Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtuisivatko kaikki omat vaatteesi 50 cm leveään vaatekaappiin?

Vierailija
25.06.2013 |

Viesti on pakollinen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuvat. Yläkaapissa vakuumissa toppavaatteet, ylähyllyllä vaatteet jotka eivät ole sesongin aikana käytössä, yksi hylly on alusvaatteille, yksi paidoille, yksi housuille ja viimeiselle, alahyllylle, jemmaan kaiken sen vaatteen jota en raski hävittää mutta jota en juuri käytä.

Vierailija
2/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis ainakin 250cm korkea, niin mahtuisi. Oletan, että ulkovaatteetkin kuuluvat tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 60 senttisessä + pikkasen toisessa hengarikaapissa miehen hengarivaatteiden kanssa + ulkovaatteet toisaalla talossa. Mutta jos olisi pakko, kyllä. Karsisin loputkin turhat pois niin kyl ne mahtuis. Vaikka onkin isokokoisia (48-50) vaatteita.

Vierailija
4/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti mahtuisi. Olen vaativainen vaatekaapin suhteen, haluan että suurin osa vaatteista on henkareissa eikä pinoissa.

Vierailija
5/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivoakaan. Henkarivaatteita on jo enemmän kuin tuo ja hyllyvaatteet siihen päälle. Ja ulkovaatteet on eteisen kaapissa. Tiedän, että pitäisi vähän käydä läpi vaatehuoneen sisältöä, mutta en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
6/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mahtuisi.

Vierailija
7/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on 2x75cm, vaatehuone 3 neliötä ja 1m tanko näiden lisäksi.

Vierailija
8/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, paitsi tietenkin talvitakit eivät mahtuisi sinne. Mutta mekot, paidat ja housut mahtuu. 

Vierailija
9/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not!

Mulla on kaksi vaatehuoneellista täynnä vaatteita. 

Vierailija
10/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytössä olevat vaatteet kyllä hyvinkin. Toppavaatteet yms tekis tiukkaa, tok henkarissa ei silloin voisi säilyttää mitään.

Vierailija
11/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahtuisi, mulla on nyt kaksi kaapillista vaatteita ja alusvaatteet on lipaston laatikossa. Näiden lisäksi on ehkä 15 takkia ja varastossa muutama laatikollinen vaatteita muuton jäljiltä.

Vierailija
12/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talvitakkeja ei tarvis ängetä, niin kyllä pikkasen karsimalla mahtuis.

Vierailija
13/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti, mulla ei paljon vaatteita ole:)

Vierailija
14/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisi. Oikeastaan mun vaatteet on mahtunut kolmelle normileveälle hyllylle. Loput siitä kaapista meni lakanoille ja muulle tavaralle. Tällä hetkellä kaikki vaatteet ovat näissä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80245876/ ja http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00193386/

Uusin vaatteita sitä mukaa kun löytyy kivoja tai tulee tarvetta tai joku vaate alkaa kulahtamaan. Silloin saa aina heitettyä sen huonon vaatteen pois..:) Toppavaatteet, kengät ja muut ulkovaatteet mahtuisivat yhteen 60 litraiseen muovilaatikkoon.

Vierailija
15/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisi kun mahtuvat sitä oikeastikin. Meillä on pulaa säilytystilasta joten vaatemäärää on pakko rajoittaa.

Vierailija
16/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raaskisin luopua pieneksi jääneistä ja käyttämättömistä vaatteista, niin ehkä saisin just ja just mahtumaan. Mutta talvitakit tekisi kyllä tiukkaa.

Oikeastaan tuo olisi aika hyvä tavoite, että yksi normilevyinen kaappi riittäisi. Eihän sitä ihminen nyt sen enempää vaatteita tarvitse. Mulla ainakin ne kaikista käytetyimmät lempparivaatteet mahtuisi hyvin yhteen kaappiin, mutta jostain syystä säilytän niitä käyttämättömiäkin vaatteita, kun en raaski luopua. Pitääpä ottaa projektiksi siivota vaatekaappi oikein kunnolla :)

Vierailija
17/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti mahtuisi. Tällä hetkellä vaatteita on Ikean 6laatikkoisen Malm-lipaston puolikkaassa, iso kasa tuolilla ja pyykissä, treenikassi täynnä ja naulakossa pari takkia ja yläkorillinen hattuja yms. Lisäksi kengät. Ja yhdessä kattoon asti korkeassa vaatekaapin 50cm leveässä hengarikaapissa puolet joita sinne on survottu.

Vierailija
18/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käytössä vajaat kaksi hyllyä 50cm levyisestä kaapista, henkarilla toisessa kaapissa mekot ja jotkin puserot ja eteisessä takit. Jossain kellarissa on myös toppahousut, jotka vievät tilaa.

Eli kyllä, saisin tuon kaiken mahtumaan yhteen 50cm levyiseen kaappiin.

Vierailija
19/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi kaapin korkeudesta. Mahtuisi varmaan, jos korkeus olisi noin 10 m.

Vierailija
20/22 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein arvioida, kun melkein kaikki vaatteeni ovat riipputangoissa. Minulla on kaksiovinen vaatekaappi, jossa on tangot kahdessa tasossa ja lisäksi kolmannen oven takana yksi standardilevyinen hyllykkö viikatuille vaatteille. Talvivaatteet mahtuisivat yläkaappeihin, mutta nyt siellä on täkkejä ja tyynyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi