Onko muita, jotka odottavat syksyä jo?
Kesä niin rasittavaa aikaa. Ympäri vuorokauden valoisaa, on kärpäsiä, kuumaa, hikoiluttaa äh. Ainut posiiivinen asia on kesäloma!
Kommentit (14)
No en tasan varmasti odota. Näillä leveysasteilla ei niistä kahdesta hellepäivästä ole haittaa, ja talven lumia ja pakkasia ei ehdi tulla ikävä.
Juu odotan. Syksy on mun lempivuodenaika ja marraskuu lempikuukausi. Tätä en paljon viitsi mainostaa, tällä tavalla kun ei saa ajatella :) Varsinkaan kun on syntynyt heinäkuussa.
Syksyssä ainoa asia mistä en pidä taitaa olla kosteus, joka tunkee sisällekin ja tekee sängystä ikävän tuntuisen. Mutta senkin saa hoidettua pistämällä patterin muutamaksi tunniksi illalla makkarissa päälle ja tuulettamalla lämmöt pois ennen nukkumaanmenoa.
Mun piinaviikot ovat alkamassa, alkukesä useimmiten vielä menee kun ilmankosteus ei ole lähellä sataa.
Syksy sopii mun aisteille parhaiten ja todellakin odotan sitä taas!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 11:48"]alkukesä useimmiten vielä menee kun ilmankosteus ei ole lähellä sataa.
[/quote]
Juu, Suomessahan tuo on niin yleistä...
Oi odotan kyllä, ensin ihania kuulaita syksyn päiviä ja sitten piiskaavaa sadetta ja harmautta. Ehdottomasti syksyihminen!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 11:48"]
Juu odotan. Syksy on mun lempivuodenaika ja marraskuu lempikuukausi. Tätä en paljon viitsi mainostaa, tällä tavalla kun ei saa ajatella :) Varsinkaan kun on syntynyt heinäkuussa.
Syksyssä ainoa asia mistä en pidä taitaa olla kosteus, joka tunkee sisällekin ja tekee sängystä ikävän tuntuisen. Mutta senkin saa hoidettua pistämällä patterin muutamaksi tunniksi illalla makkarissa päälle ja tuulettamalla lämmöt pois ennen nukkumaanmenoa.
Mun piinaviikot ovat alkamassa, alkukesä useimmiten vielä menee kun ilmankosteus ei ole lähellä sataa.
Syksy sopii mun aisteille parhaiten ja todellakin odotan sitä taas!
[/quote]
Ollaan samiksia :) Täällä toinen heinäkuun lapsi, jolle loka-marraskuu on vuoden parasta aikaa :)
Pidän syksystä kyllä vuodenaijoista eniten, mutta tulevaa syksyä en nyt odota. Toivottavasti tämä kesä tuntuu riittoisalta. Pitkältä.
Odotan. Räntäkeli ja neljän aikaan tuleva pimeä, kuravaatteet, joita saa vetää lapselle päälle, ja pestä päivittäin. Palelua leikkipuistossa tai pihalla, kurassa käppäilyä, ja kuolevia kasveja. Mikäpä sen ihanampaa.
Korjaan; pidän alkusyksystä eniten. Marras-joulukuussa tekee enää lähinnä mieli mennä nukkumaan ja herätä keväällä uuteen valoisaan aikaan. Syyskuu ja lokakuu on siis sitä parasta, etenkin jos sattuu olemaan kaunis ruska-aika ja kirpeitä ulkoilusäitä. 8
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:08"]
Odotan. Räntäkeli ja neljän aikaan tuleva pimeä, kuravaatteet, joita saa vetää lapselle päälle, ja pestä päivittäin. Palelua leikkipuistossa tai pihalla, kurassa käppäilyä, ja kuolevia kasveja. Mikäpä sen ihanampaa.
[/quote]Kone ne pesee. Et tiedä pesemistä mitään. Häpeä vähän
Apua!!! Valkosipulia, risti, mitä vain - ap:n pahanilmanlintua vastaan on suojauduttava!!! Ihana kesä!
odotan!! :) väsyttää tämä kuumuus ja valoisuus. kohta onneksi pimenee ja kun tulee syksy ja ihana kylmyys :) talvikin on kiva :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:08"]
[/quote]Kone ne pesee. Et tiedä pesemistä mitään. Häpeä vähän
[/quote]
Kyllä se olen usein minä, joka niitä pesen, harjan ja veden kanssa, kun lapset tulevat sisälle. Joskus on letkukin. Olen töissä päiväkodissa. En aio hävetä:)
Hep!
Onneksi pimeämpään suuntaan mennään jo. Tästedes kaikki on kotiinpäin