Juon kellä viiden teetä nyt.
Kommentit (20)
Ja perunoita uunissa. Tåmä on sitä parempaa englantilaista teekulttuuria. Olisipa viellä bataatit uunissa.
Minä jyän västä kellö kyyden teetä.
Ei sitä tähän aikaan juoda. Tätini opetti että se juodaan kello 19 koska silloin Englannissa kello on 17.
Vierailija kirjoitti:
Nö pyhytpä äikä hiänösti.
Ite oot.öääçb
Itse söin äsken 2 ihanaa pehmeää kanelikierre-pikkuleipää. Ne on aivan mahtavia! (itsetehtyjä siis)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tähän aikaan juoda. Tätini opetti että se juodaan kello 19 koska silloin Englannissa kello on 17.
Juon silloinkin. Ihan sama minulle.
Tehkää nyt monta varmistusta tästä asiastatietävät että onko se 5aikaatai 7 aikaan suomessa? Kuningatar polttaa ainakin liñnassaan kello 16:20 kannapista jota ollaan kuretettu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo, kellä juot?
En kello.
Minun englantilainen sieluni kaipaa englantiin, koska siellä on kaupunki on Lontoo mainio kaupunki on. Skonsseja!
Vierailija kirjoitti:
Minun englantilainen sieluni kaipaa englantiin, koska siellä on kaupunki on Lontoo mainio kaupunki on. Skonsseja!
Minun englantilainen sieluni kaipaa ... ääh en pysty samaan. Haluan vain jotain tyylin fisch and chipsejä ruskeakastikkeella pullosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja perunoita uunissa. Tåmä on sitä parempaa englantilaista teekulttuuria. Olisipa viellä bataatit uunissa.
Perunoista puuttuu ruskeakastike pullosta.
Minulla on kyllä niin suomalaista teetä kupissa kuin olla ja voi sekä uusia perunoita uunista. Tämä on kyllä suomalaisin jello viiden tee mitä maapallosta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea kastike on pahaa.
Olen samaa mieltä. Oliiviöljy perunoissa riitti minulle. Onneksi kupissa on viellä teetä. Mutta lisää täytyy keittää.
Vierailija kirjoitti:
GT voisi maistua nyt.
Hyi! En juo alkoholia.
Minä söin vain keksit, en jaksanut teetä keittää.