Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko joku mies joskus kommentoinut pimppaasi negatiivisesti?

Vierailija
27.07.2020 |

Kiinnostaa nähdä tapahtuuko sellaista oikeasti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vain kehuttu on. Mulla on hyvä miesmaku.

Vierailija
2/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.  Entinen kihlattu totesi, "etkö vieläkään saa ilman käden apua" - ja antoi ymmärtää että  olen epänormaali, kun tunki  paksua kaluaan kuivaan pilluun, ilman että olisin kiljunut nautinnosta. Ja sitä saastaa kestin vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.  Entinen kihlattu totesi, "etkö vieläkään saa ilman käden apua" - ja antoi ymmärtää että  olen epänormaali, kun tunki  paksua kaluaan kuivaan pilluun, ilman että olisin kiljunut nautinnosta. Ja sitä saastaa kestin vuosia.

Ja taaskaan nämä "luomakunnan kruunut" tai " kalleuksien omistajat" eivät sano mitään..kertoo niin miehistä.

Vierailija
4/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan sanonut mitään negatiivista, muutama on kehunut kauniiksi.

Vierailija
5/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oma avomies kertoi riidan yhteydessä että pimppini, peppuni ja rintani roikkuvat. Tästä on nyt muutama viikko aikaa. Sanoi myöhemmin että halusi vain loukata. Mutta on se jäänyt takaraivoon kummittelemaan... varmasti toki roikkuvatkin kun alkaa 50 olla mittarissa, mutta ei tuollaisia haluaisi rakkaimpansa suusta kuulla missään tilanteessa.

Vierailija
6/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Oma avomies kertoi riidan yhteydessä että pimppini, peppuni ja rintani roikkuvat. Tästä on nyt muutama viikko aikaa. Sanoi myöhemmin että halusi vain loukata. Mutta on se jäänyt takaraivoon kummittelemaan... varmasti toki roikkuvatkin kun alkaa 50 olla mittarissa, mutta ei tuollaisia haluaisi rakkaimpansa suusta kuulla missään tilanteessa.

Varmasti vaikea päästä yli. Kannattaako edes yrittää? Minä en antaisi tuollaista anteeksi ikinä, en edes yrittäisi, koska se on loukkaamista kaikkein aroimmilla asioilla. Saiko se sinut miettimään kannattaako jatkaa? Ehkä tuollaisiin tekoihin päätyvässä liitossa on muutakin pielessä? 

Vierailija
7/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan mies kommentoinut mitenkään, eli ei hyvää eikä huonoa

Vierailija
8/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Avopuoliso totes että hän alkaa hokittaa kireimpiä pimppejä ja mielellään jos olis ammatiltaan tarjoilija..

Jeejee minulla on 2 lasta edellisestä suhteesta ja joo voitte vaan miettiä miltä tuo kommentti tuntui.... Ollaan oltu 10v nyt yhdessä... Ja yks yhteinen lapsi saatu.. Ja joo mitä helv oon viäki ton äijän kans.......?

Vierailija
9/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kommentit tosia? Huhhuh mitä äijiä. Sellaisia ne miehet valitettavasti on suurin osa.

Vierailija
10/18 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa oltu noin vuosi yhdessä ja ekan kuukauden aikana hän kommentoi negatiivisesti sekä ulkonäköä että kireyttä. Kun ihmettelin, sanoi, että muistan varmaan miltä se näytti ennen synnytyksiä (en muista, minulla kaksi teini-ikäistä lasta ja olen alle 40)...

Tämä on ensimmäinen kerta elämässäni ku kuulin tällaista, edellinen mies todella aidosti vaikutti pitävän eikä kukaan muu ole koskaan sanonut mitään negatiivista.

Mietin miehen kommentteja joka ikinen kerta seksin aikana 😞

Vierailija
11/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä syy vihata miehiä. Hyi.

Vierailija
12/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää kommentit tosia? Huhhuh mitä äijiä. Sellaisia ne miehet valitettavasti on suurin osa.

Nyt jokin ei täsmää.

Kysyt että ovatko kommentit tosia - mutta jo seuraavassa lauseessa ilmaiset varman kantasi ko. asiaan.

Olet siis varma epävarmasta asiasta. Heikkoa.

M48

Vierailija
13/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi hyvä syy vihata miehiä. Hyi.

False flag tämäkin.

Vierailija
14/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kaikille on pimppani kelvannut. On jopa kehuttu sieväksi.

Vierailija
15/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole :D  Päinvastoin! Pidän myös itse tästä kovasti :) Jos joku olisi ikinä vihjannutkaan mitään siihen suuntaan, niin olisi lentänyt kuin leppäkeihäs konsanaan. Niin ja ikää mulla 41v.

Vierailija
16/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuttu vain on. Ja enpä katselisi sekuntiakaan ketään, joka rupeaa mollaamaan muutenkaan ulkonäköä. 

Vierailija
17/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen miehen kanssa oltu noin vuosi yhdessä ja ekan kuukauden aikana hän kommentoi negatiivisesti sekä ulkonäköä että kireyttä. Kun ihmettelin, sanoi, että muistan varmaan miltä se näytti ennen synnytyksiä (en muista, minulla kaksi teini-ikäistä lasta ja olen alle 40)...

Tämä on ensimmäinen kerta elämässäni ku kuulin tällaista, edellinen mies todella aidosti vaikutti pitävän eikä kukaan muu ole koskaan sanonut mitään negatiivista.

Mietin miehen kommentteja joka ikinen kerta seksin aikana 😞

Miksi ihmeessä harrastat tuommoisen ääliön kanssa seksuä? YÖK! Lopeta heti!

Vierailija
18/18 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kommentoiva mies on moukka ja moukkien kanssa ei kannata seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi