Voi hitto. Kävin kampaajalla laittamassa vaaleita raitoja
ja nyt tukkani on kellertävä. Selitin todella tarkkaan, että haluan LUONNOLLISEN näköiset hiukset ja nyt olen aivan sellainen kellertävä blondi. Auttaisikohan tilannetta, jos laitan muutaman ruskeamman raidan tukan pääliosaan ystäväni kanssa? Ystäväni on toiminut kampaajana 20 vuotta sitten.
Kommentit (8)
En ole ehtinyt hopeashampoota kokeilla...tuskin se het auttaa ekasta pesusta?
Kyllä se aika paljon auttaa heti ekasta pesusta. Pitää vaan olla laadukas hopeashampoo, itse tykkkään joicosta, ei ole kalliskaan. Ja kannattaa antaa vaikuttaa reilumman aikaa, ainakin sen 10 minuuttia, ellei jopa 15.
Hopeashampoota minäkin ehdotan tai sitten hopeaan taittavaa vaahtoväriä, joka on tehokkaampi! Mä taitan tosi viileään tällä: goldwell softcolor 10bs beige silver.
Niin ja siis jos olet tyytymätön niin reklamoi kampaajalle (älä tee itse mitään sitä ennen!)
Soitat heti sille kampaajalla, selität tilanteen ja varaat uuden ajan. Tietysti se korjaa virheensä.
Jos sulla on kovin tummat hiukset ei niistä saa heti tosi vaaleita tai hiukset kärsii.. Mäkin oon nyt vähän kellertävä kun otin vaaleita raitoja kahdesti ja hopeashampoolla pesen hiukset. ehkä seuraavalla värjäyskerralla hiukset on taas vaaleemmat
Olen luonnostani vaaleampi kuin maantienvärinen eli melko blondi. Kesäksi halusin vain vähän sellaista luonnollista raikastusta.....sain pissipään:(
Kuulostaa ikävältä.. Oletko kokeillut hopeashampoota?