Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys av:n tyylipoliiseille!

Vierailija
23.06.2013 |

Voiko vielä käyttää ohuita, ihonvärisiä sukkahousuja päivisin? Tekisi mieli laittaa hame töihin, mutta sääret ovat vielä ihan kalman kalpeat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavaa kehiin, kuorinta tietenkin eka ettei tule entistäkin karmeamman näköistä. :-)

Vierailija
2/5 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kesällä käyttäisi, vaikka tiedän että etiketin mukaan hienot naiset niin tekevät. Käytän nudeja sukkahousuja ainoastaan juhlissa talvella. Ja nekin ovat Wolfordin viiden denierin läpikuultavat ja mattapintaiset käytännössä huomaamattomat sukkikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Olen tosin konservatiivisella alalla konttorityössä mutta minulle ei tulisi mieleenkään mennä töihin ilman sukkahousuja. Minusta on ihan hyvä ajatus laittaa hameen kanssa sukkahousut. Rantamekot sitten erikseen. :) Tietysti riippuu kai vähän työstäsi. Jos olet vaikka leikkipuisto-ohjaaja tai päiväkodissa niin ehkä se silloin on vähän hassua?

Vierailija
4/5 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:15"]

Itseruskettavaa kehiin, kuorinta tietenkin eka ettei tule entistäkin karmeamman näköistä. :-)

[/quote]

Kiitos, mutta ei kiitos! Sellaisen luonnollisen rajan luominen nilkan ja kantapään rajalle on liian vaikeaa. Enkä halua ruskeita kantapäitä.

Taidan pitää housuja kunnes olen saanut vähän aurinkoa jalkoihin.

Vierailija
5/5 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tajua miksei voisi käyttää. Itse käytän viileämpinä päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan