Tölvin naamani juhannuksena :(, help
Hei!
Morkkis on aivan mieletön. Toisessa poskessa on asfaltti-ihottumaa. Aika hyvin saan sen tukalla ja meikillä piilloon, mutta onhan poski kyllä turvoksissa. Tähän asti olen onnistunut välttämään työtoverit, mutta mitä ihmettä sanon, jos törmään johonkin...jos tämän päivän pysyisin olemaan huomaamaton, niin turvotus olisi jo laskenut...
Trombosolista ja kylmägeelistä on ollut iso apu, mutta henkinen puoli...Auttakaa oikeasti, ei kettuluija nyt. Olen ihan rikki.
Kommentit (5)
Yritin ottaa kiinni ystävän karannutta kissaa. Olin siis jo saamassa kiinni, kun luikahti käsistäni ja koska olin hieman etyylissä (ei oikesti edes hirveän pahassa, mutta motoriikka ei toiminut kunnolla) kaaduin poski edellä laatotoukselle. Voi itku... ap
No sulla on ainakin ollut täysin hyvä syy kaatuilla, voithan kertoa puolitotuuden, että rymysit karanneen kissan perässä (olet sankari!). Alkon osuuden voit suosiolla jättää tarinasta pois... :) Itsekin sain yhtenä vappuna mustelman naamaani, kun leikin (selvinpäin!) koiran kanssa kepillä, ja se kajauttikin sen silmäkulmaani! Se selittely on noloa ja tuntuu oikeastaan vain muuttavan kaiken astetta pahemmaksi... "Eiku ihan oikeesti!" Eli ehkäpä vaan jatkat piilottelua etkä selitä mitään. :D
No kerrot mitä tapahtui. Kompastuit juostessasi kissaa kiinni. Yksinkertaista.
Erikoista, että asiasta on noin kauhea morkkis...
Ehhehhe.....voi että musta ois hauska nähdä :) Mitä ihmettä teit?