Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin yhden hassun pienen jutun tästä palstasta :)

Vierailija
25.06.2013 |

Ennen ärsyynnyin aina, kun jotkut pitivät aloituksiani provoina. Olen kirjoitellut paljin omia juttujani, koska tykkään jakaa asioitani mutta säilyttää yksityisyyteni tosielämässä.  Enpä ärsyynny enää. Niin kauan, kun joku niin väittää, mähän olen "turvassa".

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nolot näppäilyvirheet :(

ap

Vierailija
2/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Good for you.

Vierailija
4/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne, jotka oikeasti tuntevat sinut eivät pidä niitä provoina. Eivät tosin välttämättä kirjoita palstalle, että tuntevat sinut.

Vierailija
5/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Muru. Ihana törmätä taas pitkästä aikaa! Älä hylkää meitä täällä! :)

Vierailija
6/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas aina hämmästyttää, että miten kaikki tavis jututkin heitetään provoksi. Siis oikeestiko ihmiset järjestäen asuu tynnyrissä, eikä ole kokenut mitään..

siis kun mun juttuja jatkuvasti sanotaan provoiksi, eikä ne edes ole. En mä ärsyynny, mutta yllätyn heitosta ja sitten tulee nauru. Miehelle naureskellut, että taas ne palstalla piti sitä juttua provona.

Vai onko se sitten muutaman suojautumiskeino, että pitää kasvonsa, jos oikeestikin olis provo. En mä sitäkään tajua.

Vierailija
7/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:22"]

Mua taas aina hämmästyttää, että miten kaikki tavis jututkin heitetään provoksi. Siis oikeestiko ihmiset järjestäen asuu tynnyrissä, eikä ole kokenut mitään..

siis kun mun juttuja jatkuvasti sanotaan provoiksi, eikä ne edes ole. En mä ärsyynny, mutta yllätyn heitosta ja sitten tulee nauru. Miehelle naureskellut, että taas ne palstalla piti sitä juttua provona.

Vai onko se sitten muutaman suojautumiskeino, että pitää kasvonsa, jos oikeestikin olis provo. En mä sitäkään tajua.

[/quote]

Joitakin kirjoituksia on toisinaan todella hankala mieltää oikeiksi tapahtumiksi.

Vierailija
8/8 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:07"]

Mutta ne, jotka oikeasti tuntevat sinut eivät pidä niitä provoina. Eivät tosin välttämättä kirjoita palstalle, että tuntevat sinut.

[/quote]

Ja vastaavasti joistain jutuista täällä huomaa että tunnistettavuus on ollut tarkoituskin. Tällainen foorumihan antaa loistavan mahdollisuuden taivastella nykyisten tai vanhojen tuttujen ratkaisuja, tai näpäyttää, jos on sellainen tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän