Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen harrastus näyttää hyvältä ulkopuolisille, cv:ssä jne?

Vierailija
22.06.2013 |

Ei varmaan mikään jumppa tai vastaava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukihenkilötoiminta?

Vierailija
2/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus. Ei jumpassa ole mitään vikaa, päin vastoin, ainakin mun mielestä. Toisaalta mikään pakko ei ole harrastuksia edes laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin hakee. Golf, tennis ja purjehdus sopii statuspyrkyreille, tukihenkilötoiminta sosiaalipuolen hommiin. Lukupiirissä kulkeminen antaa kuvan sivistävästä harrastuksesta. Mihin ap hakee?

Vierailija
4/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainyhdistys? Kyllä mielestäni se jumppakin on ihan ok.

Olin aikoinani töissä henkilöstöosaston sihteerinä ja kirjasin saapuneita työhakemuksia esimiesten nähtäväksi. Mielestäni harrastuksia oli hyvä luetella, mutta joillakin se oli mennyt överiksi ja niitä oli kirjoitettu liikaa. Silloin tuli aina mieleen, että miten tämä tyyppi ehtii töitä tekemään harrastustensa ohessa... Muutama tärkein ja läheisin siis vain.

Vierailija
5/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen.

Vierailija
6/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu, lajilla ei ole niin merkitystä. Se osoittaa energisyyttä, itsekuria, tavoitteellisuutta, terveyttä...

Vierailija
7/8 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä harrastaa, kunhan harrastus ei rajoita työntekoa. multa ainakin kysyttiin, että pystynkö yhdistämään 2-vuorotyön ja harrastukseni, sekä vieläpä perhe-elämän... en kohta hae enää mihinkään kun koko ajan epäillään, että perheellinen ei kykene käymään töissä lasten takia. mulla on mies, joka hoitaa myös lapsia jos lapset sairastaa ja tarvittaessa järkätään lapsille hoitajan kotiin.

Vierailija
8/8 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maratonien juokseminen. Kertoo sinnikyydestä, kyvystä tehdä töitä pitkienkin aikavälien tavoitteiden eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan