Mistä mielestänne kertoo, että miesystävä tuo esille sitä miten paljon naiset häntä iskevät?
Itse taas ennemminkin jätän sanomatta, jos joku on esimerkiksi yrittänyt baarissa. Oma exäni oli kyllä mustasukkainen, voi johtua siitä.
Kommentit (36)
No omaa tulkintaani. En tiedä haluaako mies tehdä mustasukkaiseksi, miksi olisin mustasukkainen toisten naisten iskuyrityksistä, itsehän mies valitsee tekonsa niiden suhteen. Uskon kyllä että iskuyrityksiä on, mutta luulen että liioittelee myös asiaa.
Ihmetyttää myös tarve tuoda asia melkoisen usein esille. Minullakun ei ole tarvetta asiaa 'mainostaa'. En myöskään 100 % luota mieheen etteikö oma käytös vaikuttaisi siihen, että isketään. Tätä en ole huomannut, kun olemme yhdessä baarissa olleet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä että olet valinnut itseäsi suositumman miehen ja mitä luultavimmin panochadin.
M/40
Aivan varma en nyt tuosta ole, kumpaako loppujen lopuksi ja todellisuudessa enemmän isketään 😉
Ap
Naiset pääsee aina pantavaksi, mutta mies on aina vähintään ulkoisesti laadukas, jos tunkua seuraan on. Jos vientiä on tarve korostaa, niin vienti ei olekaan aivan niin suurta tai sinua tietoisesti pehmitetään ja kohta alistetaan.
Vierailija kirjoitti:
No omaa tulkintaani. En tiedä haluaako mies tehdä mustasukkaiseksi, miksi olisin mustasukkainen toisten naisten iskuyrityksistä, itsehän mies valitsee tekonsa niiden suhteen. Uskon kyllä että iskuyrityksiä on, mutta luulen että liioittelee myös asiaa.
Ihmetyttää myös tarve tuoda asia melkoisen usein esille. Minullakun ei ole tarvetta asiaa 'mainostaa'. En myöskään 100 % luota mieheen etteikö oma käytös vaikuttaisi siihen, että isketään. Tätä en ole huomannut, kun olemme yhdessä baarissa olleet.
Ap
Luulen siis että miesystäväni on epävarma itsestään, vaikka naista saisikin. En tiedä mikä muu into asiaa on tuoda suht usein esille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo siitä että olet valinnut itseäsi suositumman miehen ja mitä luultavimmin panochadin.
M/40
Aivan varma en nyt tuosta ole, kumpaako loppujen lopuksi ja todellisuudessa enemmän isketään 😉
Ap
Naiset pääsee aina pantavaksi, mutta mies on aina vähintään ulkoisesti laadukas, jos tunkua seuraan on. Jos vientiä on tarve korostaa, niin vienti ei olekaan aivan niin suurta tai sinua tietoisesti pehmitetään ja kohta alistetaan.
Kiitos!
ap
Ihan vain kohottaakseen omaa egoaan.
Epävarma nynnerö jolla on pakottava tarve esittää tuollainen asia ääneen vain todistaakseen itselleen jotakin.
Tosimiehet eivät keuli tuollaisilla jutuilla vaan haluavat todistaa miksi juuri hän sinulle ja sinä hänelle.
Narsisti. Narsisteilla on tapana kertoa, miten paljon muut heitä kehuvat.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan ovat narsisteja. En sano itsetunnottomia, koska tämä oman itsensä kehuminen ja asettaminen haluttuun asemaan( on yleensä narsistin oman mielenharhan tuotos) on itseasiassa pelitaktiikka, jolla vedätetään suunniteltua uhria. Luodaan jo valmiiksi pohja sille epävarmuudelle ja mustasukkaisuudelle mitä narsisti haluaa luoda uhrin mieleen.
En nyt tiedä onko narsisti..käsittääkseni narsistilla on kuitenkin pohjattoman huono itsetunto:
"Ylimielisyys ja röyhkeys suojelevat ihmisen huonosti rakentuneen itsetunnon erittäin haavoittuvaa ydintä."
https://www.terve.fi/artikkelit/80147-mista-tunnistaa-narsistin-ja-psyk…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan ovat narsisteja. En sano itsetunnottomia, koska tämä oman itsensä kehuminen ja asettaminen haluttuun asemaan( on yleensä narsistin oman mielenharhan tuotos) on itseasiassa pelitaktiikka, jolla vedätetään suunniteltua uhria. Luodaan jo valmiiksi pohja sille epävarmuudelle ja mustasukkaisuudelle mitä narsisti haluaa luoda uhrin mieleen.
En nyt tiedä onko narsisti..käsittääkseni narsistilla on kuitenkin pohjattoman huono itsetunto:
"Ylimielisyys ja röyhkeys suojelevat ihmisen huonosti rakentuneen itsetunnon erittäin haavoittuvaa ydintä."https://www.terve.fi/artikkelit/80147-mista-tunnistaa-narsistin-ja-psyk…
Ap
Niin hän voi olla myös narsistinen sosiopaatti tai psykopaatti, mikä on vielä huonompi vaihtoehto, mutta käytös hänellä on narsistin. Onko se primääriä vai sekundaarinen, on toinen juttu. Narsistista käytös kuitenkin on silloin kun se on tuollaista. Mutta sinä haluat sukeltaa helvettiin, joten mene. Niin me kaikki ollaan tehty ennen kuin meistä tuli psykopatian ja narsismin asiantuntijoita oman mielenterveytemme ja elämämme kustannuksella.
Leila Koo kirjoitti:
En usko. Naiset ei ole tuolla tavalla aktiivisia.
Mulla oli nuorena miesystävä, jota homot tulivat aktiivisesti iskemään. Näin jopa tilanteissa, josissa olimme selvästi pariskunta ja yhdessä liikkeellä. Tää oli helppo uskoa, kun tapahtui monta kertaa silmieni edessä.
Kyllä ne vain joillekin ovat, kuten vaikkapa itselle. Itseä tulee toisinaan myös miehet iskemään. En ole omasta mielestä mikään superkomea, mutta ehkä juuri se tekeekin mallikomistuksia helpommin lähestyttäväksi.
Mielenkiintoista. Minä kyllä kerron miehelle jos joku on yrittänyt iskeä. Ajattelen silloin olevani rehellinen ja ihan vain kertovani illasta, en todellakaan yritä kehuskella :D
Miehellä on hyvä itsetunto ja vahva luottamus minuun, joten ei ole tarvinnut koskaan mitään ihmetellä. Miestä myös isketään, koska hän on nuori komea yliopisto-opettaja. Minkäs se mies sille voi jos jotkut naiset tulevat pyytämään numeroa? Minusta on kivempi jos kertoo noista asioista eikä jätä kertomatta.
Ai silloinko on epärehellinen, jos ei kerro iskuyrityksistä?
No niin kai sitten.
Ap
Ap jatkaa: miesystävä siis useaan kertaan kertoilee samoja juttuja kuinka naiset ovat tulleet tekemään itseään tykö siinä ja siinä tilanteessa, kuinka joka ikinen kerta kysellään numeroa jne. kyllä sitä tietyssä vaiheessa alkaa epäilemään, että nyt liioitellaan tai ainakin tarkoituksellisesti halutaan asiaa tuoda esille. Kyllä se suosio menee minulla kerralla perille. Hän on komea ja hän iski aikoinaan minut, minä en häntä.
Ap
Exäni oli tuollainen, olisi kuulemma pitänyt olla kiitollinen hänestä kun hänellä oli ottajia. Sitten kun minä sanoin että kyllä minuakin katsellaan jne. niin sanoi että yritän vaan saada hänet mustasukkaiseksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli tuollainen, olisi kuulemma pitänyt olla kiitollinen hänestä kun hänellä oli ottajia. Sitten kun minä sanoin että kyllä minuakin katsellaan jne. niin sanoi että yritän vaan saada hänet mustasukkaiseksi. :D
Tämä mieheni on näyttänyt oman mustasukkaisuutensa niissä tilanteissa kun mua on tultu baarissa iskemään/joku miespuolinen on tullut juttelemaan. Esim. jos olen jäänyt pöytään yksin.
Ap
Me kerromme toisillemme kaiken. Molemmat lähinnä aidosti ihmettelemme, jos joku epätoivoinen meistä sattuu kiinnostumaan.