Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielikuvia herättää moottoripyöräilevä nainen?

Vierailija
23.06.2013 |

Vai herättääkö mitään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ajaa itse moottoripyörää, on hän minun silmissä vahva ja itsenäinen, vauhdista pitävä. Jos nainen taas istuu vain miehensä kyydissä on hän miehensä harrastuksessa puoliväkisin mukana oleva ja nauttii huomiosta jonka saa ajopuku päällä ollessa.

m27

Vierailija
2/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko aidosti pitää siitä tai sitten haluaa väkisin olla ns kova jätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin ihan tavallinen nainen, en mitenkään erityisen vahva tai tavallista itsenäisempikään. Tunnen aika erilaisia motoristinaisia, harva on mikään "kova jätkä".

Mitä kyytiläisiin tulee, tosi moni on kyllä ihan täysillä mukana harrastuksessa. Ajopuvut on harvoin tosi esteettisiä, en tiedä, saako semmoinen päällä nyt erikoisempaa huomiota. Moottoripyörät on niin yleisiä nykyään, että harvaa jaksaa kiinnostaa. Tosin kyllä naisena saa lähes aina juttuseuraa ainakin kanssamotoristeista, jos matkustaa yksin.

Vierailija
4/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mikä mahtoi olla vikana isä-suhteessaan. 

Vierailija
5/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:22"]

[/quote]

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, mitä moottoripyöräilyllä ja isäsuhteella on tekemistä keskenään? Mites sitten autoilun ja polkupyöräilyn kohdalla?

Vierailija
6/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:25"]

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, mitä moottoripyöräilyllä ja isäsuhteella on tekemistä keskenään? Mites sitten autoilun ja polkupyöräilyn kohdalla?

[/quote]

Polkupyöräily sopii naisille. 

Vierailija
7/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä tule mitään erityisempiä mielikuvia. Tykkää prätkistä! :)

Vierailija
8/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä kaukana ns. kovasta jätkästä ja ajan Harley-Davidsonia. Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että siitä pitäisi jotain ajatella. Kiva kulkupeli ja harrastus, ei sen kummempaa, oli sitten mies tai nainen ajamassa.

Vierailija
9/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:25"]

[/quote]

Polkupyöräily sopii naisille. 

[/quote]

Polkupyöräilyssäkin on kyllä se ongelma, että pitkän hameen kanssa on ihan hirveen vaikeeta polkea.

Vierailija
10/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:28"]

Minä olen kyllä kaukana ns. kovasta jätkästä ja ajan Harley-Davidsonia. Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että siitä pitäisi jotain ajatella. Kiva kulkupeli ja harrastus, ei sen kummempaa, oli sitten mies tai nainen ajamassa.

[/quote]

Mä luulen, että moottoripyöriä harrastamattomilla on näitä mielikuvia, moottoripyöräilijät taas sitten liittää harrastukseen kaikenlaisia mielikuvia, koska eivät tiedä, millaista se on käytännössä (=ihan tavallista). Moottoripyöräilyä pidetään jotenkin "hurjana" ja "vaikeana" (=ei sovi naiselle), vaikka prätkällä on oikeasti helpompi ajaa kuin autolla.

Vierailija
11/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:22"]

[/quote]

Mäkin olen miettinyt tota. Iskä ei antanut mun ostaa mopoo "koska eihän tytöt sillä ajele". Mut ei se sitten enää mun prätkästä mitään sanonut, kävi itsekin koittamassa sitä.

Vierailija
12/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:28"]

[/quote]

Mä luulen, että moottoripyöriä harrastamattomilla on näitä mielikuvia, moottoripyöräilijät taas sitten liittää harrastukseen kaikenlaisia mielikuvia, koska eivät tiedä, millaista se on käytännössä (=ihan tavallista). Moottoripyöräilyä pidetään jotenkin "hurjana" ja "vaikeana" (=ei sovi naiselle), vaikka prätkällä on oikeasti helpompi ajaa kuin autolla.

[/quote]

Äh, siis moottoripyöräilijät EIVÄT LIITÄ niitä mielikuvia, harrastamattomat liittää, koska eivät tiedä, mitä se on käytännössä.

(Kävin keittiössä kesken kirjoituksen ja ajatus jäi kesken :D)

Vierailija
13/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikistä pillua

Vierailija
14/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 17:53"]

Jos nainen ajaa itse moottoripyörää, on hän minun silmissä vahva ja itsenäinen, vauhdista pitävä. Jos nainen taas istuu vain miehensä kyydissä on hän miehensä harrastuksessa puoliväkisin mukana oleva ja nauttii huomiosta jonka saa ajopuku päällä ollessa.

m27

[/quote]

Mieheni ajaa moottoripyörällä ja minä istun kyydissä. Rakastan moottoripyörän kyydissä istumista ja miehestä tämä on mahtavaa. Olen haaveillut ajavani itsekin kortin joskus tulevaisuudessa. Että tämä ei ole minulle mitään puoliväkistä harrastusta..

Toinen ihana harrastus on talvisin moottorikelkkailu, jota tykkään niin ajaa kuin olla kyytiläinen.

N22

Vierailija
15/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan mikään ärsyttävä viherpiipertäjä -positiivisia mielikuvia siis herättää.

Vierailija
16/16 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:46"]

Ei ole ainakaan mikään ärsyttävä viherpiipertäjä -positiivisia mielikuvia siis herättää.

[/quote]

Mä oon ärsyttävä viherpiipertäjä ja moottoripyöräilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän