Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvahaave ja just poistettu kierukka

21.06.2013 |

Heippa! Aattelin kysästä täältä ihmisiltä kokemuksia tosta kierukan poistosta. meillä siis jo melkein 3v pieni herra ja nyt haaveena toinen. Kierukka otetti pois viime ke 19.6. Kun aattelin paria päivää ennen menkkoja saada sen pois. Noh, nyt eilen alkokin jo menkat ja mietin että voiko se kierukan 'tyhjennysvuoto' tulla nyt samalla?? Ja kauanhan se mahtaa kestää?? Kauhee polte ois jo alkaa yrittään ja heti tuli pieni este :/ ja siis Mirena mul oli. Auttakaa ihmiset tietämätöntä!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin myöskin mirena kierukka kolmisen vuotta sitten ja alettiin heti tyhjennysvuodon jälkeen yrittämään, mutta n. 6 kk ei tapahtunut mitään ja sitten elämäntilanne vähän muuttui ja laitettiin vauvanyrityspuuhat vähän taka-alalle. Sitten käytin e-pillereitä pari vuotta ja viime kesänä lopetin. n. 6kk lopetuksen jälkeen olin raskaana. L.A on nyt elokuussa. Siinä voi se muutama kuukausi mennä. Mulla ei itsellä koskaan ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia tulla raskaaksi, joten olisin ehkä ajatellut, että olisin tullut raskaaksi nopeammin ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin kierukka huhtikuun alussa (Mirena), tyhjennysvuoto heti seuraavana pvänä ja menkat 4 pvän päästä. Toukokuussa olin jo raskaana ja nyt vkoja on kasassa tasan 14. Tämä nopea raskaaksi tulo yllätti todella, koska yritimme vuosi sitten edellisen kerran ja molemmat yritykset päättyi varhaiseen keskenmenoon. Olin varma, että pitkähkö kierukan käyttö on sotkenut hormonini ja kävin yksityisellä tutkituttamassa hormoniarvoni. Normaalithan ne olivat, mutta sain mielenrauhan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! :)

Mulla menkat alkoi heti kierukan poiston jälkeen ja nytpä ei sitten enää

menkkoja kuulunutkaan :)) viikkoja täynä tänään huimat 6! :) 

iloisena ka onnellisena kiitän vielä kerran ja toivon että oma pieni pysyy mukana ja sulle kans Lady Bug ihanaa odotusta! :)