Mitä mieltä mun poikakaverin äijäautosta?
Poikaystävä on 26v ja mä 22v.
Poikkiksella on kaksi autoa, toinen on oikee äijäauto, Dodge RAM 3500. Siinä on lavan takalaudassa greta thonberg-tarra.
Kommentit (19)
Luulen, että sinä olet itsesi tyttöystävä. Vastaukseni: Naurettava avaus. Hah hah.
Mikä se viesti on? Kannattaako poikkiksesi ilmastotalkoita, mutta ajelee silti jollain supersaastuttavalla jenkkiraudalla? Miksi ei vaihda sähköautoon?
On mullakin Capricen takapuskurissa ilmastotalkoot tarra.
Just hyvää huumori jonka Mauri Persereikä kin hyväksyy.
Hei neiti 22v.
Pitäisiköhän sinun hankkia ihan oma elämä? Töitä, opiskelupaikka, lemmikki tai harrastus?
Joo. Mikähän tässä oli olevinaan pointti? Ei kai kukaan tosissaan tällaisia lähettele?
Minä olen harkinnut pakoputken hankkimista bemmiin ilman mitään saaste vehkeitä ja kunnon softa että saadaan edes vähän voimasavua.
Naapurissa on valkoinen x6 missä on koko perse noessa.
Karseita noi RAM:t ja vastaavat. Sukulaistytöllä tai -naisella jo oikeastaan on ollut kaksi poikakaveria putkeen, joilla on tuon kokoluokan auto. Kumpaakaan ei saa ajaa edes B-kortilla vaan pitää olla kuormurikortti. Järkyttäviä autoja kaupunkiautoiksi....
Poikaystävä on sellanen joka on esim. yläasteella, 26v on jo miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
Karseita noi RAM:t ja vastaavat. Sukulaistytöllä tai -naisella jo oikeastaan on ollut kaksi poikakaveria putkeen, joilla on tuon kokoluokan auto. Kumpaakaan ei saa ajaa edes B-kortilla vaan pitää olla kuormurikortti. Järkyttäviä autoja kaupunkiautoiksi....
Kuorma-autoina pienet käyttömaksut ja vakuutukset.
Kaikilla munattomilla ei ole c korttia.
Äijäily loppuu siihen kun Cumminsin killer dower pin lähtee liikkeelle :-S
Mistäs noita ympäristöhihhulitarrojs sais? Voisin omaan RAMiin myös pottuilun vuoksi laittaa, on senverran komea voimasavu kun cumminsia tosissaan polkee.
Ihan mahtava.