Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako yli 30-vuotias mies tussua 18-20-vuotiaalta "naisilta"

Vierailija
23.06.2013 |

jos on hyvintreenattu kroppa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla edes hyvintreenattu kroppa, kyllä saa jos on itseluottamusta ja ees semi okay ulkonäkö. Tuttavapiirissä tämmönen tapaus

Vierailija
2/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä multa olisi saanut. kävin kuumana hieman vanhempiin miehiin, ja käyn edelleen. Seurustelin 17-vuotiaana noin 30v miehen kanssa. (juu, tiedän, tiedän!) nyt 25v ja miesystävä on 33v. monet vielä luulevat mua 19-20-vuotiaaksi ulkonäön perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi just 18-20? onko taipumusta pedofiliaan vai miksi ihmeessä? mä ainakin yli 20, enkä huoli yli 30v. kundia vielä, ehtii sitä kun itse tulen vanhemmaksi. epäilyttää sellaiset tapaukset jotka juuri haaveilee teineistä, jos sanoisi vaikka 18-25 jos on yli 30 niin jos 25 se on jo paljon nuorempi, mutta kun sanoo just alle 20 niin yök oikeesti.

Vierailija
4/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v ei millään voi olla pedofiliaa. Ei millään. Mutta yhtään sen alle en mene. Se on nyt vaan niin että nuoret naiset on käpyjä kauniimpia. Ja minulla on vieläpä se etu että kroppa on kunnossa. Tosin kun yhdelläkään miehellä jolle sinä olet antanut ;)

Vierailija
5/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummalliseslta toi kuulostaa. etkö jo teininä saanut teiniä, ja etkö luule että nuori voi nauttia nuoruudesta. rakkaus on tietysti toinen kysymys en puhu pareista jossa suuri ikäero. mutta kun oikein haaveilee alle 20 vuotiaasta. ei kuulosta kivalta. itse olen yli 20 ja en voi ajatella 18 vuotiasta teiniä seksikumppaniksi, kummaa jos yli 30v. haluaa 18 vuotiasta teiniä. ajatteletko sitä tyttöä, että sen pitää saada positiivisiä kokemuksia, elää elämäänsä, eikä olla yli 30vuotiaan seksileluna. koska et varmasti löydä mitään yhteistä juteltavaa. mitä jos oma lapsesi joutuisi 18 vuotiaana niin paljon vanhemman seksileluksi? toivottavasti ei koskaan näin tapahdu.

Vierailija
6/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan ikinä antanut yli 30 vuotiaalle:) ja 18v on teini, ja jotain pedofiilimaista siinä on.

ja sinä ukkeli et tosiaankaan tiedä kelle annoin:)

mutta usko pois on niin komea uros niin isolla ja nuoruuden voimakkaalla kalulla, ja muskelit niin isoja kun aina käy salilla  että varmasti voittais sut painissa. se että tässä mietit antaisko sulle nuori, näyttää että kuntosi aika paska, ja kukaan sulle ei anna. jos antaisi et miettisi tässä antaisko. sulle ei varmaan anna edes sun vuotiaat.  sulla on jo vanhentumassa oleva keho, että mitä vielä jauhat jostain kunnosta, ei se voita nuoruutta. ja kuntosi ihan varmasti aika heikko. ja asenteesi on vielä paskempi.

Vierailija
7/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy juttelemassa lääkärille haluistasi.

Vierailija
8/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuon ikäinen mies edes tapaa noin nuoria tyttöjä? Tietysti aikuisopiskelijoita on nykyään paljon, ja siinä ympäristössä saattaa kemiat kohdata, kun on jotakin yhteistä ikäerosta huolimatta. Mutta joku perheellinen työssäkäyvä pappa vonkaamassa teinihelvetissä tai festareilla? Hah hah!

Vierailija
9/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias ei saa 18-vuotiaalta mutta jo 33-vuotias saa kyllä 21-vuotiaalta! Eikös niin, ap? ;)

Vierailija
10/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, ikävä kyllä nuoremmiltakin.

Vierailija
11/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, pokkaa pitää olla, ulkonäkö seuraavana ja sitten vasta kroppa. Naiset ei lankea miehen jalkojen juureen automaattisesti, etenkään tuon ikäiset, vaan aloitekykyä pitää olla. Ja jos mies on varattu, sitten pitäisi olla vielä kustakin päässä että tuohon leikkiin lähtisi.

Vierailija
12/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 18-vuotiaana 30.v miehen kanssa. Ei ollut erityisen komea tai hyväkroppainen. Näin tätä miestä sillontällön baarissa (silloin vain jos en ollut yökerhossa vaan eräässä karaokebaarissa. 

Olik hyvin kännissä, en muista tarkalleen kuinka päädyimme hänen luokseen sänkyyn, mutta jo seksin jälkeen alkoi puistattamaan niin paljon, että lähdin aamuyöstä kotiin. Jälkeenpäin pari kertaa kavereiden kanssa ällöillimme asiaa yhdessä. aikuinen mies ei tuntunut yhtään hienolta asialta, vaan väärältä, likaiselta ja kuvottavalta. Tosin osa tuntemuksista saattaa johtua miehestä ylipäätään, ei vain iästä.

Vierailija
13/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot viettää loppuelämän kanssani, sovimme toisillemme, rakastat minua ja haluat perheen kanssani niin sitten.

Jos aiot käyttää minua seksileluna ja esitellä minut kavereillesi, niin painu (vanhempaan) v***uun luuseri!

Vierailija
14/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jos kysymyksen esittää kuten AP. Mutta jos kysyy "Haluavatko 18-20 vuotiaat naiset harrastaa seksiä hyväkroppaisen 30-v miehen kanssa?" niin vastaus on ehdoton KYLLÄ.

Vierailija
15/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain kullia 19veenä 36v mieheltä. melko helpolla jopa.

Vierailija
16/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 05:00"]

miksi just 18-20? onko taipumusta pedofiliaan vai miksi ihmeessä? mä ainakin yli 20, enkä huoli yli 30v. kundia vielä, ehtii sitä kun itse tulen vanhemmaksi. epäilyttää sellaiset tapaukset jotka juuri haaveilee teineistä, jos sanoisi vaikka 18-25 jos on yli 30 niin jos 25 se on jo paljon nuorempi, mutta kun sanoo just alle 20 niin yök oikeesti.

[/quote]Jos haluaa 18-20 -vuotiaita, se ei ole pedofiliaa. Pedofiili tuntee vetoa lapsiin, joilla EI ole murrosiän merkkejä. Lääketieteellisesti ikäraja on määritelty niin, että pedofiili kajoaa aina ALLE 13 -vuotiaisiin lapsiin. 18-20 -vuotias ei ole lapsi, vaan aikuistuva nuori, jolla pitäisi jo olla lähes aikuisen kroppa, jos on normaalisti kehittynyt. 

Vierailija
17/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 05:17"]

en tosiaankaan ikinä antanut yli 30 vuotiaalle:) ja 18v on teini, ja jotain pedofiilimaista siinä on.

ja sinä ukkeli et tosiaankaan tiedä kelle annoin:)

mutta usko pois on niin komea uros niin isolla ja nuoruuden voimakkaalla kalulla, ja muskelit niin isoja kun aina käy salilla  että varmasti voittais sut painissa. se että tässä mietit antaisko sulle nuori, näyttää että kuntosi aika paska, ja kukaan sulle ei anna. jos antaisi et miettisi tässä antaisko. sulle ei varmaan anna edes sun vuotiaat.  sulla on jo vanhentumassa oleva keho, että mitä vielä jauhat jostain kunnosta, ei se voita nuoruutta. ja kuntosi ihan varmasti aika heikko. ja asenteesi on vielä paskempi.

[/quote]

Kyllä tämä palstan mammat on sekaisin. Kun sanotaan että jos menee sänkyyn 18 vuotiaan kanssa niin on pedofiili. Pedofiili on kiinnostunut alle alakoululaisista.

Vierailija
18/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 05:18"]

käy juttelemassa lääkärille haluistasi.

[/quote]Miksi?

Vierailija
19/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen ihminen saa harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa. 

Vierailija
20/31 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vanhempi mies voi opettaa nuoremmalla naiselle paljon seksistä. Enemmän on kokemusta kuin nuorilla kolleilla. Eli saattaa olla hyvinkin win-win-tilanne.