Yh-galluppi! Sinkut!
Ikäsi? Lapsiluku? Kauanko sinkkuna? Etsitkö miestä? Oletko onnellinen?
Kommentit (19)
38, 2, 2v, en, olen, paitsi fuckbuddy tartteis etsiä...
Yksinäinen nainen ei ole milloinkaan onnellinen.
Miehen lompakon puute kun asettaa hänet alempiarvoiseen asemaan kuin onnekkaamat sisarensa. Katkeruus itää...
54v, 1, 18v, 4 vuotta, en, aika tyytyväinen
Mun ongelmana hyvätuloisena yksinhuoltajana on lähinnä se, että mistä löytäisin miehen jolla on "yhtä suuri tai isompi lompakko" kuin minulla. Naisena kun ei viitsisi alkaa miestä ylläpitämäänkään.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 20:03"]
Miehen lompakon puute kun asettaa hänet alempiarvoiseen asemaan kuin onnekkaamat sisarensa. Katkeruus itää...
[/quote]
No mites paksu lompakko pitäs olla ? ;)
T: yh-isä
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 20:07"]
Mun ongelmana hyvätuloisena yksinhuoltajana on lähinnä se, että mistä löytäisin miehen jolla on "yhtä suuri tai isompi lompakko" kuin minulla. Naisena kun ei viitsisi alkaa miestä ylläpitämäänkään.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 20:03"]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:17"]
Ikäsi? Lapsiluku? Kauanko sinkkuna? Etsitkö miestä? Oletko onnellinen?
[/quote]
39, 2 lasta, sinkkuna 7 vuotta, etsin miestä, olen pääosin onnellinen mutta aika yksinäinen.
34v, 1 lapsi, sinkkuna noin 3 kk:ta, etsin miestä, olen onnellinen
36 -vuotta, kaksi lasta, 2kk, en, en.
40v, kaksi lasta, 1v, en etsi miestä vaan naista ;) , olen onnellinen
T: yh-isä
33v, 1 lapsi (3,5v), sinkkuna ollut 3,5v, antaa tulla jos on tullakseen, olen yksinäinen.
44 v, 2 lasta vuoroviikoin, sinkkuna 2,5 v, nyt vasta olen valmis etsimään miestä mutta enpä ole asian eteen mitään tehnyt. Olen onnellinen.
31v. ja kaksi lasta. Sinkkuna pian 3 vuotta enkä etsi miestä. Olen onnellinen näin =)
yh ei ole sinkku, kun on sinappikoneita....
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:15"]
yh ei ole sinkku, kun on sinappikoneita....
[/quote]
eipä nuo minun lapseni ole sinappia tehneet kymmeneen vuoteen...
23v, 1 lapsi, sinkkuna yksi päivä...En tällä hetkellä kyllä kaipaa vielä yhtään ketään viereeni tuon järkytyksen jälkeen.
39 v, 3 lasta, sinkkuna erosta asti eli reilut 2 v. Elämänkumppania en hae mutta fuckbuddy kelpaisi minullekin. Olen onnellinen.
30v, 1 lapsi, sinkkuna 2,5vuotta, en etsi mutta tulee jos on tullakseen, olen hävyttömän onnellinen
30v, 3 lasta, sinkkuna vuoden, kaikki viihdyke on tervetullutta, jos jotain vakavampaa tulisi vastaan niin en ehkä karkuun juoksisi mutta en sellaista missään nimessä etsi, olen onnellinen.
33v, 1, 8v, en, olen