Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 174cm66kg mies liian laiha?

Vierailija
27.07.2020 |

Niin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha mihin?

Vierailija
2/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttava mies on 169cm ja painoi joskus 65kg. Oli tosi hentosen ja ruman näköinen, kun hänellä pieni ja "suora" poikamainen luusto. Nyt painaa yli 90kg ja vaikka läskiä onkin niin näyttää silti paljon paremmalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo nyt aika säälittävältä rääpäleeltä kuulostaa.

Vierailija
4/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuttava mies on 169cm ja painoi joskus 65kg. Oli tosi hentosen ja ruman näköinen, kun hänellä pieni ja "suora" poikamainen luusto. Nyt painaa yli 90kg ja vaikka läskiä onkin niin näyttää silti paljon paremmalta..

Minun mies oli kun tavattiin 181 cm ja painoi 67 kg. Oli järkyttävän laiha. Nyt painaa 100 kg ja vaikka se on liikaa ja on iso maha, niin se on parempi kuin noin laiha. Noilla mitoilla miehellä on kapea vyötärö ja leveä lantio niin kuin naisella ja se ei ole seksikäs näky ainakaan minun mielestäni. HUOM. Silti pariuduin hänen kanssaan kun ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. 

Vierailija
6/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla miehellä on kapea vyötärö ja leveä lantio niin kuin naisella.

Miten kehtaat? Kaikilla naisilla ei todellakaan ole vyötäröä ja lantiota vaan vain osalla naisten vartalotyypeistä erottuu vyötärö ja lantio. On suoraa töröä ja omppua, joissa kummassakaan ei ole lantioita tai vyötäröä vaikka olisi kuinka laiha.

Vierailija
7/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpainoinen. Olisi sopiva kumppani mm. keinulautailuun.

N 177/66

Vierailija
8/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minua pidempi ja painavampi, ihan sopiva.

Vierailija
9/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bull mentolia?

Vierailija
10/10 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen näitä ruipaleita suomalaisia nuoria miehiä.. mikä siinä on, että ei tykätä syödä? ruuasta pulaa?

itselle on kyllä aina maistunut kaikki ruoka, niin suolainen ja makea, liikaakin, ja se on mun ongelmani. Mutta kun näitä luurankoja kävelee tuolla päivittäin.