Kauanko joudun kärvistelemään supistusten kanssa??
Viikon ajan ollut todella kipeitä supistuksia ja alaselkää polttelee ja vihloo.
Yöt menevät joten kuten särkylääkkeiden voimalla ja edes takas kävellen ja puhisten.
Kauanko tätä vielä kestää!!??
Ihan epäreilua, jos joudun sinne 40 viikolle asti elämään näin, että supistelee ja olen todella kipeänä niiden vuoksi.
Viikkoja nyt kasassa 34 ja kohdunsuu auki 4cm.
Kommentit (4)
Tuntuu vaan etten jaksa enää näitä supisteluita kun ovat joka päiväisiä ja todella kovia ja olen niiden aikana ihan rampa!
ja kahden viikon päästä syntyi.
Ekan kanssa puolivälissä alko kipeät supistukset joita hoidettiin lääkkein. Kestivät n kuukauden kunnes rauhoittuivat ja loppu meni hyvin.
Eli varaudu siihen että viikot kestää. Turhanpäiväisiä ovat, joten yritä vaikka olla sitten vuodelevossa, jos niin tulisi vähemmän vaikka pakko ei olisikaan levätä. Omat voimavarasi vaan menevät kokoaika kipuiluun.
ohjeeksi levätä vain. Loppuivat puolivälissä joksikin aikaa ja alkoivat taas ja loppuivat taas, mutta nyt ovat selkeästi kipeämpiä ja olen tosiaan ihan liikuntakyvytön suppareiden aikaan nykyään.
Viikkoja kuitenkin noin vähän.. Taidan olla tietämätön, vaikka onkin kaksi täysiaikaista synnytystä takana. Avasin ketjun, koska itselläni on kokemusta useiden päivien kivulloisesta supistelusta viikon 40 mentyä jo ohi. Lapsi syntyi 40+5.