Ei Jamie Oliverista oikein Miestä saa..
onhan se heppu kätevä ruuan kanssa ja ymmärtää hyötypuutarhan päälle.
Mä olen nyt kesäloman aikana katsonut monta pätkää herran telkkaripätkiä ja kivan rustiikkista ruokaa tekee ja olen ilahduttanut perhettäni niillä ja vieraitakin..
Vaikka neljän lapsen isä onkin ja vaimokin kaunotar, niin ei siitä jannusta kyllä seksi tihku. Mielenkiinnottoman reseptin kohdalla yrittänyt etsiä sitä seksiä, niin kyllä se vaan on sellainen hippi, joka rakastui terveelliseen ruokaan ja sössöttää. Jospa se kerrankin tekis Nigellat ja hiipis yöllä sen syntisen suklaakakun kimppuun pikku aamutakissaan.. yrittäis edes!
Sitten saattais käydä niin, että silmät vaatis happoa. ;)
Kommentit (13)
Minä en jaksa katsoa sitä sössötyksen takia.
No,se on Jamien luonne. Hauska hän on. Ja tykkää jäätelöstä.Niin tykkään minäkin.
Mä vuosia jätin Jamiet kattomatta sen ässävian takia, mutta kuukausi tekemisen puutteessa ajattelin katsoa mitä sillä on sanottavaa. Onhan sillä ja onneksi suomen kanavat tykkää Jamiesta, onko sillä kuusi-seitsemän eriohjelmaa menossa. :D
Jamiesta saisi varmasti upeen kaverin. :)
Hauska, poikamainen, intohimoinen, hyväsydäminen, katseen kestävä... Paljon hyviä ominaisuuksia miehelle!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:37"]
Minä en jaksa katsoa sitä sössötyksen takia.
[/quote]
Rasisti?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:35"]
Sanos muuta,vaimo on tummahko kaunotar:)
[/quote]mun mielestä vaimonsa näyttää lähinnä joltain helluntailais naiselta.arkine,väritön ja tylsä.
globaalissa maailmassa ja nykyisessä taloustilanteessa oikeat äänekästä seksiä harrastavat miehet löytyvät ainoastaa gröönlannista. Brittipiipertäjät ovat aivan perseestä
Kyllä Jamie mulle kelpaisi!! Ottaisin heti, vaikka ei olisi varakas!
Ei vaikka olekaan varakas.Phaaah:) mitäs siellä. Rakas hauska croisu:)
Karmeet nimet se on lapsilleen antanut, Petal Blossom jne.
Sanos muuta,vaimo on tummahko kaunotar:)