Jos miehesi sanoisi sinulle... Mitä tekisit? (ov)
Jos siis miehesi sanoisi sulle aamulla lähtevänsä Hesaan töihin,
- soittaisi sitten sulle illalla kasin pintaan ja pyytäisi hakemaan autonsa rautatieasemalta (kun päättikin mennä junalla) ja ilmoittaisi jäävänsä poikien kanssa parille (joo, en hakenut),
- tulisi yöllä neljän jälkeen kotiin kaatokännissä,
- ja aamulla saisit ensinnäkin tietää miehen maksaneen koko työporukan syömiset 170e + kaikki juomiset päälle (summaa ei kannata edes ajatella), strippiklubin 380e ja taksimatkan kotiin 280e (ei olla lähdössä minnekään kesälomalla perheen kanssa, kun rahat ei kuulemma riitä),
- ja vielä soittaneen illalla Levillä talvella tapaamalleen naiselle, jonka kanssa oli tuon reissun jälkeenkin pientä vipinää, soittelua ja syömässä käymistä?
Mulle ei oikein ole vielä selvinnyt, että miten tähän reagoisin vai onko tää ihan normaalia! Pari vinkkiä ja mielipidettä voisi siis olla tarpeen!
Kommentit (30)
Mun eksä teki samanlaisia temppuja ja siksi onkin eksä. Pettää sua, eikä varmaan ole eka kerta. Sorry.
No ei tämäkään tarina voi olla totta. Jollakin on vilkas mielikuvitus.
Ihanko tosissas et tiedä mitä ajatella? Tuollainen ei todellakaan ole hyväksyttävää. Jos jonkun mielestä normaalia, niin haluaisin kyllä tietää, mikä sellaisella on mennyt lapsuudessa pieleen. Ukko pihalle, sulle lomamatka hyvitykseks.
Miten mies on kommentoinut toilailujaan?
Miten mies on kommentoinut toilailujaan?
Meillä menisi varmaan näin
- auton olisin voinut hakea, jos normaalilla paikallaan 2 km päässä junaparkissa. Se olisi ollut ihan ok iltalenkki lasten kanssa.
- miehen iltamenot venyvät usein joko toimistolla tai baarissa, olen siihen niin tottunut etten reagoi mitenkään. Viimeksi tuli kotiin klo 6 aamulla. Kerran tuli kotiin niin humalassa, että oli sotkenut vessan ja sammunut sinne, siitä suutuin.
- meillä on molemmilla omat rahat. Vaadin, että mies osallistuu perheen yhteisiin kuluihin sovitulla osuudella, muuten saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa. Minulla on varaa kustantaa perheen lomat. Mutta jos rahasta olisi tiukkaa kuten AP:n tapauksessa ja mies menisi tuhlaamaan strippilkubiin, olisin suuttunut.
- Pinnani katkeaisi myös Levin tysyjen perään soittelemisesta. Asiasta varmasti keskusteltaisiin. Jatkuvaa pettämistä en hyväksyisi, mutta yhden hairahduksen pystyisin ehkä antamaan anteeksi.
Selvittäisin tilanteen juurta jaksain. Kaikki tulot ja menot suhteutettuna siihen, ettei ole varaa lomailla perheenä. Senjälkeen ukko voisi käyttää loppurahansa Levin matkaan, sillä saisi etsiä samantien myös uutta seuraa itselleen.
Eli en katselisi. Hetkeäkään enää. Kysymys kuuluu, miksi sinä katsot? Olet työssäkäyvä itsekin, entä jos aloittaisit itsenäisen elämän siltä pohjalta? Mikä teitä vielä pitää yhdessä, jos edes perhe ei ole miehelle tärkeä, saati sinä?
No siis.
Ensinnäkin miehen pitäisi päättää, aikooko lähteä sen Levin emännän matkaan, vai jatkaa elämäänsä minun kanssani. Mutta se päätös pitää tapahtua päivässä ja myös pitää.
Toisekseen, mä vittuilisin armotta joka ainoassa käänteessä mitä löydän, joka tilanteessa mihin mies sanoo ettei ole varaa, että "jospa vähän tissiä vilautan, löytyykö rahat sitten". Ihan saatanan sama olisi, oltaisko kaupassa vai missä.
Ja sekuntiakaan tollanen mätisäkki ei saisi krapulaansa levätä, jos siis tietäisin noi kaikki jo aamulla. Niin potkisin ukon ylös ja vaikka imuroimaan tai tamppaamaan mattoja, heti sen jälkeen kun olisin huutanut kuin hinaaja sille.
Miehesi on epäluotettava. Sun pitää puhua sen kanssa suoraan ja kertoa mitä odotat aviomieheltä ylipäätään ja millä ehdoilla voit jatkaa avioliittoa. Mies voi sitten kertoa omat ajatuksensa ja odotuksensa avioelämän jatkolta.
Mä olen onneksi vaan seurustellut tuon tyyppisen ihmisen kanssa. Onneksi älysimme erota. Lapsia ei sentään siunaantunut - onneksi!
Jos olisin nainen niin olisin jättänyt tollasen paskapään aikaa sitten.
Mä en jaksa ymmärtää miksi ihmiset roikkuu tollaisissa suhteissa!?