2 vuotta selibaatissa -> kaikki kaksijalkaiset näyttää hyvältä
Olen ollut muutaman vuoden sinkku ja pari vuotta ilman mitään sutinoita. Lähinnä omasta halusta ja viitsimättömyydestä. Teen pitkää päivää ja kaikki vapaa-aika kuluu lasten kanssa tai vaan levätessä. Sinkkuus ei haittaa enkä halua seurustella.
Mutta nyt tämä seksittömyys alkaa jo ottaa kupoliin. Tuntuu siltä, että voisin kiksauttaa ketä tahansa miehenpuolta (en varattuja, turha tarttua tähän). Jotenkin pitäisi tämä saada hoidettua, eli harrastaa seksiä, mutta en ehdi etsiskellä sopivia miehiä. Miten ratkaisen tämän sinkkuäitien ikiaikaisen pulman?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 17:28"]
Ei auta ku lähteä baariin. Kyllä sieltä vapaaehtosii löytyy ;) Tosin pettymään tulet suorituksiin, todennäköisesti. Helpommin omin käsin onneen.
[/quote]
Sillä en ole viitsinyt yhden illan juttuja harrastaakaan, ainahan niissä pettyy huonoon seksiin. Mutta silti joku yhden illan hoito olisi nyt kyllä paikallaan. Ehkä pitää mennä etsimään juhannusheilaa baarista. Ainakin ne pahimmat deekut on nyt varmaan jossain mökeillään vetämässä kolmen päivän perseitä, niin pahimmat luuserit on poissa pelistä. Ehkä. Toivottavasti.
ap
Sama täällä ja vasta puoli vuotta ilman...syön jo ostoskeskuksen liukuportaissa miehet katseellani...arg! Huomenna treffeille, toivottavasti ei pettymys...
hae netistä vakipanoa tai kaverimiestä joka auttaa pulassa. :) itsellä on netistä löydetty kaverimies jonka kanssa tulee naitua :)
Kohta kolme vuotta ilman, ja ei tule seksi enää mieleenkään. Kaikki hyvin näin.
Minulla 2,6 vuotta ilman.
En kaipaa niinkään seksiä, vaan kosketusta, halailua, suutelua.
Itken usein ennen nukkumaan menoa, kun haluisin niin
kovasti olla sylissä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 19:11"]
Sama täällä ja vasta puoli vuotta ilman...syön jo ostoskeskuksen liukuportaissa miehet katseellani...arg! Huomenna treffeille, toivottavasti ei pettymys...
[/quote]
Onnea treffeille. :) Tässä vaiheessa tosiaan kaikki alkaa näyttää houkuttelevilta... Eli toisin sanoen täytyy olla entistä varovaisempi valintansa suhteen tai tulee mokailtua. Vähän sama kuin menisi nälkäisenä kauppaan; ostaa kärryn täydeltä kaikkea epäterveellistä. :D Hassua, miten sellaset machot tyypit on kaikista vetävämpiä kun on hirveässä puutteessa, vaikka en tosiaan huoli mitään körmyä seurustelusuhteeseen. Ehkä sitten yhdeksi yöksi kuitenkin... ;)
ap
viestisi olisi voinut olla minunkin kirjoitama,itekseen miettinyt miten yksinjääneenä pienen lapsen äitinä löytäisi seuraa? sitä seksiseuraa? mutta oikeasti läheinen ihminen tähän tarvittaisiin jonka kanssa voisi olla halaillen sun muuta myös,ehkä aikaa myöten se kävelee vastaan..huoh..mutta tuokin,kun se kävelee vastaan,huudatko perään "hei,sinä,.tyyppi hei..
Ja mä olen parisuhteessa. Seksiä on. No nyt ei ole ollut pariin viikkoon. Ja se skeis mitä on niin mä en saa siitä mitään. Miehelle se tärkein on vaan suorittaa äkkiä pois alta ne omat paineensa.
Kyllä tässä tilanteessa muut miehet jo kiinnostaa. Olen aina ollut sitä mieltä, että pettämiselle ei, mutta tämä tilanne on saanut hieman ajattelemaan toisin.
Juu ja omalle miehelle on turha puhua mitä mä haluan tai vaadin saadakseni tyydytystä. Puhun seinille. Eniten harmittaa se, että meillä on oikeasti ollut hyvää ja nautinnollista seksiä molemmin puolin.
Joo olisi ehkä helpompi olla ilman sinkkuna.
Ei auta ku lähteä baariin. Kyllä sieltä vapaaehtosii löytyy ;) Tosin pettymään tulet suorituksiin, todennäköisesti. Helpommin omin käsin onneen.