SofterSin on Ihana
Kommentit (29)
Juu, galtsussa mun nikki ei kato oo enää softersin, ettet jonkun toisen kuvia oo kattellu?
Vaihtoehtoisesti helle on saanut sut näkemään harhoja.
Ei kai kellään suomalaisella voi olla noin upeita värejä luonnostaan...?? :)
Noh... äitin puolella on väkeä Saksasta ja Venäjältä n. kolmen neljän sukupolven takaa. Onhan siellä mun porukoiden kuva, mieti siitä millasia värejä meil nyt sit on. Juu, ja hiukset on värjätty ;)
Ethän sä muistuta ollenkaan sun vanhempia.. jännä... tai tiettyä yhdennäköisyyttä jossain kai,mut et paljoa... no pari kuvaa ei kerro tarpeeksi.
Kaunis olet.
Kato lapin naiset! esimerkiksi. Musta softersin on kopio äidistään.
Mun silmät on perua äitini äidin isältä... sillä oli kuulemma sellaset tummat silmät, joita naiset huokaili käydessään tämän suutarin luona. ;)
Musta SofterSin näyttää aika paljon sellaselta vähän japanilaishenkiseltä :)
t . ei ap
antaa tosi amatöörimaisen kuvan täyttää galtsu samankaltaisilla kasvokuvilla...
luulevat. Kerran tässä kaksi kiinalaista rouvaa pyysivät multa kassajonossa KIINAKSI lupaa etuilla ostoksineen mun edelle, kun heillä oli vaan hammasharjat tms pientä siinä... Hih, juu ja jännästi onneksi tajusin kysymyksen, vaikken kiinaa osaakaan. :D
Silmät on vinot ja mantelinmuotoiset, tästä se johtunee...
Mun kasvoissa ei ole mitään katsottavaa, usko pois, ap!
Lumoavat kasvot :)
Mitäköhän loppuosa susta ;)?
valittaa, kun en koskaan ota kuvia missään, missä käyn. Mutta se vaan on niin, että jos ja kun lähden konserttiin tai ulkomaille tai ylipäätään pitämään hauskaa, en jaksa kamerasta huolehtia, vaan olen sitten siellä nauttimassa, enkä jaksa ottaa sen kummempia kuvia. Lapsista tulee kyllä räpsittyä. Kenties saan esikoisen tässä opetettua kuvaajaksi vielä... :p Josko sitten jotain action-kuvia minusta...
Sitä odotellessa webcamkuvat saa riittää... :D
Edelleenkään en koe tarvetta tehdä ketjuja itsestäni. :)
laittaa noita kasvokuvia miljoona.. Et sit muita kuvia keksiny??
Siellä on kyllä runsaasti kaikenlaisia kuvia... eikä niitä ole mikään pakko katsella. :D
31, laitas nikki niin näen miten tää homma hoidetaan kotiin tyylillä!
Mut ihmettelen vaan et miks niin monta samanlaista kuvaa??
t.31
ja aikaakin on kulunut kuvien ottamisten välillä jne. :)
:D ja kukas sinä mahdat olla?
*imarreltuna, menee jatkamaan jamittamista Hanoi Rocksin tahtiin*