Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aurinko yhtäkkiä on alkanut tuntua niin polttavalta? Kuin puhalluslamppu olisi ihossa kiinni...

Vierailija
27.07.2020 |

Tuntuu kuin kiehuisin. Kauppareissun jälkeen piti pestä naamaa jääkylmällä vedellä ja lapset huomautteli että olin tulipunainen.. 30 min kauppareissusta lähikaupaan!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosiaan tuulettomalla hetkellä suorassa auringonpaisteessa tosi kuumalta. En tiedä, onko ennenkin tuntunut. Nimenomaan paljaalla iholla.

Vierailija
2/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! En muista  auringon ennen  tuntuneen iholla näin rajusti :O Ollaankohan me kaikki muuttumassa vampyyreiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkukesästä uutisoitiin, että otsoonikerroksissa aukkoja Suomen yläpuolella, eli meidän itsemme aiheuttamaa.

Vierailija
4/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätään otsonikerros harventuu koko ajan eli tätä samaa on luvassa ja pahenevassa määrin. Kannattaa muistaa suojautua hyvin lyhyelläkin ulkoilulla.

Vierailija
5/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdevuodet ohentaa ja heikentää ihoa

Vierailija
6/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin on muuttunut kyllä.

70-80-luvuilla sitä vaan oltiin koko päivä rannalla eikä iho palanut, ruskettui vaan.

Vierailija
7/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UV-säteilyä normaalia enemmän ja jos on iho päässyt palamaan aiemmin, niin aurinko polttaa herkästi.

Vierailija
8/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että 80-luvulla aurinko olisi ollut keltaisempi. Ei niin valkoinen kuin nykyään. Nyt se on lähes platinan värinen.

Vierailija
9/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä auringosta on tulossa punainen jättiläinen joka kärventää maapallon ennen räjähtämistään.

Vierailija
10/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä auringosta on tulossa punainen jättiläinen joka kärventää maapallon ennen räjähtämistään.

Näinhän siinä tulee käymään miljoonien vuosien päästä.

Vierailija
11/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänä kesänä ihmetellyt, kun normaalisti palan auringossa, niin olen siltä suojautunut. Silti on rusketus päällä niin kuin olisin solariumiin nukahtanut. Normaaliväritys tähänkin vuodenaikaan kalkkilaivan kapteeni.

Vierailija
12/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin on muuttunut kyllä.

70-80-luvuilla sitä vaan oltiin koko päivä rannalla eikä iho palanut, ruskettui vaan.

Aika kultaa muistot. Mä kyllä paloin silloin 80-luvullakin ja ihan samassa ajassa kuin 90-luvulla ja 2000-luvullakin.

Vierailija
13/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko kyllä räjähtää tulevaisuudessa, mutta siihen on vielä aikaa. Noin 5 miljardia vuotta. Pitäisi löytää ihmisille uusi koti ennen sitä.

Vierailija
14/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko liittyä koronaan?

Mä oon palanut tosi helposti nyt, ennen en ole.

Ja luulen että mulla on ollut jo joulukuusta asti korona.

Vierailija
15/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän siinä tulee käymään miljoonien vuosien päästä.

Ehkä ihminen on muka "kaikkitietävänä" laskenut väärin, ihminen tuskin tietää kaikkea maailman menosta.

Vierailija
16/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku auringolle herkistävä lääkitys?

Vierailija
17/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinulla saattaa olla kehittynyt allergia auringon valolle. Ystävälläni on tämä. Jos ei suojaa ihoa kesällä, tulee punaisia läikkiä auringon koskettamaan kohtaan.

#9: Tämä on totta. Noin 5 miljardin vuoden kuluttua tosin.

Vierailija
18/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko kyllä räjähtää tulevaisuudessa, mutta siihen on vielä aikaa. Noin 5 miljardia vuotta. Pitäisi löytää ihmisille uusi koti ennen sitä.

Ei ihmisiä ole enää silloin.

Vierailija
19/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapalloa suojaava otsonikerros on ohentunut merkittävästi, tämän vuoksi auringon säde tuntuu polttavalta iholla. Saasteet ovat tuhonneet otsonikerrosta vuosi vuodelta, tuskin tulee enää palautumaan normaaliksi.

Vierailija
20/25 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonpilkku minimi. googlatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä