Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt kahtena yönä nähnyt ihan omituisia lentokoneunia

Vierailija
23.06.2013 |

Toisessa kone teki pakkolaskun metsään jonkun vian takia, ja kun vika saatiin korjattua, kone lähti lentoon niin että ensin peruutti jonnekkin rotkon reunalle niin että peräpää roikkui rotkossa ja siitä sitten ilmaan vuoren yli. Toisessa unessa joku samanlainen vikajuttu, ja noustiin lentoon epäilyttävissä olosuhteissa. Mistä tällaiset unet kertoo?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:21"]

Toisessa kone teki pakkolaskun metsään jonkun vian takia, ja kun vika saatiin korjattua, kone lähti lentoon niin että ensin peruutti jonnekkin rotkon reunalle niin että peräpää roikkui rotkossa ja siitä sitten ilmaan vuoren yli. Toisessa unessa joku samanlainen vikajuttu, ja noustiin lentoon epäilyttävissä olosuhteissa. Mistä tällaiset unet kertoo?

[/quote]

Oletko koskaan nähnyt enneunia?

Vierailija
2/6 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissa usein alkutilanne kuvaa elämän nykyhetkeä ja jatko tulevaisuuden näkymiä. Jos tämä yleissääntö pätee uneesi, voisi päätellä, että sinulla on tällä hetkellä elämässäsi jonkinlaisia vaikeuksia. Jatko on unen mukaan, että pääset niistä taas yli, mutta jotenkin vähän vaikeasti eikä kovin suoraviivaisesti. Tuo hankala lentoonlähtö voi kuvata joko pelkojasi että jatko on hankalaa tai sitä että oikeasti on odotettavissa hankalaa - unet tuottaa alitajunta ja se saattaa hyvinkin tietää esimerkiksi, että jotkin psyykkiset syyt tekee jatkoon omat mutkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä näin myös viime yönä unta lento-onnettomuudesta!!! oli ahdistava ja pelottava...

Vierailija
4/6 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lentomatkailuun liittyvää elämääsi on liittynyt viime aikoina? Oletko kenties lähdössä matkalle ja pelkäät hiukan lentämistä? Ei unet sen yliluonnollisempia ja ihmeellisempiä ole.

Vierailija
5/6 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:09"]

Mitä lentomatkailuun liittyvää elämääsi on liittynyt viime aikoina? Oletko kenties lähdössä matkalle ja pelkäät hiukan lentämistä? Ei unet sen yliluonnollisempia ja ihmeellisempiä ole.

[/quote]

Aika usein ne on kyllä vähän symbolisemmalla tasolla kuin tuo, vaikkeivat yliluonnollisia olekaan. Toki, jos odottaa pelolla lentomatkaa voi nähdä painajaisia lento-onnettomuuksista jne, mutta usein tällaista syytä ei ole ja matka kuvaa symbolisesti jotain mitä on tapahtumassa omassa elämässä.

Vierailija
6/6 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin jostain unikirjasta lentokoneonnettomuuksien johtuvan epätoivosta elämässä. Mutta mulla on käynyt niin, että jatkuvat lentokoneen putoamis -unet jäivät pois kun sain töitä. Olen ajatellut, että se putoaminen kuvastaa hylkäämiskirjeitä, lentäminen toivoa ja putoaminen sitä, ettei töitä tulekaan. Mulla on työttömyys ollut henkisesti elämän vaikein jakso, vaikka muitakin vaikeuksia on ollut. Sen sijaan lapsen sairastuessa näin unen, että lentokone heittelehti, mutta pääsi onnellisesti perille.