Tarjosin miehelle suihinottoa, oli liian väsynyt (koti-isä)
Toimii se siis nähtävästi toistekin päin...koko päivän yksin vastuussa lapsista, päälle kotityöt, ei maistunut ukolle seksi.
Kommentit (9)
Mä en oikein usko tuohon... ottavan osapuolena miehenhän ei tarvitse tehdä mitään.
Taitaa olla niin että sinä et ole taitava imuitteluissasi ja mies ei viitsinyt tuhlata hyvää lepoaikaa huonolle suihinotolle.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 11:16"]
Mä en oikein usko tuohon... ottavan osapuolena miehenhän ei tarvitse tehdä mitään.
Taitaa olla niin että sinä et ole taitava imuitteluissasi ja mies ei viitsinyt tuhlata hyvää lepoaikaa huonolle suihinotolle.
[/quote]
Outoa kieltäytyä. Mikään ei miehestä tunnu paremmalta kuin rauhallinen, paikoitellen jopa hidas suihinotto, jopa päättyy määrätietoisen imemisen jälkeen siihen että roiskaisee kamat vaimon nieluun. Suihinotto lopetetaan vasta kun kalu on pehminnyt ja täydellisen puhdas.
Pian tänne tulee joku vapaaehtoisesti lapseton kertomaan, miten aikuisten suhteessa riittää paljon aikaa ja energiaa seksille ja että mitäs hankitte niitä lapsia.
Toki toimii toisinkin päin. Ehkä hän oli väsynyt kuten sanoi. Naisilla outo käsitys että mies on joku kiveksiensä ajama kone.
Mies
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 00:34"]
Toimii se siis nähtävästi toistekin päin...koko päivän yksin vastuussa lapsista, päälle kotityöt, ei maistunut ukolle seksi.
[/quote]
Oisitko niellyt? Suihinottoon yleensä sentään jaksaa venyy. Naiselle kivat alusvaatteet päälle niin kyl se ilo siitä irtoo. Ja nainen operoikoon siitä asennosta että miehellä hyvät näkymät ja ehkä sormen ja liukuvoiteen avulla access konttiin sormella tai parilla.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 00:53"]
Pian tänne tulee joku vapaaehtoisesti lapseton kertomaan, miten aikuisten suhteessa riittää paljon aikaa ja energiaa seksille ja että mitäs hankitte niitä lapsia.
[/quote]
Mä kerron sulle salaisuuden, ni ei tarvi olla noin aggressiivisen (ja muka-piilotetusti) kateellinen meille vapaaehtoisesti lapsettomille.
Mekin ollaan joskus väsyneitä eikä seksi aina maistu.
Ei siihen lapsia tarvita, väsyä voi muutenkin ;-)
Aika outoa. Itse en olisi noin väsynyt koskaan vaikka kesken unien herätettäisiin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 08:50"]
Aika outoa. Itse en olisi noin väsynyt koskaan vaikka kesken unien herätettäisiin.
[/quote]
Samaa mieltä edellisen kanssa. Todennäköisesti oli juuri itse hoidellut tarpeensa niin silloin ei välttämättä jaksa ja pysty.