Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskauden jälkeen allergiani hävisivät!!onko muilla kokemuksia tällaisesta?

Vierailija
22.06.2013 |

ennen minulla oli jokakeväinen ruljanssi siitepölyallergian kanssa, lääkkeitä piti ottaa päivittäin. olin allerginen myös kissoille, jopa niin että jos olin samassa huoneessa jonkun kanssa joka oli ollut kissan kanssa tekemisissä niin tuli oireita. nyt lapsensaannin jälkeen ei ole ollut mitään viitteitä allergioista! yhtäkkiä vain huomasin että oireita ei enää tule. miten tämä on mahdollista? ja liittyykö se edes raskauteen? onko kenelläkään tapahtunut samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin! Teininä, raskaana ja imettäessä on ollut aika mahtavat siitepölyallergiat, mutta muutoin ei. Oon miettinyt, johtuisko oireettomuus siitä, että tupakoin hieman "normaalioloissa"?

Vierailija
2/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi myös samoin, siitepölyallergiat ovat historiaa (JES!) ja nykyään rusketunkin hieman enkä pala pelkästä näyttäytymisestä auringossa. Raskausaikana jo olin ilman siitepölyallergiaoireita ja se on jatkunut sittemmin jo kolme kesää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä "ihmeparantumisia" tulee raskauden myötä, ikävä kyllä suurin osa palautuu 3-4 vuoden kuluttua. Minäkään en raskauden aikana tai sen jälkeen sairastanut migreeniä tai tarvinnut allergialääkkeitä useampaan vuoteen. Nyt on taas täysi lääkitys päällä joka sairauteen, osa jopa pahentunut aikaisemmasta. Pitäkää peukkuja itsellenne, että pääsette pysyvästi eroon allergioista ja muista taudeista.

Vierailija
4/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siitepölyallergia tuli ekan raskauden jälkeen ja toisen raskauden aikana siitepölykausi oli ihan hirveä. Nyt on sitten astmakin riesana. Mutta hienoa, ap, toivottavasti allergiasi pysyvätkin poissa!

Vierailija
5/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mielenkiintoista että raskaus näköjään saattaa vaikuttaa kumminkin päin näihin allergioihin! niin ja tuo rusketushomma on mulla myös sama, rusketun paljon helpommin tänä kesänä kuin muulloin! en ollut tajunnutkaan koko asiaa...ap

Vierailija
6/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa rskaudessa allergiat haihtuivat, mutta tulivat takaisin synnytyksen jälkeen. Tokassa allergiat paheni, ilmeni uusia, jäivät päälle, oli pakko löytää uudet kodit lemmikeillemme...

Vierailija
7/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poskiontelotulehdus- ja allegiakierre loppunut raskausaikana, mutta tullut tilalle julmettu migreeni.

Vierailija
8/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei ennen ollut allergiaa,mutta raskauden aikana olin allerginen tomaatille ja granaattiomenalle.Nyt pystyn syödä molempia.Aika jännää.Mistähän se johtuu?

Vierailija
9/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla allergiaoireet helpottivat raskauden seurauksena. Raskauden ajaksi ne katosivat lähes täysin. Raskauden jälkeen vähän palautuivat mutta eivät paljon :)

Myös pysyviksi luullut ms-oireeni katosivat raskauden aikana. Sen jälkeen ovat tulleet takaisin vain flunssan aikana, mutta kadonneet joka kerta flunssan jälkeen muutamassa viikossa täysin.

Kolmas selkeä muutos oli se, että piikkisuorat hiukseni muuttuivat kihariksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme