Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä on hietaranta?

Vierailija
24.06.2013 |

kuinka pitkä matka on helsingin rautatieasemalta hietarantaan? joo joo, google, mutta ajattelin että joku täällä tietää nopeemmin kuin google :DD

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa, että joka päivä oppii näköjään kotain uutta.. 42v olen Helsingissä asunut ja ekan kerran kuulen sitä kutsuttavan Hietarannaksi.. itselle ja syntyperäisille vanhemmilleni ja isovanhemmillenikin se on AINA ollut HietaNIEMEN uimaranta. Mutta siis joo, steissiltä sinne pääsee parhaiten bussilla 55, ei jaksa enää lisää googlata, mutta meniskö 55A vieläkin ihan sinne rannalle saakka, joku niistä jää vaan Marian sairaalalle.

Vierailija
2/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nimi on siitä vanhasta biisistä, ainakin olen aina kuvitellut, että se oli tehty Hietaniemen rannasta. No, ei ole minun musiikkimakuni mukainen, ettei ole sen tarkemmin tullut kuunneltua koskaan. Me espoolaiset puhumme kuitenkin vain Hietaniemestä, ei ole ollut tarvetta korostaa uimarantaa, kun ei siellä hiljaisemmalla alueella aikaa vietetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hautausmaan aidan takana, rannan puolella.

Vierailija
4/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi 24 pysähtyy siinä hautausmaan pääsisäänkäynnin paikkeilla, Josta ranta näkyykin jos vähän katselee ympärilleen. 24:lla on pysäkit keskustassa esim. Sokoksen edessä ja Arkadiankadulla. 55(A) ei ole kulkenut alueelle sitten viime kesän bussiuudistuksen.

Ja tosiaan, uimarannan virallinen nimi on Hietaranta, mutta ihmiset kutsuvat sitä yleisesti Hietsuksi tai Hietaniemeksi. Harva käyttää tätä "oikeaa" nimeä.

Vierailija
5/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 metriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi