Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa viljat pois -ruokavalio?

Vierailija
22.06.2013 |

Saako syödä kauraa kun siinä ei ole gluteenia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa jos on viljat pois

Vierailija
2/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, jättääkö viljat pois siksi, että on todettu keliakia, vai siksi että karppaa? Kummassakin tapauksessa on henkilökohtainen asia, käyttääkö kauraa. Jotkut keliaakikot voivat käyttää kauraa, toiset eivät. Jotkut vhh:lla olevat käyttävät esim. kauraleseitä, toiset karttavat kaikkea viljaa. mene tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää oloa

Vierailija
4/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 17:45"]

Riippuu siitä, jättääkö viljat pois siksi, että on todettu keliakia, vai siksi että karppaa? Kummassakin tapauksessa on henkilökohtainen asia, käyttääkö kauraa. Jotkut keliaakikot voivat käyttää kauraa, toiset eivät. Jotkut vhh:lla olevat käyttävät esim. kauraleseitä, toiset karttavat kaikkea viljaa. mene tiedä.

[/quote]Siksi että A. Heikkilä väittää viljojen olevan satojen eri kipujen ja kolotusten syy.

Vierailija
5/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljat pois sisältää myös gluteenittomat viljat. Kokeile pari viikkoa ja huomaa parempi olo. Niin kävi mulle ja nyt olen ollut kolme vuotta viljattomana. Parani ihottumat, kutinat ja nivelvaivat.

Vierailija
6/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:04"]

Viljat pois sisältää myös gluteenittomat viljat. Kokeile pari viikkoa ja huomaa parempi olo. Niin kävi mulle ja nyt olen ollut kolme vuotta viljattomana. Parani ihottumat, kutinat ja nivelvaivat.

[/quote]Mitä syöt aamupalaksi. Itsellä tapan syödä kanamuna ja leipä. Millä korvaisin leivän?

Vierailija
7/7 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi juoda olutta eikä syödä karkkia. Joissakin nakeissa ja makkaroissakin on viljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi