Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku täällä kehui Selectspecs-silmälaseja ja tilasin eikä voi kuin kehua! Tulipa mahtavat ja 3 parilla hintaa vain 57 €

Vierailija
27.07.2020 |

Tilaan tuolta kyllä vastakin näillä hinnoilla. Nyt ostin yhdet metallipokaiset ja kahdet muoviset. Ehkä seuraavaksi voisi vaikka polaroidut ottaa yhdet. Noilla oli vielä kun tilaus ylitti tuon oliko se nyt 52 €, sai toimituskulut kaupan päällekin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siiirrän ensin silmiäni.

Vierailija
2/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehui=mainostajan itsensä tekemä aloitus, mutta kukaan ei oikeasti todellisuudessa ole ikinä kehunut eikä kuullutkaan tästä merkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehui=mainostajan itsensä tekemä aloitus, mutta kukaan ei oikeasti todellisuudessa ole ikinä kehunut eikä kuullutkaan tästä merkistä.

No ei. Englantilainen nettikauppa. En minäkään ollut tästä ennen sitä vinkkiä kuullut. Ihan yhtä lailla eksyin esim. the Ordinary -tuotteitakin tilaamaan suoraan UK:sta kun palstalla suositeltiin jne. Ei noilla kummallakaan ole mitään tekemistä suomalaisten kanssa ja varmasti saavat asiakkaita sieltä omasta maastakin ihan reilusti.

Vierailija
4/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!

Vierailija
5/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä silmälasit??

Miten linssit voi tehdä ilman yksilöllisiä mittauksia, kuten silmien etäisyys?

Kehystenkin valintaan tarvitaan optikon

apua.

Vierailija
6/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä silmälasit??

apua.

Ei ole eka kerta kun tilaan silmälasit netistä, aikaisemmin mm. Lensway tai Favoptic. En tarvitse/halua optikkoa lisämyymään mulle ties mitä ylimääräisiä härpäkkeitä. Aina mistä vaan olen tilannut, on tullut hyvät. Nykyinen resepti on alle vuoden vanha ja sen sain ilmaiseksi Nisseniltä.

Vierailija
7/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä silmälasit??

apua.

Ei ole eka kerta kun tilaan silmälasit netistä, aikaisemmin mm. Lensway tai Favoptic. En tarvitse/halua optikkoa lisämyymään mulle ties mitä ylimääräisiä härpäkkeitä. Aina mistä vaan olen tilannut, on tullut hyvät. Nykyinen resepti on alle vuoden vanha ja sen sain ilmaiseksi Nisseniltä.

Et näemmä tajua silmälaseista yhtään mitään.

Vierailija
8/8 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä silmälasit??

apua.

Et näemmä tajua silmälaseista yhtään mitään.

Noi kaikki mun netistä tilaamat on parempia laadullisesti ja näköä korjaavien ominaisuuksien kannalta kuin myymälästä ostetut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi