Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
RANNALLA HIMMEÄN LAHDEN AURINKO LASKENUT ON , MAA ÄITI SUOJAANSA SULKEE VARTIJA POISSA JO ON.. HIMMETÄ EI KOSKAAN MUISTO SAA.
Veteraanin Iltahuuto.
Viimeinen Mannerheimin Ristin Ritari Tuomas Gerg on Kuollut.
Ai niin täähän on Vauva- Lehden Tanssii Tähtien kanssa ohjelman Keskustelu Sivu.
Jos Hautajais Virsiä haluatte tässä yksi.
Minä Vaivainen Mustonen
:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme homma kirjoitti:
Siis mikä juttu tää Virpi Sarasvuo joka viikkoinen hehkutus on? Aivan törkeän jäykkä selkä, jalat ei ole koskaan suorassa... ja aina paremmat pisteet kuin vaikka Miisalla. Häh? Onko tää joku salaliitto????
Samaa voi sanoa Niklaksen ja Jukan esityksistä. Kaksi samannäköistä jäykkistä, joiden puuttuvaa tanssitaitoa korvataan nostoilla.
Miisa noita nostoja harrastaa, Niklaksella niitä ei ole juurikaan nähty. Jaren ilme tanssin aikana on kuin innostuneella pikkupojalla, mutta selkä kyyryssä ja askeleet laiskoina.
Eihän Miisa nostele pariaan.
KIRJOITUSVIRHE :
SIIS MINÄ VAIVAINEN MATONEN Virsi Lapualta.
No Kyllä se niin on että Mies se nostaa Pariaan.
Toivottavasti oli viimeinen kerta, kun tämmöinen tanssi-ilta järjestetään. Ei ole paljon toivoa ilmassa, kun joka uutisissa on korona ja nyt viihdeohjelmassa syöpä pääosassa.
Ja miksikönän syöpätutkimuksen julkinen rahoitus on pienentynyt, oisko syytä selittää asiaa. Ja sitä, miten syöpäsäätiön toimintaa valvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oli viimeinen kerta, kun tämmöinen tanssi-ilta järjestetään. Ei ole paljon toivoa ilmassa, kun joka uutisissa on korona ja nyt viihdeohjelmassa syöpä pääosassa.
Ja miksikönän syöpätutkimuksen julkinen rahoitus on pienentynyt, oisko syytä selittää asiaa. Ja sitä, miten syöpäsäätiön toimintaa valvotaan.
Olis kyllä syytä selittää miksei raha riitä tärkeään asiaan. Ja sekin, että mihin turhaan sitä rahaa riittää.
Mitäköhän yksityisen firman syöpätutkimus käytännössä on? Korkeita palkkoja byrokratiaa pyörittäville työntekijöille?
Tutkimus yliopistoihin ja sillä selvä.
Voi herranpieksut, kun mammojen sunnuntai meni niin pilalle. Televisio kiinni ja lasten kanssa vaikka pihalle leikkimään, eikä siellä sohvalla röhnötetä! Olette itse niin sivistyneitä, että on näköjään vara haukkua kaikki ja kaikkea, mitä toosasta näkyy. Hävetkää edes vähän ja opettakaa lapsenne kunnioittamaan muita ihmisiä, ettei heistä tule teidän kaltaisianne.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranpieksut, kun mammojen sunnuntai meni niin pilalle. Televisio kiinni ja lasten kanssa vaikka pihalle leikkimään, eikä siellä sohvalla röhnötetä! Olette itse niin sivistyneitä, että on näköjään vara haukkua kaikki ja kaikkea, mitä toosasta näkyy. Hävetkää edes vähän ja opettakaa lapsenne kunnioittamaan muita ihmisiä, ettei heistä tule teidän kaltaisianne.
Yhdeksän aikaan illalla ulos leikkimään pimeässä? No, mikäs siinä jos käsket. Sinänsä kun tuo sinun viestisi huokuu positiivisuutta ja tolleen.
Vierailija kirjoitti:
No tämäkö on kauniisti ja kunnioittavasti sanottu mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Senja ollut Samin lapsi. 🙄
Miksi tuo Hintsanen aina ratsastaa tällä lapsen menetyksellä? Janne Raappana on Senjan isä. Hoiti tyttöjä pitkään koti-isänä keikkailujen ohella. Mitä hänelle mahtaa kuulua.
Samaa olen ihmetellyt kun kovasti ovat olleet esillä lapsen sairauden kanssa. Isä ei ole tainnut haastatteluja aiheesta antaa?
Ehkä hän ei vaan halua.
Sitä suuremmalla syyllä Hintsanen voisi pitää matalampaa profiilia.
Hietanen myös.
Menepäs muualle räksyttämään. Konsta on ansainnut paikkansa musamaailmassa, sen verran lahjakas kaveri.
Konstahullu on herkkä loukkaantumaan. Suomi on täynnä nuorempia ja lahjakkaampia laulajia, ja Juha Tapio meillä onkin jo.
Muuten hyvä, mutta Juha Tampio ei osaa laulaa. Määääääkiiiii. Yöks 🤢🤮
Kuka tippui? En aio katsoa jaksoa, enkä jaksa selata ketjua tai googletella maikkarin sivuille
Hienoa että Konsta Hietanen sai kunnian esittää jakson loppuhuipennuksen! Hän sen ansaitsi. On niin lahjakas laulaja ja myös paljon ollut esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäkö on kauniisti ja kunnioittavasti sanottu mielipide?
En kyllä ihmettele, että tällä foorumilla negatiivisuus tarttuu.
Konsta on lahjakas "lauleskelija" ja paljon esillä , mutta ei muuta.
Ei tippunut kukaan koska oli tämä erikoisjakso.
Mielestäni rahojen keräys ohjelmat saisi järjestää omana ohjelmana,
eikä sekoittaa tanssii tähtien kanssa ohjelmaan.
Syöpäkeräyskin on ihan aiheellinen aihe, joka ansaitsee oman ohjelman..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta lauloi todella hyvin ja lahjakkaasti! Upea laulaja ja tyyppi!
Olisit nyt edes muutaman minuutin odottanut viestien välillä tuon sarjatulituksen sijaan.
En tajua tätä Konstan dissaamista. Jos sinä et pidä hänestä, älä katsele ja kuuntele. Mutta meitä on monta, jotka olemme innoissamme, kun vihdoin pitkästä aikaa saatiin hyvä laulaja ja lahjakas esiintyjä mieslaulajiemme eturiviin.
Mistä eturivistä mahdat puhua? Onko Konstan kappaleilla paljonkin kuuntelukertoja? Kuinka monta Emma-pystiä? Tähtiä katsoi 150 000, sitä ei vauvapalstan ohjelmaketjun viestimäärillä kompensoida.
Jostain syystä nelosella ei tajuttu, että TTK -ohjelman kanssa yhtaikaa ei kannata laittaa mitään ulos.
Itsekin tallensin Tähdet tähdet ja katsoin jälkikäteen.
Huono katsojamäärä oli tiedossa tasan tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000 kuukauslahjoittajaa miljoonasta katsojasta
Aika vähän, no kertalahjoituksista tuli sitten enemmän, keskimäärin 50 senttiä / katsoja. Eli suurin osa päätti pitää rahansa itsellään.
Olen aina ihmetellyt sitä, et miksi vasta keräysohjelmien lopussa tuodaan esiin, että voit lahjoittaa myös kertasumman ja pienenkin? Niinkuin nytkin. Olis saanut olla vielä 10e kertalahjoitus niin luulen, että se olisi tuonut euroja mukavasti tutkimuskassaan.
Köyhillä ei ole varaa alkaa kuukausilahjoittajiksi, saati laittaa 30e kerralla, kun korona on suistanut ihmisiä työttömyyteen ja jouluunkin pitää säästää.
Eipä se Konstan mykistäminen mitään protesteja tai pettymystä twitterissä ainakaan aiheuttanut. Tuskin huomattiin.