Ketju laiskojen ihmisten keksinnöille joita ei ole mutta joita tarvittaisiin.
Murustelematon näkkileipä jota voi syödä sängyssä.
Kommentit (16)
En jaksa keksiä mitään, koska olen laiska, mutta jätekuilu erilaisille jätteille olisi huippu. Tarvitsisi mennä vain rapppuun, eikä jätekatokseen.
Tyhjien pullojen hakupalvelu. Voitot 50-50, joku keräiljä hakee säkin oven ulkopuolelta. Ei kehtaa viedä vain roskiksen luo, vaikka huvittaisi.
Pillunlevitin, joka avaa toosan jokaiselle baaripanolle. Säästyisi kallisarvoista energiaa, jota tarvitsee lapsivapaiden pitämiseen.
Kone joka käy kusella ihmisen puolesta kun ei jaksa nousta sängystä.
Oikeasti itsesiliävät luonnonkuituiset vaatteet ja muut tekstiilit!!! Olisi aivan ehdoton.
Robotti joka pistää pyykit kuivumaan/puhtaat kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
pölynpyyhkijärobotti
Toi olis oikeasti kätevä. Joku jumalaton imuri huoneen kattoon esim, joka imisi kaiken irtoavan kaman, oli sitten pölyä tai lattialle unohtuneet sukat.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa keksiä mitään, koska olen laiska, mutta jätekuilu erilaisille jätteille olisi huippu. Tarvitsisi mennä vain rapppuun, eikä jätekatokseen.
Ruotissa asuessamme kerrostalon rappukäytävässä oli jätekuilu. Joka kerroksessa pieni, pussinmentävä luukku. Oli kyllä kätevää mutta en tiedä onko sielläkään yleisesti tapana :)
Kahvinkeitin, joka keittää kahvit automaattisesti vireystilan mukaan. Tyyliin aamulla joku anturi minussa alkaa havaita sen, että viiden minuutin päästä herään ja kahvinkeitin yhdistettynä anturiin on keittänyt kahvin heti kun nousen sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotissa asuessamme kerrostalon rappukäytävässä oli jätekuilu. Joka kerroksessa pieni, pussinmentävä luukku. Oli kyllä kätevää mutta en tiedä onko sielläkään yleisesti tapana :)
Suomessakin oli noita, vanhemmissa 30-60-luvun kerrostaloissa näkee luukkuja vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena asuin kerrostalossa, missä oli jätekuilu ja siksi siitä haaveilenkin. Tämä siis oli ihan Suomessa, 60-79-lukujen vaihteessa rakennetussa talossa. Nykyään ei yksi kuilu riittäisi.
Voitaisiin ottaa mallia kuubasta jossa lääkäriksi valmistuneet kiertää kuten jehovan todistajat kyselemällä ihmisten vaivoja ja sitten määrää lääkityksen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena asuin kerrostalossa, missä oli jätekuilu ja siksi siitä haaveilenkin. Tämä siis oli ihan Suomessa, 60-79-lukujen vaihteessa rakennetussa talossa. Nykyään ei yksi kuilu riittäisi.
Biojätteelle pitäisi olla. Se pussi meinaa hajota aina ennen kuin ehtii roskakatokseen.
Laiskalle hiustenlaittajalle jokin kuuppa jonka laitat aamulla päähän ja kun otat pään ulos niin hiukset on U-P-E-A-T.
Ei tule mieleen.