Onko Susanna Koski poimimassa mustikoita?
Hänhän on työtön. Nyt saisi hyvät lisätulot sopeutumisrahaan.
Kommentit (15)
Tuskin. Vaasan kiusaajat eivät alennu, koska ”meillä kaikilla on rajoitteemme”.
Myymässä "parastaan". Eihän hän sillä kovin paljon tienaa, mutta etelän ihmeet maksaa jonkun verran, kun kela-goldilla saa seinästä rahaa.
Kyllä te nyt saatte hupia Susanna Kosken kohtalosta, voi että! Monesko vuosi tämä on ja samat läpät pyörii? Ihania ihmisiä varmaan olette!
Timo Soini keräsi kaikki mustikat ja söikin ne jo. Se on joutelias työtön.
Vierailija kirjoitti:
On, siä se pyllistelee kanervikossa.
Teällä minä olen! Ei perskeles löydy mustikan mustikkaa täältä kanervikosta! Heitän kohta ämpärillä, jos ette lakkaa kyselemästä!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te nyt saatte hupia Susanna Kosken kohtalosta, voi että! Monesko vuosi tämä on ja samat läpät pyörii? Ihania ihmisiä varmaan olette!
Siinä on ihminen joka ansaitsee täysin kaiken mitä heitetään, toisin kuin sopeutumisrahansa, joka valitettavasti silti tilitetään joka kuukausi. Miksi ei ihmisiä kiinnostaisi kommenttiensa jälkeen miltä osin hän itse niitä toteuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ihminen joka ansaitsee täysin kaiken mitä heitetään, toisin kuin sopeutumisrahansa, joka valitettavasti silti tilitetään joka kuukausi. Miksi ei ihmisiä kiinnostaisi kommenttiensa jälkeen miltä osin hän itse niitä toteuttaa?
Hänhän meni sinne pellolle ja metsään, kuten opetti. Tästä oli uutisissakin. Mut riittikö se av-yleisölle?
Mulla ei ole mitään syytä uskoa, etteikö hän tekis fyysistä työtä kaksin käsin. Ei hän sitä mitenkään häpeillyt itsekään, vaan kaikella ylpeydellä tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän meni sinne pellolle ja metsään, kuten opetti. Tästä oli uutisissakin. Mut riittikö se av-yleisölle?
Mulla ei ole mitään syytä uskoa, etteikö hän tekis fyysistä työtä kaksin käsin. Ei hän sitä mitenkään häpeillyt itsekään, vaan kaikella ylpeydellä tekikin.
Toisin ku moni tällä palstalla
Olisi ihana laskea spermalastit hänen perseaukkoonsa. ÖÖÖRRGGGHHH!!!! RRRRRUIIIIISSSSSSSKKKKK!!!!!
SETÄ SPERMA
Ai vitsi. Susanna pyllistelemässä marjametsässä... Siitä pöksyt alas ja takaapäin siemenlinko sisään ja Susannalle omenainen olo...
Setämies
Onko Mira Luoti poimimassa mustikoita?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole vain yleispätevää palautetta porvari-Kosken omasta "ihanuudestaan".
Onko Tanja Karpela tattimetsällä? Entäs Jani Toivola ja Jari Lindström? Mustikoita vai tatteja?
On, siä se pyllistelee kanervikossa.