Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Eka kerta, kun jää TTK katsomatta. En vain pystynyt, kun muutenkin on ahdistunut ja surullinen mieli, ja kaipaan hyvänmielen viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän näköistä tanssimista tuo Hagmanin tohellus.
Eipäs kuin upeeta!!!
Tuossa videolla tanssitaan upeasti jiveä.
Mietin vaan, että onko tää kaikki huijausta? Roosa nauha kuitenkin ollut rintasyöpään liittyvä juttu, joten jos nyt annan rahaa, niin siellä kuitenkin suurin osa ohjattaisiin rintasyöpätutkimuksiin...
Vierailija kirjoitti:
Niklaksen yläkroppa on jäykkä.
no mutta mitä jäykempi yläkroppa, sitä jäykempi myös ... (täydennä itse)
ihana niklas
Vierailija kirjoitti:
Marko Keränen katsoo tuolla Niken ja Kian takana, kun saivat 10 pistettä. Marko on jotenkin outo nykyään.
Millä tavalla katsoi?
Miisan opettaja on itkeneen näköinen
Lisää sydäntäsärkeviä tarinoita. 💔
Hei nyt jotain vähän toiveikkaampaa ja iloisempaa tunnelmaa. Todella synkkää ja ahdistavaa. Eilen oli vielä pyhäinpäivä, jolloin moni muisteli edesmenneitä rakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt lapset pelkää, että onko geenivirheitä.
Ei mitään järkeä nyt kytkeä TTT ja syöpä!
Lapsilla jo koronapelko.
Joo, tää on nyt mullekin aikuisena liikaa. Pakko vaihtaa kanavaa.
Harkintakyky petti tuottajilta. Koko yhteiskunta on kovilla, nyt olisi kaivattu kevyempää viihdettä. Ahdistava jakso.
Vappu ei vaan osaa haastatella jos aihe näin vaikea "Millaista se teidän elämä oli" Ihan kuin puhuttaisiin jostain arkipäiväisestä. "Millaisia terveisiä lähetätte" No kivoja terveisiä vaan...... Huoh
Toivottavasti joka sentti menee tutkimustyöhön eikä mihinkään toimituskuluihin!!
Ei Senja ollut Samin lapsi. 🙄
Ja hautajaistunnelma jatkuu Suvin laulaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieletön loikka Niklakselta!
Niin oli, multa loksahti suu auki😲
😉
Vierailija kirjoitti:
voi helskutti, kun kaikki on niin varajeesuksia tänään, toi jukkakin tossa hurskastelee niin että siirappi valuu suupielistä. kauhea jakso
Luulin jo, että olen ainoa häijyläinen, joka ei tykkää tästä jaksosta; mutta onneksi en. Se pisti vihaksi, että kehotettiin KAIKKIA lahjoittamaan kymppi kuussa. Minimituloisilla ei sitäkään ole ylimääräistä. Keräyksen kannalta kannatti valjastaa suosikkiohjelma mukaan, sen kyllä ymmärrän. Tarkoitushan on hyvä. Minä vain olen niin paha, ettei minulla ole varaa antaa muille kuin omalle perheelle (jos síllekään).
Korona vei duunit, ei varaa tehdä mitään. Nyt maikkari kinuaa rahaa, jota ei ole. Todellakin mennyt tämä ilta mönkään; maikkarilta suuri arviointivirhe ja koko syksyä ajatellen tilannetajun puutetta.
"Lahjoittakaa ettei muut joudu kohtaamaan samaa kuin Sami ja Varpu" Joo ei se automaattisesti auta vaikka kuinka yritettäisi pelastaa. Se voi olla menoa silti. Kaikesta lahjoituksestakin huolimatta.
Hautajaismainen tunnelma.