Mummiehen seksifantasia on
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:49"]
Onneksi mun mies on niin fiksu, ettei möläyttele ääneen fantasioistaan. En kyllä viitsisi kuunnella.
[/quote]
Ja onneksi sinä olet niin fiksu ettet hiisku fantasioistasi miehellesi. Näin te yhdessä olette niin fiksuja että kuljette koko harmaan elämänne läpi ilman minkäänlaista kokeilunhalua seksin saralla.
Titi-Riitta ja Katti Matikainen catsuitteineen. Sen just ja just voi vaimo sietää, jos Mummiehellä on kuukausitulo yli 5600 € plus bonarit sekä ainakin pari sioitus asuntoa plakkarissa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 13:49"]
Onneksi mun mies on niin fiksu, ettei möläyttele ääneen fantasioistaan. En kyllä viitsisi kuunnella.
[/quote]
Ja onneksi sinä olet niin fiksu ettet hiisku fantasioistasi miehellesi. Näin te yhdessä olette niin fiksuja että kuljette koko harmaan elämänne läpi ilman minkäänlaista kokeilunhalua seksin saralla.
[/quote]
Mä en ainakaan halua kertoa miehelleni fantasioitani, ne ovat minun ehdottoman yksityisiä juttujani, eikä ne ole mitään mitä miehen kanssa voisi edes kokeilla. Loukkaisivat kyllä miestä kovasti. Joten fantasioin niitä omassa päässäni vaan ja saan niillä esim. seksin aikana lisätyydytystä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 15:06"]
Mikä ihme on Titi-Riitta????
[/quote]
Titi-Nallen äitihahmo.
Mummies = Mun mies, palsta mamman vaki kehu aihe. Itsessään ei sitten kait ole kehumista.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 10:07"]
Titi-Riitta. Onhan se simpsakka ikäisekseen.
[/quote]