Mitä teillä oli iltaruuaksi?
Meillä oli uusia perunoita, paistettua kesäkurpitsaa, falafelia ja silliä.
Kommentit (16)
Ei jaksettu hakea kaupasta mitään, joten juhannuksen jämiä: couscous-salaattia, coleslaw-salaattia, patonkia ja grillattiin nakkeja ja makkaraa. Huomenna sitten ruokakauppaan..
Tehdään lihapullia vodkakastikkeessa.
Naudanpihvejä Mustapekka-kermakastikkeessa, lohkoperunoita ja uunikasviksia. Mansikat ja vaniljarahka jäi syömättä kun ei jaksettu, toivottavasti mansikat säilyy huomiseen.
Käytiin kylässä ja sen jälkeen lapsenlapsi kutsui syömään itse paistamiaan lettuja ,mansikkahilloa ja kermavaahtoa.
Saarioisten roiskeläppää ja kaljaa.
Uunissa on pari possunfilettä ja vihanneksia, kohta syödään.
Muut söi pyttipannua eilisen jämistä, mulla paistettuja herkkusieniä sekä kesäkurpitsaa (joita tuo miesväki ei syö)
Ei mitään, kun grillattiin päivällistä niin myöhään (kuudelta). Ehkä tuossa syön jonkun omenan tai jogurtin vielä ennen yötä.
Minä söin broileri risottoa, mies sanoi ei tuo ole mitään ruokaa. Keitti sitten uusia perunoita, sipulimaitoa ja silliä!
Minä söin broileri risottoa, mies sanoi ei tuo ole mitään ruokaa. Keitti sitten uusia perunoita, sipulimaitoa ja silliä!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:12"]
Ei mitään, kun grillattiin päivällistä niin myöhään (kuudelta). Ehkä tuossa syön jonkun omenan tai jogurtin vielä ennen yötä.
[/quote]
Ja sä et sitten tajunnut, että tuo päivällinen on sama asia kuin tässä ketjussa tarkoitettu iltaruoka. Huoh.
Haettiin Heseltä juustohampurilaisia.