykset oli kautta linjan aika plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso vaikuttaa tänä vuonna olevan tosi hyvä, nyt oli ekassa jaksossa jo monta hyvää paria.

Vierailija
244/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö (kampaus, vaatteet) vaikuttaa itse esitykseen aika paljon.

Vierailija
245/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse onnistui hyvin, ei ollut tylsä kuten eräät. Ainoa mikä ärsytti, oli toimittajan virhe Jessen äidistä, Charlotte on isän vaimo, ei adoptioäiti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/48cae387-19a0-4131-ac99-221e85…

Vierailija
246/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse onnistui hyvin, ei ollut tylsä kuten eräät. Ainoa mikä ärsytti, oli toimittajan virhe Jessen äidistä, Charlotte on isän vaimo, ei adoptioäiti.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/48cae387-19a0-4131-ac99-221e85…

Jep, eikä liene oikea äitikään vaan isän uusi kumppani.

Vierailija
247/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu vaikuttaa aika k*päältä kommentointinsa perusteella.

Sehän on! Ihan jäätävä kiusaajatyyppi, koittaa vaan verhota sen sellaseen puunhalaajaimagoon.

Vierailija
248/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Sykkö on 172 cm pitkä, mutta vaikuttaa lyhyemmältä. On tosi symppis, tänään herttainen tanssi. Mielenkiintoista nähdä, löytyykö Samista "pahis" jossain tanssissa.

Vierailija
249/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duudsonin läskiytymistä k u u l u u pilkata, sen verran iso k u sipää on ollut jo vuosia eikä mitään inhimillistä ole osoittanut typerissä ohjelmissaan.

Rauhoitu nyt!

Vierailija
250/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo Twitterissä:

Mä en taida olla vielä ihan kuollut. Ensin jännitti, sit yllättäen liikutti. Viime aikoina on ollut kohottavaa todistaa, miten Virpin kilpailijaidentiteetti on herännyt eloon vuosikymmenen kestäneestä horroksesta. Taas yksi syy ihailla tuota luonnonvoimaa.

https://twitter.com/SarasvuoJari/status/1302662735747076100

Vierailija
251/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on ikäisekseen tyrmäävä. On kuitenkin yli nelikymppinen kahden lapsen äiti! Mikään ei hölly eikä lölly. Kiloja on tullut juuri sopivasti, jolloin naamakin on pysynyt hämmästyttävän sileänä. Kuitenkin on liikunnan ansiosta kiinteä, vaikka ei olekaan nollakokoa.

Vierailija
252/3882 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana se uusi laulaja...ilo kuunnella..

Förstin kiekuminen sattui taas korviin muutamassa kappaleessa..mikä on outoa kun osaa laulaa myös hyvin

Vierailija
253/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi ärsytti tahallaan jahkatessaan Toukolle. Tekisi mieli sanoa pari sanaa k-päisyydestä.

Vierailija
254/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppilampi ärsytti tahallaan jahkatessaan Toukolle. Tekisi mieli sanoa pari sanaa k-päisyydestä.

Ja Vappu jatkoi ihan kuin olisivat sopineet etukäteen Leppilammen kanssa. Tekonaurun takaa paljastuu oikea luonne jälleen kerran. Miten ihmeessä Vappu on joka ohjelmassa. Kuka tuosta tykkää.

Vierailija
255/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko ja Miisa oli ihania <3

Miisalla oli teennäinen hymy päällä, enkä tykännyt yhtään siitä tanssistakaan. Muutenkin jo rassaa tuo valssiin kuuluva kaulan kenottaminen. Parannettavaa riittää seuraavaan esitykseen.

Vierailija
256/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisalla oli teennäinen hymy päällä, enkä tykännyt yhtään siitä tanssistakaan. Muutenkin jo rassaa tuo valssiin kuuluva kaulan kenottaminen. Parannettavaa riittää seuraavaan esitykseen.[/quote

No kelläpä tuolla ei riittäisi parannettavaa seuraavaan esitykseen. Ei niillä kahdella kärkipään tanssijallakaan mitään puhdasta suoritusta tullut. 

Vierailija
257/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin jo rassaa tuo valssiin kuuluva kaulan kenottaminen.

Se on sinun ongelmasi, että et pidä johonkin tanssiin olennaisesti kuuluvasta seikasta.

Vierailija
258/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi...mä olisin halunnut ton Jessen olevan parempi. Alku oli niin lupaava mut sit...

Olis paljon enemmän potentiaalia Jessessä. Huono koreografia, oppilas ei loistanut. Uusi opettaja ei osannut vielä antaa oppilaalle mitään.

Opettaja oli tehnyt koreografian itselleen ja jätti oppilaan täysin sivuun. Tanssin loputtua otti muutaman askeleen eteen ja alkoi yksikseen kumartelemaan yleisölle kiitoksia, jätti Jessen yksin taas seisomaan taaemmas. Vähän myötähäpeä. Toivottavasti tämä Claudia osaa korjata seuraavissa tansseissa.

Vierailija
259/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! IKINÄ! OMPA TEILLÄ SAIRAS MIELIKUVITUS! MIISA PASSAA MULLE IÄLTÄÄN TYTÖKSI!

ÄLKÄÄ MOLLATKO TÄÄLLÄ

OPETTAJAA VAIKKA HÄNKI ON REILUSTI VANHEMPI KUIN OPPILAS!

TIIÄTTEKÖ MITÄ SE MERKITSEE TANSSIOETTAJALLE, JOS HÄNTÄ MOLLATAAN JULKISESTI SE ETTÄ MENEE MAINE JA KUNNIA JA SAATTAA MERKITÄ URAN LOPPUA!

MYÖS OPPILASTA EI SAA MOLLATA TÄÄLLÄ!

KUN JOKU KUOLAS HAGMANIN PERÄÄN HÄLLÄ OLI LAPSET KATSOMASSA!

HYI HÄVETKÄÄ!

KYLLÄ TUO PUHE SAI MUN SAPEN KIEHUU

🤬 ENSIN OTIN ESILLE OPETTAJAT JOTKA ON VASTUUSSA OPPILASTAAN SITTEN VASTA OPPILAAT!

NIIN VIELÄKÖ TÄÄLLÄ ON LIKASET AJATUKSET.?

Vierailija
260/3882 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Vappu jatkoi ihan kuin olisivat sopineet etukäteen Leppilammen kanssa. Tekonaurun takaa paljastuu oikea luonne jälleen kerran. Miten ihmeessä Vappu on joka ohjelmassa. Kuka tuosta tykkää.

Minä tykkään molemmista.

Täällä tuntuu olevan ajatustenlukijoita lähes kaikki kun kommentoitte kaikesta heitä, mitä nyt kulloinkin tarkoittivat sanomisillaan

Suomen parhaat juontajat.

Katsokaa te Possea, Suurmestareita ym, hömppää siellä on teille juontajat.

Minä en katso niitä, mainoksetkin saavat jo oksetuksen.

Ketju on lukittu.