Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämäkin kesä meni pieleen läskien kanssa

Vierailija
24.06.2013 |

Ennen kuin joku ajattelee valaaksi, niin täsmennän että olen 173/67. Mutta en voi pukeutua niin kuin haluan. Eli maha pullottaa kuin olisin 6 kuulla raskaana. Jenkkakahvat pullottaa paidan läpi,  ja reidet on kuin painonostajalla. Ja olen kyllä itku silmässä laihduttanut huhtikuun alusta asti, mutta paino tippunut vain vaivaiset 3 kiloa! Lenkkeillyt olen+pyöräillyt lähes päivittäin. Ruokavalio tiukka ja ollut 600-1500 kcl välillä. Ja olen laskenut joka kahvimaitotilkankin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatka samaan malliin niin ehkä ens kesänä oot sitten siinä rantakunnosta...hitaasti hyvä tulee:)

Vierailija
2/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut ketoosissa? Mulla lähti viikossa pari kiloa mutta olinkin ketoosissa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämähän oli vitsi,eikö ollutkin?

Vierailija
4/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 12:59"]

Oletko ollut ketoosissa? Mulla lähti viikossa pari kiloa mutta olinkin ketoosissa koko ajan.

[/quote]

Ap. Välillä on mennyt ketoosin puolelle. Olen oikeastaan jo epätoivoinen tämän asian kanssa. Saanut hillittömiä raivareita esim.

Vierailija
5/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkakahvoihin auttaa vain rasvan palaminen. Pullottavaan vatsaan korsettilihasten vahvistaminen. Kannattaa vaihdella liikuntamuotoja, kroppa tottuu, kokeile vaikka uimista, kuntosalia, rullaluistelua yms. 

Kalorit olet pidellyt aika alhaalla, kannattaa nostaa sen verran, että kulutus+liikunta kaloreista vaje on 500kcal/vrk niin laihtuu suunnilleen sen 500g/vko, Tahti ei ole liian kova eikä liian hidas niin kroppa ei mene sekaisin.

Vierailija
6/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän. Tapat vain aineenvaihduntasi tuolla. Minä laihdutin normaalipainon sisällä 8 kiloa 3200 kalorin dietillä 2 kuukaudessa. Alussa ei saa pelästyä painonnousua vaan antaa nousta aikansa ja siitä se sitten laskee. En ikinä suostuisi kuihduttamaan itseäni kitudietillä. Lihominen takaisin on melkein mahdotonta kun kroppa toimii täydellä teholla. 

Vierailija
7/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sulla on pakko olla vääristynyt kehonkuva! Et ole läskiä nähnytkään! Vertaatko itseäsi anorektikkoihin?

Vierailija
8/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. En siis ole tavoitellut mitään suurta pudotusta, mutta olisin toivonut olevani nyt n.63 kg. Siinä on  mulla iso ero 67.ään.

Vierailija
9/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain ulos jäätelöostoksille ja kesästä nauttimaan! Don't sweat the small stuff! 

Nimim. 169 / 68

Vierailija
10/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 13:11"]

Syöt liian vähän. Tapat vain aineenvaihduntasi tuolla. Minä laihdutin normaalipainon sisällä 8 kiloa 3200 kalorin dietillä 2 kuukaudessa. Alussa ei saa pelästyä painonnousua vaan antaa nousta aikansa ja siitä se sitten laskee. En ikinä suostuisi kuihduttamaan itseäni kitudietillä. Lihominen takaisin on melkein mahdotonta kun kroppa toimii täydellä teholla. 

[/quote]

Ap. 3200 kcl.?? Ite pulskistuin 70 kiloiseksi, kun en tarkkaillut syksystä-kevääseen painoa, muuta kuin sen verran, että kalorit ei aivan jokapäivä huitelisi yli 2000.

Vierailija
11/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. olet ihan varmasti paremman näköinen kuin olisit tuossa tavoitepainossasi. Älä laihduta, vaan treenaa lihakset kuntoon, jos joku paikka löysää, niin johtuu lihasten heikkoudesta:)

Vierailija
12/12 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. olet ihan varmasti paremman näköinen kuin olisit tuossa tavoitepainossasi. Älä laihduta, vaan treenaa lihakset kuntoon, jos joku paikka löysää, niin johtuu lihasten heikkoudesta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän