Uimaan heti p'skalla käynnin jälkeen, hyi yäk!
Inhottaako keään muuta ihmiset (tai teettekö itse niin) jotka vetäsee uikkarit päälle kakkosen jälkeen ja eiku rantsuun ja uimaan. Sitten uikkarit vaan kuivumaan narulle.
Joo, pyyhin persukseni HYVIN, mutta ilman pesua en voi kuvitellakkaan meneväni uimaan tai edes olla bikineissä jos en laita niitä sitten pesuun sen jälkeen.
Toinen ällötys on jos/kun mies käy kakkosella illalla ja sen jälkeen ehdottaa seksiä. En tahdo jos ei käy suihkussa.
Kommentit (9)
No jo on vaikea elämä ap:lla, kun se keskittyy lähinnä perseen pesemiseen.
En ajattele/kyttäile muiden paskalla käyntejä, koska asia ei kiinnosta; on parempaakin ajateltavaa.
Niin ja rantsuun eli järveen suoraan paskantavat lokit, muut linnut, kalat, juopot kusevat sinne jne. Meriin taas lasketaan ihan perkeleesti kaikkea paskaa ja likavesiä eli sinällään pyyhityn perseen mahdolliset jätökset ovat kuin pieru Saharan autiomaassa.
No ei tosiaan ällötä. En itse näe mitään tarvetta pestä persettäni joka paskannuksen jälkeen, jos ulosteen koostumus on sellaista että paperillakin puhtaaksi tulee.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:23"]
No ei tosiaan ällötä. En itse näe mitään tarvetta pestä persettäni joka paskannuksen jälkeen, jos ulosteen koostumus on sellaista että paperillakin puhtaaksi tulee.
[/quote]
Puhtaaksi se ei tule kuin pesemällä. Se persreikä ympäryksineen on paskonnan jälkeen täynnä bakteereja. Ja siksihän kädetkin tulee pestä sen jälkeen vaikka paperiin nyt pyyhkiikin...ettekö te pese persettänne edes suihkussa, ainiin suurinosa ei pese, hyi hitto :(
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 13:23"]
[/quote]
Puhtaaksi se ei tule kuin pesemällä. Se persreikä ympäryksineen on paskonnan jälkeen täynnä bakteereja. Ja siksihän kädetkin tulee pestä sen jälkeen vaikka paperiin nyt pyyhkiikin...ettekö te pese persettänne edes suihkussa, ainiin suurinosa ei pese, hyi hitto :(
[/quote]
Mä en pese edes käsiä paitsi jos sormi on mennyt läpi paperin tai muuten sontaa tullut käsiin, joten kauhistele sinä vaan :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:47"]
[/quote]
No jos bakteeritasolle mennään, niin niitä on kyllä sun housuissakin, vessapaperitelineesssä, pöntössä, vesihanassa, saippuapullossa, käsipyyhkeessä, oven karmissa... loputon lista, eli niitä on kaikkialla. Ja uimavedet ei ole kyllä missään niin tislattuja, että siellä ei olisi ihan niitä samoja bakteereja kuin siellä sun persreiän ympäristössäkin.
Voi luoja ja mä luulin että täällä on akateemista/fiksua porukkaa...oikeesti, pikkasen eroa onko bakteereja siinä mihin uloste osuu eli peppureiän ympärys. Ja että joku ei pese käsiään kun pyyhkii, hyi ällötystä.
Ei ne siellä saippuapulloissa ja pyyhkeissä ole jos osaa ottaa oikein saippuaa ja pesee ja kuivaa PUHTAAT kädet...
Ei tarvitse enää ihmetellä miksi nykyaikana kihomadotkin on niin yleisiä...Mukuloitten peppujakaan ei pestä siis lainkaan kun ei omiakaan, suihkutellaan vain. Ja käsiä ei lainkaan, voi eih.
minä menen vähän syrjemmälle, polvenkorkuiseen veteen, otan tukevan kyykkyasennon, vedän bikinihousut alas ja pinnistän. Kakat luikahtavat kätevästi meren pohjaan. Pissanlorot vielä päälle ja alan pestä pyllyä. Hinkkaan ja hankaan merivedellä puhtaaksi. Oikein urakalla! Sitten vedän housut jalkaan, nousen ylös ja menen uimaan lisää tai lojumaan aurinkoon! Kannattaa pestä aina vedellä.
öö, mitä ällöä siinä on jos pyyhkii perseensä?