Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mielestänne kertoo, että miesystävä tuo esille sitä miten paljon naiset häntä iskevät?

Vierailija
26.07.2020 |

Itse taas ennemminkin jätän sanomatta, jos joku on esimerkiksi yrittänyt baarissa. Oma exäni oli kyllä mustasukkainen, voi johtua siitä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisen tarvetta, haluaa, että miellytät häntä kaikin keinoin ja liikaa, koska kysyntää hänen mielestään on.

Vierailija
2/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa. Tuosta seuraava askel on, jos et tee kuten mies sanoo, mies julistaa kuinka tilalle on tulijoita. Mies käskee, sinä tottelet, ei ole muita vaihtoehtoja.

Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen. Kaikki miehet eivät halua antaa rakkautta, turvaa ja sitoutumista. Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali mies. Välttäisin. Uskon ensinnäkin, että kyseessä on valehtelija. On aivan äärimmäisen epätodennäköistä, että naiset tulevat iskemään milloin missäkin. Oli niin tai näin, jostain mind fuckista on kyse. Mies haluaa aiheuttaa sinussa epävarmuutta ja päteä. Terveellä persoonalla ei ole tällaista tarvetta. Tuossa miehessä on muutakin vikaa. Tulet kyllä huomaamaan, jos jäät suhteeseen.

Vierailija
4/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tästä kaverini kanssa ja hän oli sitä mieltä, että ennemminkin jättäisi kertomatta. Näin itse teen. Ehkä yleisellä tasolla voin todeta, että vientiä jonkun verran riittää.

Ap

Vierailija
5/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut, kerrotteko vai ettekö?

Ap

Vierailija
6/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen itsetunnon puutteesta.

En jaksaisi kauan tuommoista rääpälettä.

Vierailija
7/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaali mies. Välttäisin. Uskon ensinnäkin, että kyseessä on valehtelija. On aivan äärimmäisen epätodennäköistä, että naiset tulevat iskemään milloin missäkin. Oli niin tai näin, jostain mind fuckista on kyse. Mies haluaa aiheuttaa sinussa epävarmuutta ja päteä. Terveellä persoonalla ei ole tällaista tarvetta. Tuossa miehessä on muutakin vikaa. Tulet kyllä huomaamaan, jos jäät suhteeseen.

Varmaan paljon iskevät, mutta luultavasti liioittelee tai ymmärtää väärin. Ja myös oma käytös voi vaikuttaa näihin iskuyrityksiin. Joka baarireissulla kuulema naiset hinkuu puhelinnumeroa.

Ap

Vierailija
8/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa että pidät häntä tasokkaana miehenä.

Vierailija
9/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on perus vale uusien tuttujen kanssa. Haluavat tuolla saada sinut tuntemaan, että olisivat jumalan lahja sinulle, kun ovat päättäneet valita seuraksi juuri sinut niiden kaikkien muiden joukosta. Tosiasiassa kukaan nainen ei edes vilkaise heidän suuntaansa.

Vierailija
10/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe heti!  Mitä tommosta jäät kuuntelemaan?

Mulla oli tommonen mies, joka rakasti omaa kuvaansa ja piti itteään täydellisenä.  Ja kuulemma naiset kaikki hänen edessä lakosi maahan.

En kyllä sellaista koskaan ollut itse näkemässä, sen sijaan se itse kopeloi ja liehitteli naisia.  Aina joku pöljä siihen sitten vastasi ja oli tosi tympeetä nähä sivusta.  Jätkä oli kuin olisi maailman valloittaja.  Aloin tunnistaa tilanteita, tiesin aina, minkälainen nainen menee lankaan ja kuka taas ei.  Suurin osa sellaisia, mitkä vaan kattoi tympeenä ja väisti muualle.  Ei mieskään kaikkia yrittänyt, koska näki itsekin, ettei ollut mahiksia ihan keneen vaan.  Sitten niitä helppoja tapauksia kierteli ja kaarteli ja imarteli.  Ällöttävää.

Kun erottiin, ei sille ketään ilmestynyt uutta.  Kun kukaan ei sitä sitten kumminkaan todesta ottanut.  Yksi vähän hei hei nainen siellä oli ollut vähän aikaa, anoppi oli käynyt sen heittämässä pihalle.  Kun se oli kävellyt kylällä anopin takki päällä.  Se oli jäänyt anopilta sinne poikansa taloon, kuulemma.  

Omapahan on elämänsä.  Mulla on nyt tervejärkinen mies.

Vierailija
11/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että olet valinnut itseäsi suositumman miehen ja mitä luultavimmin panochadin.

M/40

Vierailija
12/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ovat narsisteja. En sano itsetunnottomia, koska tämä oman itsensä kehuminen ja asettaminen haluttuun asemaan( on yleensä narsistin oman mielenharhan tuotos) on itseasiassa pelitaktiikka, jolla vedätetään suunniteltua uhria. Luodaan jo valmiiksi pohja sille epävarmuudelle ja mustasukkaisuudelle mitä narsisti haluaa luoda uhrin mieleen. 

Vierailija
13/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä että olet valinnut itseäsi suositumman miehen ja mitä luultavimmin panochadin.

M/40

Aivan varma en nyt tuosta ole, kumpaako loppujen lopuksi ja todellisuudessa enemmän isketään 😉

Ap

Vierailija
14/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies satuilee.  Toiveajattelujaan ne on ja yrittää saada sut luulemaan, että sulla on paljon kilpailijoita.  Ja siksi sun pitäisi sitten olla mustasukkainen ja toisaalta ylpeä kun mies on niin suosittu.

Ja sun pitäisi pitää kiinni niin hienosta miehestä. 

Epävarmuudesta se kertoo.

Jutelkaa asiasta kunnolla, jos pystytte.  Voi olla, että ei onnistu, eihän mies suostu tunnustamaan, että puhuu pötyjä.  

Joten ehkä paras jättää se mies niille lukuisille muille naisille. Ehkä joku niistä oikeasti sitten iskee sen miehen.  Sillähän ei pitäisi olla hätäpäivää sen suhteen.

Vierailija
15/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies satuilee.  Toiveajattelujaan ne on ja yrittää saada sut luulemaan, että sulla on paljon kilpailijoita.  Ja siksi sun pitäisi sitten olla mustasukkainen ja toisaalta ylpeä kun mies on niin suosittu.

Ja sun pitäisi pitää kiinni niin hienosta miehestä. 

Epävarmuudesta se kertoo.

Jutelkaa asiasta kunnolla, jos pystytte.  Voi olla, että ei onnistu, eihän mies suostu tunnustamaan, että puhuu pötyjä.  

Joten ehkä paras jättää se mies niille lukuisille muille naisille. Ehkä joku niistä oikeasti sitten iskee sen miehen.  Sillähän ei pitäisi olla hätäpäivää sen suhteen.

Komea on, mutta uskon että liioittelee. Tiedä sitten millainen naisten mies itse on. Kuten sanoin, oma käytös voi vaikuttaa.

Ap

Vierailija
16/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Suurinta osaa miehistä ei nainen tule kertaakaan elämän aikana iskemään. Nekin naiset, jotka ovat kiinnostuneita, odottavat, että mies tekee aloitteen. Harva nainen on koskaan avoimesti yrittänyt iskemällä iskeä miestä. Itse en ainakaan kertaakaan. Ja aikuisista suurin osa on varattuja eikä ole kiinnostunut pettämään. Tämä kaikki tarkoittaa, että mies, joka kertoo usein olevansa iskuyritysten kohteena, valehtelee. Ja nainen, joka tuota uskoo, on idiootti.

Vierailija
17/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Suurinta osaa miehistä ei nainen tule kertaakaan elämän aikana iskemään. Nekin naiset, jotka ovat kiinnostuneita, odottavat, että mies tekee aloitteen. Harva nainen on koskaan avoimesti yrittänyt iskemällä iskeä miestä. Itse en ainakaan kertaakaan. Ja aikuisista suurin osa on varattuja eikä ole kiinnostunut pettämään. Tämä kaikki tarkoittaa, että mies, joka kertoo usein olevansa iskuyritysten kohteena, valehtelee. Ja nainen, joka tuota uskoo, on idiootti.

Hahhahhaa vaan itsellesi. Tämä mies on oikeasti komea ja uskon, että häntä on kyllä tultu iskemään. Uskon toki myös, että hän liioittelee asiaa.

Vierailija
18/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessani ennemminkin halusin pohtia, mistä kertoo miehen tarve tuoda moista esille. Joo ollaan kaunis ja komea ja varmaan niitä iskuyrityksiä on, mutta itse jätän ennemminkin raportoimatta ne vs. miesystäväni.

Ap

Vierailija
19/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa miestäni naiset ovat ainakin iskeneet useamman kerran. Lähinnä baarissa tai muualla missä viina on virrannut. Samoin joillekin kavereidenkin miehille on käynyt näin. Osaa tapauksista olen ihan todistanutkin niin läheltä kuin kaukaakin.

Mutta itse asiaan. Kaikki riippuu kontekstista ja tavasta miten tuo tuotiin esille. Huomasiko mies, että mahdollisesti pahoitit mielesi?

Meidän suhteessa ainakin kaikki iskuyritykset kerrotaan toiselle ja kunnolla höystettynä. Kumpikaan ei ole yhtään mustasukkainen ja eikä kiinnostusta lähteä mitään tekemään. Nuo tuollaiset tilanteet on vain usein hauskoja (siis jos eivät mene ahdistelun puolelle). Mutta ehkä tämä on sitten harvinaisempaa...

Vierailija
20/36 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä jyrkkiä kommentteja.

Sehän riippuu siitä, missä tilanteessa, millä tavoilla ja kuinka usein jne. mies tuollaisia puhuu.

Eli kertooko joka kerta tai usein, kun tulee baarista tai jostain, vai mainitseeko jossain keskustelussa sopivassa kontekstissa.

Esimerkiksi minä tiedän, että miestäni aika usein naiset lähestyy, olen kuullut sen sekä häneltä itseltään että eräältä toiselta, ja olen sen myös omin silmin nähnyt. ( Ja mikäs ihme se nyt on,  että naiset kiinnostuvat komeasta ja karsimaattisesta miehestä.)

Mutta ei se sillä leuhki eikä uhkaile tms. Kunhan on sopivassa yhteydessä kerran pari maininnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä