Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä vegaanit ovat hiirenloukuista

Vierailija
27.07.2020 |

Mietinpä vain tässä kun mökillä sellaisen viritin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä. Kyllä niitä hiiriä syksyllä sisään tulee, mutta kaikki ruoka-aineet on peltipurkeissa tai muissa suljetuissa astioissa, joten niille ei ole ruokaa eikä tule sitten hiiriäkään liikaa. Jokunen hiiri ei minua häiritse eikä se, jos kylmillä säillä välikattotilassa touhuavat.

Vierailija
2/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tällaista ikinä tarvinnut miettiä. Kun rakenteet ovat kunnossa, ei hiiriongelmaa synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse käytä. Kyllä niitä hiiriä syksyllä sisään tulee, mutta kaikki ruoka-aineet on peltipurkeissa tai muissa suljetuissa astioissa, joten niille ei ole ruokaa eikä tule sitten hiiriäkään liikaa. Jokunen hiiri ei minua häiritse eikä se, jos kylmillä säillä välikattotilassa touhuavat.

Tämä paskiainen vipeltää makuuhuoneessa missä ruokaa ei ole ja pitää minua hereillä

Vierailija
4/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri on sellainen tapaus, että elävänä pyytävällä loukulla kiinniotto ja kuskaus jonnekin luvalliseen elinpaikkaan, Suomessa sellaisia ei hirveällä vaivalla tarvitse etsiä.

Vierailija
5/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, kunhan et syö niitä.

Vierailija
6/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun kysyisi mitä mieltä uskovaiset ovat amerikkalaisesta pop-musiikista. Ihmisillä on niin erilaisia syitä olla vegaaneja ja se ääripää vegaanien sisällä jotka eivät hyväksy mitään eläinten satuttamista tai hyödyntämistä tmv "eläimillä ihmisoikeudet"-jengin vastauksen jo tiedätkin.

Vierailija
7/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vegaanit syö edes itse loukutettuja hiiriä.

Että jos ajattelit vegaanivieraille tarjota.

Vierailija
8/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tykkää loukuista mitkä tappaa hiiren, koska ällöttää hiiren ruhon käsittely. Joten itse käytän semmoisia mihin hiiri jää loukkuun ja voin vapauttaa sen jonnekin nummelle myöhemmin.

Vierailija
9/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en tykkää loukuista mitkä tappaa hiiren, koska ällöttää hiiren ruhon käsittely. Joten itse käytän semmoisia mihin hiiri jää loukkuun ja voin vapauttaa sen jonnekin nummelle myöhemmin.

Siellä se saa onnellisena vipeltää 10 metriä, ennen kuin hiirihaukka nappaa sen kynsiinsä ja repii kappaleiksi miettimättä sitä, että maailmassa on sellaisia kuin vegaanit.

Vierailija
10/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se saa onnellisena vipeltää 10 metriä, ennen kuin hiirihaukka nappaa sen kynsiinsä ja repii kappaleiksi miettimättä sitä, että maailmassa on sellaisia kuin vegaanit.

No, se on elämän kiertokulkua.

Vierailija
11/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se on elämän kiertokulkua.

Vegaaneille elämän kiertokulkua ei ole olemassakaan tai ainakin he haluavat pysäyttää sen. Paitsi se ei koske kasvikuntaa. Kasvit saa vapaasti tappaa.

Vierailija
12/12 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaneille elämän kiertokulkua ei ole olemassakaan tai ainakin he haluavat pysäyttää sen. Paitsi se ei koske kasvikuntaa. Kasvit saa vapaasti tappaa.

Vai mahtaisiko edelleen olla asian laita, että vegaanit ymmärtävät elämän kiertokulun olevan olemassa villissä luonnossa, eikä sitä siellä ole mieltä pysäyttää, koska eläimillä ei ole järkeä ja omaatuntoa, mutta ihmisillä on, joten ihmisen valinnat ovat eri juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi